Nintendo Switch (2017, opatchad)

Permalänk
Medlem

Nintendo Switch (2017, opatchad)

Jag skaffade mig en Switch OLED, så tänkte se om någon är intresserad av min launch-Switch. Den ska gå att modda, om det är intressant. Inköpt genom Sweclockers marknad bara någon månad efter släpp.

Båda Joy-Cons har varit inne hos Bergsala för reparation mars 2020 pga drift. Då byttes båda styrspakar, låsen som håller fast kontrollerna på Switchen och antennen i den röda (tror jag) kontrollen. Båda Joy-Cons fungerar som de ska efter detta.

Batteritid är som förväntad efter ca 5 år, dvs något sämre än från början. Kanske tappat en timme i Zelda jämfört med när den var ny.

Det sitter ett Amfilm skärmskydd på och har gjort sedan den packades upp. Inga som helst repor varken på skärmen eller skyddet.

Alla tillbehör följer med, samt ett 128 GB minneskort och ett extra skärmskydd. Kartongen är tyvärr slängd. Kan skickas mot fraktkostnad.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500 + frakt?

Permalänk
Medlem

Bud noterat @Lunkan90

Jag tänker att annonsen får ligga uppe till i morgon (fredag) em iaf, men jag kan komma att avsluta beroende på intresse och så.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr plus frakt, alternativt upphämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 700 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 250 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Desktop: Gigabyte GA-Z270X-UD5 | Intel i5 7600K @ 5.0ghz | Asus Radeon rx480 Strix | G.Skill RipJaws V Red | 2x Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB
NAS: XPEnology | Fractal Design Array R2 | ASRock E350M1 | 8GB DDR3 1333MHz HTPC: Raspberry Pi 3 OSMC

Permalänk
Nytt bud: 2 600 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 700 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Desktop: Gigabyte GA-Z270X-UD5 | Intel i5 7600K @ 5.0ghz | Asus Radeon rx480 Strix | G.Skill RipJaws V Red | 2x Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB
NAS: XPEnology | Fractal Design Array R2 | ASRock E350M1 | 8GB DDR3 1333MHz HTPC: Raspberry Pi 3 OSMC

Permalänk
Medlem

@s0kkiplast leder budgivningen.

Jag har ett möte strax, men tänker att vi avslutar budgivningen ca 16:00. Om budgivningen fortfarande är aktiv då så avslutar vi under kvällen.

Permalänk
Medlem

Vi avslutar där, med @s0kkiplast som vinnare. Jag skickar PM.