Viomi s9 robotdammsugare

Permalänk
Medlem

Viomi s9 robotdammsugare

Hej, är den någon som har erfarenhet av denna? Vi letar egentligen en Roborock S6maxv för sina kameror som ska se till att den inte fastnar på barnstrumpor. Men den här kostar ju lika mycket just nu med en självtömningastation. Poängen är att vi inte ska behöva städa innan dammsugarem städar. Vi äger just nu en S5 som fastnar varannan städning på en strumpa under soffan.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SellahiR:

Hej, är den någon som har erfarenhet av denna? Vi letar egentligen en Roborock S6maxv för sina kameror som ska se till att den inte fastnar på barnstrumpor. Men den här kostar ju lika mycket just nu med en självtömningastation. Poängen är att vi inte ska behöva städa innan dammsugarem städar. Vi äger just nu en S5 som fastnar varannan städning på en strumpa under soffan.

Personligen tycker jag ecovacs är bättre när det kommer till att undvika saker jämfört med s6vmax Jag väntar dock på en s7+ som ska komma när som för att jämföra med mot t8 aivi.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

Personligen tycker jag ecovacs är bättre när det kommer till att undvika saker jämfört med s6vmax Jag väntar dock på en s7+ som ska komma när som för att jämföra med mot t8 aivi.

Tack flr svaret

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SellahiR:

Tack flr svaret

efter kört s7+ ett 10 tal gånger nu kan jag säga att är ditt mål att undvika sladdar ,strumpor osv köp inte s7+.
ecovacs är otroligt mycket bättre på att undvika sladdar och prylar som ligger på golvet.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

efter kört s7+ ett 10 tal gånger nu kan jag säga att är ditt mål att undvika sladdar ,strumpor osv köp inte s7+.
ecovacs är otroligt mycket bättre på att undvika sladdar och prylar som ligger på golvet.

Tack

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Hej!

Hur gick det med robotdammsugaren, blev det en Viomi S9?

Webhallen har erbjudande på den på 4290kr som jag är sugen att slå till på.
https://www.webhallen.com/se/product/339544-Viomi-Alpha-S9-Vi...

MVH
S

Permalänk
Medlem

Jag har en S9 och stämmer in i kören att denna betjänten älskar att trassla in sig i sladdar och lyfta upp lätta trasmattor. Efter att ha rensat undan alla potentiella fällor så tycker jag den ger ett tillfredsställande resultat sett till webhallens kampanjpris.

Visa signatur

.:Ryzen 7 5800X3D ♠ Noctua NH-U12S ♠ Gigabyte X570 Aorus Elite ♠ Corsair 2x8GB 3200MHz CL16 Vengeance RGB Pro ♠ Sapphire Radeon RX 7900 GRE 16GB Nitro+ ♠ Asus TUF 850W ♠ Fractal Design R6:.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sn0bb3n:

Hej!

Hur gick det med robotdammsugaren, blev det en Viomi S9?

Webhallen har erbjudande på den på 4290kr som jag är sugen att slå till på.
https://www.webhallen.com/se/product/339544-Viomi-Alpha-S9-Vi...

MVH
S

Det blev faktiskt en cleanmate s2000 pro för 4000kr. Låter som om den är lika smart ungefär, och man fick med en sopstation så vi är nöjda över lag

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar i den här tråden fortsätt använda den om ni vill byta och dela erfarenheter och tips

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |