Stor garderobsrensning (säljes/skänkes) + RTX 2060 dual 12GB oöppnad

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LeeKaybee:

10. Grön. Mycket användande? Förstår att det är beggat men har den fått vara med en tonåring eller en boomer?

Taget!

Skulle sätta skicket på 7/10, en ordentlig rengöring och den skulle landa på en 9/10 (några små repor finns här och där)

Skicka Pm

Permalänk
Avstängd
Skrivet av h3l1m4n:

Tar gärna 10(både tangentborden?) och 11 samt razer firefly.
500kr plus frakt.

Såg inte detta meddelande! Endast grön finns kvar. Först till kvarn. Båda är dina för 250 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Tar gärna 10. Med gröna!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av p0lle:

Tar gärna 10. Med gröna!

Skicka PM så ordnar vi det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leonki:

Såg inte detta meddelande! Endast grön finns kvar. Först till kvarn. Båda är dina för 250 kr + frakt.

Jag tar det!
Skickar pm

Permalänk
Medlem

Är sugen på 3, 13 och 22.
2000 för allt + frakt.

Visa signatur

i7 5820K @ 4,5 gHZ / HyperX 32gb 2133MHz / ASUS X99-A / Gainward RTX 3080 Phoenix 10GB / Samsung 970 EVO Plus 500GB / Samsung C49RG9x

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Isyl:

Är sugen på 3, 13 och 22.
2000 för allt + frakt.

3 finns kvar
13 är sålt
22 säljes åt en vän och dessa måste hämtas upp i Täby tyvärr.

Du kan få köpa 3 om du vill.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leonki:

3 finns kvar
13 är sålt
22 säljes åt en vän och dessa måste hämtas upp i Täby tyvärr.

Du kan få köpa 3 om du vill.

Alright, skicka PM med info.

Visa signatur

i7 5820K @ 4,5 gHZ / HyperX 32gb 2133MHz / ASUS X99-A / Gainward RTX 3080 Phoenix 10GB / Samsung 970 EVO Plus 500GB / Samsung C49RG9x

Permalänk
Avstängd

UPPDATERING PÅ VAD SOM FINNS KVAR:

1. Corsair HW1000W modulär med kablar. Fungerar men har ett tickande ljud som uppkommit efter rengöring, påverkar ej funktionen. 650 kr

2.Corsair HX620W. Fullt fungerande: 450 kr

4. Fläktpaket, säkert 9-12 fläktar. Blandade märken från nzxt, corsair, noctua och vissa tagna från chassin etc. Pris: 500 kr

6. NZXT Kraken G12 med noctua fläkt, kyler på mycket bättre. Pris: 150 kr

7.Steelseries rival 650 wireless med orginalkartong. 250 kr

8. Noctua NH-U9S med tillbehör. Pris: 250 kr

9. Logitech G613 wireless med orginalkartong. Nyskick. Pris: 400 kr

16. ATX chasi med glassida. Riktigt snygg, liknar NZXT chassi. Kan titta närmare på namnet vid intresse. 300 kr

17. Fractal design meshify C. 400 kr

18. Defekt AOC Agon AG271QG 27" Gaming QHD IPS. Får ström men får bara svart skärm. Får ström men ingen bild, kan vara problem med kondensator. Pris: 600 kr

19. 120gb ssd: 150 kr

20. Ljudkort soundblaster: 150 Kr

22. Intel core I5 4440 + 16GB RAM + MSI B85M-E45 +CX600M + Hyper 212 evo + någon atx låda. Pris: 500 kr för hela paketet. måste hämtas

Skänkes
Det må vara skänkes men en donation till UNICEF/Röda korset för kriget i Ukraina hade uppskattats enormt. Inget måste dock.

En låda fullt med kablar till allt du kan tänka dig, tänker inte titta på vad som finns i utan du tar hela lådan. (Displayport, DVI, Sata, lite PSU kablar, CAT6 kablar etc)

En låda PSU mörkblåa sleevade kablar som som passar till okänd PSU (tror AX850) + vanligt psu kablar som passar rm750x + diverse kablar + fläktkontroller och lite annat

Skärmstativ till PG258Q + PG279Q + XL2411 med tillhörande kablar. Passar säkert andra skärmar med vesafästen.

Permalänk
Avstängd

22. Kan hämta för 600 om ingen annan gör det innan.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hernanros:

22. Kan hämta för 600 om ingen annan gör det innan.

Deal!

Skicka PM

Permalänk
Medlem

Tar gärna 7, 8, 9
600kr för allt + frakt, eller kan kanske hämta!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Berri:

Tar gärna 7, 8, 9
600kr för allt + frakt, eller kan kanske hämta!

7 såldes precis
8,9 finns kvar. Ditt för 500 + frakt ellee om du hellre vill hämta

Skicka PM

Permalänk
Medlem

Kan du släppa 6 för 100kr+frakt?

Permalänk
Medlem

Också intresserad av fläktarna men vill veta vad det är för slags fläktar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Damon123:

Kan du släppa 6 för 100kr+frakt?

Nej tyvärr, bara Noctua fläkten kostar
Så mycket

Permalänk
Medlem

Ok kan betala 150kr+frakt men kan du ge mig lite mer information om fläktarna.

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag håller på med ett bygge till min kusins 15årsdag nu på torsdag.
Är intresserad av 2, 3, 8, 16, 19 och 21. Finns det en möjlighet att du kan ringa mig?
Kan vara intressant med fler saker!
Mvh Julian 0704839379

Permalänk
Medlem
Skrivet av Julian L:

Hej!

Jag håller på med ett bygge till min kusins 15årsdag nu på torsdag.
Är intresserad av 2, 3, 8, 16, 19 och 21. Finns det en möjlighet att du kan ringa mig?
Kan vara intressant med fler saker!
Mvh Julian 0704839379

Bor i Stockholm och kan hämta upp där du bor

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Damon123:

Ok kan betala 150kr+frakt men kan du ge mig lite mer information om fläktarna.

Fläktarna är en mix av nzxt aer, ett par corsair, någon corsair RGB i vitt etc. Mycket fläktar för pengarna skulle jag säga.

Permalänk
Medlem

Är det chassifläktar eller bordsfläktar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leonki:

Fläktarna är en mix av nzxt aer, ett par corsair, någon corsair RGB i vitt etc. Mycket fläktar för pengarna skulle jag säga.

Vad är kvar och vad är det för slags fläktar?

Permalänk
Medlem

Hej!

Har försökt att följa tråden och ser att du har fått lite bud på #22 med i5 4440, men den är inte struken i första inlägget.

Om paketet finns kvar så är jag definitivt intresserad, kan buda 650:- och kan hämta upp.

Skulle det vara sålt, har du något annat paket med moderkort + CPU + RAM eller liknande kvar?

Tack på förhand!
//Mark

Permalänk
Medlem

7.Steelseries rival 650 wireless med orginalkartong. 250 kr

En låda fullt med kablar till allt du kan tänka dig, tänker inte titta på vad som finns i utan du tar hela lådan. (Displayport, DVI, Sata, lite PSU kablar, CAT6 kablar etc)

En låda PSU mörkblåa sleevade kablar som som passar till okänd PSU (tror AX850) + vanligt psu kablar som passar rm750x + diverse kablar + fläktkontroller och lite annat

Skärmstativ till PG258Q + PG279Q + XL2411 med tillhörande kablar. Passar säkert andra skärmar med vesafästen.

350KR Kan hämta bor i röninge

Corsair HW1000W modulär med kablar. Fungerar men har ett tickande ljud som uppkommit efter rengöring, påverkar ej funktionen. 650 kr