Permalänk
Medlem

HP OEM RTX 3070

Har ett RTX 3070 till salu.
Köptes som en färdigbyggd HP Omen burk som jag sedan tog kortet från (enda sättet att få tag på ett kort till vettigt pris vid den tidpunkten). Därav har jag inte kvitto för kortet i sig att tillgå, men orderbekräftelsen för själva datorn bör gå att skaka fram.
Använde det själv ca 9 månader innan jag tog ur det och lade det på hyllan när jag fick hem mitt RTX 3080 Ti (som också är till salu).
Satte det sedan i fruns dator som jag byggde i februari. Använd vid högst 10 tillfällen sedan dess... Så rätt sparsamt använt även detta kort. Icke LHR för dom som är intresserad av sådant.
Säljes då det inte används tillräckligt och pengarna behövs till vårt husköp istället.
Då det är ett OEM kort finns ingen kartong, packar välembalerat och i antistatpåse.

Förhåller mig att sälja till vem jag vill, affär på plats, eller förskottsbetalning med frakt via PostNord gäller.

Tack på förhand!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Som referens så är det en som säljer ett MSI gaming X trio med 20 månaders garanti kvar för 4490kr här på sweC som lades ut en kort stund efter din. Jag är den som är den. 5k för det kortet är orimligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nicklidstrom:

Som referens så är det en som säljer ett MSI gaming X trio med 20 månaders garanti kvar för 4490kr här på sweC som lades ut en kort stund efter din. Jag är den som är den. 5k för det kortet är orimligt.

Tänkte först inte bemöda mig att svara på detta.

Det är väl ändå jag som skapat annonsen som avgör vilket pris jag vill sälja för?
Du kanske tycker det är orimligt, jag anser inte det.
När jag skapade denna annons var som sagt inte den andra annonsen med lägre pris skapad än.
Om någon annan som är intresserad av ett RTX 3070 tycker som du, för all del, köp då gärna det andra kortet.
Eller kom med ett eget bud.

Permalänk
Medlem

Jag tycker den är orimlig redan innan den annonsen fanns men det är bra att du tar emot bud då det inte framgick tidigare.

Permalänk
Medlem

Varför skriver man vad man tycker i en annons tråd? Vad har du med annonsen att göra? Är det inte intressant så går du vidare eller gör som jag och lägger ett bud som passar mig.

Jag budar 3k, hör av dig om du är intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hybr:

Varför skriver man vad man tycker i en annons tråd? Vad har du med annonsen att göra? Är det inte intressant så går du vidare eller gör som jag och lägger ett bud som passar mig.

Jag budar 3k, hör av dig om du är intresserad.

Tack för ditt bud, jag kan tyvärr inte släppa det för 3k. Jag återkommer direkt till dig om jag ändrar mig och kan tänkas sälja för det priset.

Permalänk

3250kr & Frakt

Permalänk
Medlem

3350:- + frakt

Permalänk
Medlem

3800kr. Kan hämta på plats.

Permalänk

3900kr + frakt

Permalänk
Medlem

4000kr. Kan hämta på plats.