Samsung Z fold 3 byte mot Iphone 13/14 Pro

Permalänk
Medlem

Samsung Z fold 3 byte mot Iphone 13/14 Pro

Tjabba,

Har fått för mig att byta tillbaka till Iphone igen efter ett par år av Android. Har haft både Z Fold 2 och nu Z fold 3 och varit grymt nöjd, det är riktigt bra telefoner.

Men efter 2 år av vikbara telefoner så är sugen på att testa en 'vanlig' igen.

Så söker att byta mot en Iphone 13 Pro alternativt Iphone 14 Pro. Jag har en Samsung Z Fold 3 256GB Grön i perfekt skick. Vid ett byte kan även Airpods Pro/Apple watch vara intressant, jag har även en Samsung Galaxy Watch Active 3 samt 4 som kan användas vid ett byte.

Hojta till vad du har så kanske vi kan komma överens om ett byte med pengar emellan åt något håll. Kan tänka mig att byta via frakt (föredrar dock 4 ögon) isåfall får vi försöka komma överens om hur vi går tillväga kring affären.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Chassi: Phanteks Evolv X || Mobo: MSI Z490 EK X || CPU: i9-10900KF || RAM: G.skill Trident 32GB 3600Mhz || GPU: Inno3D 3080 Frostbite || SSD: 2x WD Blue 1TB NVME || PSU: ASUS Rog THOR 1200W || OS: Windows 10 Pro || Radiatorer: Corsair & Barrow 360mm || CPU-kylare: EKxMSI Monoblock || Bildskärm: Lenovo Y27gq-25

Permalänk
Medlem

Hej! Sugen på en S22 ultra? Pengar emellan kan lösas, bor i Västerås och kan tänka mig ta tåget eller mötas någonstans?

Hojta! Har givetvis kvitto på mobilen