8pin psu kabel till evga nätagg köp/lån

Permalänk
Medlem

8pin psu kabel till evga nätagg köp/lån

Tjena

Söker en st 8pin pcie evga nätaggkabel
Köp eller lån, kan hämta i närheten av malmö/trelleborg 😭

Hade tillräckligt många men har varit generös och gett bort en del kablar. Nun saknar jag en åt mitt 4090 😅

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Se till att du får kablage som är kompatibelt med ditt agg.
Det finns ingen standard på den änden som ansluts till nätagget och det kan skilja på hur pluggen är kopplad mellan olika modeller hos samma tillverkare...

Det är en ganska dyrköpt läxa om ditt 4090 skulle sluta i ett spektakuärt fyrverkeri...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viita:

Se till att du får kablage som är kompatibelt med ditt agg.
Det finns ingen standard på den änden som ansluts till nätagget och det kan skilja på hur pluggen är kopplad mellan olika modeller hos samma tillverkare...

Det är en ganska dyrköpt läxa om ditt 4090 skulle sluta i ett spektakuärt fyrverkeri...

Yes, har koll på vilka evga sladdar som ska passa mitt agg
Kollat på evga.com och där finns en lista på de modeller som mitt agg har stöd för!

Permalänk

Hej,

Om du kan vänta tills nästa vecka så PM:a mig din adress så skickar jag en sladd till dig när jag kommer till jobbet på måndag.

mvh

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk

Har precis köpt ett evga supernova p3 1200w och har mängder med såna kablar över 😂
Finns i Halmstad

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: Gigabyte M32UC 32" 4K | OS: Windows 11 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av benonikenobi:

Har precis köpt ett evga supernova p3 1200w och har mängder med såna kablar över 😂
Finns i Halmstad

jag hade det också men gav bort för många