Permalänk
Medlem

Kringutrustning " Märke "

Hej alla glada Sweclockers!
Vilket märke har ni på er kringutrustning och varför just detta märke?
Själv har jag kört mycket med Corsair och Razer, men på sista tiden har jag helt gått över till Steelseries.
1. Tangentbord SteelSeries Apex 7 Red
2. Mus SteelSeries Prime Wireless
3. Musmatta SteelSeries QcK Prism XL
4. Hörlurar SteelSeries Arctis Pro Wireless Svart
5. Skärm LG 34'' UltraGear 34GN850-B
6. Stol Nobelchair Hero Black Edition

Jag tycker att Steelseries gör bra grejor som är sköna att spela med och har snygg design. Det är väl anledningen att jag just nu kör med deras produkter.
Anledning till att jag skriver detta är att jag är en "nörd " när det kommer till just kringutrustning, sen att frugan tycker jag lägger för mycket pengar på detta kan vi ta i en annan tråd
Så skriv gärna vad ni har och varför ni valt detta märke
Mvh Mange

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

1. Tangentbord Varmilo VA88M Panda edition MX Red
1. Tangentbord Razer Orbweaver Chroma
2. Mus Logitech G903 Lightspeed (Har för övrigt 3st g903, 1 på jobbet, 2 hemma. Oslagbar mus för mig som är dubbelhänt.)
3. Musmatta Varmilo Panda (täcker både mus och tangentbord)
4. Hörlurar Sennheiser Game One
5. Skärm Samsung 49" RG9
6. Stol Kinnarps 9000?
7. Gamepad Razer wolverine Ultimate

Val av tillverkare... tjaa, brukar köpa det som passar mig bäst.
Har t.ex. haft massa olika tangentbord från olika tillverkare genom åren men Varmilo är de som passat mig bäst, kanske blir något annat märke nästa gång jag blir sugen på något nytt.
Skulle dock inte köpa något annat märke än logitech vad gäller möss, jag har gjort det några gånger tidigare och har alltid gått tillbaka till logitech kort därefter då de möss från andra tillverkare jag testat inte har levt upp till mina krav på ett eller annat område.

Permalänk
Medlem

Är inte märkestrogen alls och byter lite till och från beroende på vad som får goda recensioner och passar mina ändamål bäst. Försöker dock att undvika Razer så gott det går då deras produkter i min erfarenhet ständigt omfattas av krångel och irriterande mjukvaror.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Rekordmedlem

Bryr mig inte om märket i sig utan har köpt det mesta när det varit bra priser på nått jag behövt direkt eller i en förutsägbar framtid. Jag har även flera olika märken på vissa saker som jag har i flera exemplar för jag har inte bara en dator.
Det som möjligen är lite annorlunda är trådlösa möss för där är Logitech överlägsna, men å andra sidan finns inte Options eller liknade för Linux vilket gör att de inte har samma fördelar under Linux utan där blir det bara en bra standardmus.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Nuförtiden Logitech, tidigare mycket Razer. Sedan lite Svive produkter som är billiga men fungerar. Logitech har varit ganska jämna på kvalitet och utbud, samtidigt som Razer speciellt musar har varit problematiska.

Köpte en bra stol för kontor istället för racingstol, min rygg tackar mig.

Permalänk
Medlem

Har inte samma märke på något.

Eller jo webcam och mus är Logitech ser jag nu.

Finns ingen tillverkare som är så bra i alla kategorier att jag skulle köpa enbart deras saker.

Skärmar: Benq, Asus, Dell.
Tangentbord: Vortex.
Mus: Logitech.
Musmatta: Func.
Hörlurar: Sennheiser.
Webcam: Logitech.
Mikrofon: Audio-technica.
Arm till mikrofon: Svive.
Stol: RH.
Bord: Ikea.

Fördelen för någon som är insnöad på ett märke är att det finns enormt med möjligheter att uppgradera

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk

När jag var liten var jag mycket för vissa märken men har idag snarare blivit en antifanboy. Jag är den mest illojala köparen som finns och byter märke så snabbt och detta gäller precis alla produkter. Dock finns det trender i livet då man tycker ett märke gör bra saker.
Huawei Honor var ett sådant märke. Man fick bra saker skitbiligt och jag valde typ alltid detta märke för det var bäst saker.

Men för att gå tillbaka till kringutrustning så finns det inget märke jag gillar. Jabras grejer står för kvalite, allt ger bra intryck tills man läser recensioner av deras produkter och inte alltid är grejerna helt perfekta. Då gäller jag istället random gamingpryl.

Permalänk

En gång i tiden va jag besatt av att allt skulle vara av samma märke. Men det håller aldrig så det är bara att börja blanda.

Permalänk
Medlem

Skärmar: Benq, Dell.
Tangentbord: Logitech g910
Mus: Logitech Mx Master
Musmatta: ingen aning
Hörlurar: Astro något och ett Xbox Wireless Headset
Webcam: Logitech, av något slag (2008?)
Stol: Arozzi, av någon typ
Bord: (~1940) fabrikatet kommer jag inte på nu... Tungt, stabilt och stort och ett modernt plywood skrivbord som sekundär.

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem

Jag har ingenting från samma märke heller. Jag köper den produkt jag tycker verkar bäst för ändamålet helt enkelt, och försöker hitta bäst ratio mellan pris och produkt. Förutom på tangentbord då där jag har lagt sjukligt mycket pengar.

Permalänk
Medlem

1. Tangentbord Xtrfy XG1-R
2. Mus G-Wolves Hati
3. Musmatta SteelSeries QcK Heavy
4. Hörlurar HyperX Cloud
5. Skärm MSI 25" Optix MAG251RX
6. Stol noblechairs HERO Black Edition

Köper det som passar mig bra, bryr mig inte om vilket märke det är.

Visa signatur

Ryzen 7 7700X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIF | Corsair 32G DDR5 6000MHz CL36 | ASUS RTX 3080 10GB TUF | Samsung 860 EVO 2TB | Seagate FireCuda 510 SSD 2TB | Seasonic Focus GX 850W | Fractal Design Define S | Logitech PRO X Superlight | HyperX Cloud | Xtrfy XG1-R | Artisan FX Hien SOFT

Permalänk
Medlem

1. Tangentbord HyperX Alloy FPS MX Brown 2. Mus Razer Deathadder 2013, inne på min tredje 3. Musmatta SteelSeries QcK mass 4. Hörlurar Sennheiser HD650 med en O2 amp/dac setup 5. Huvudskärm AOC 34" ultrawide 1440x3440, 144Hz, 1ms, 119% srgb, 88% Adobe RGB 6. Stol Okänd gammal kontorsstol utan armstöd (borttagna) 7. Mic setup Audio Techninca AT2020 via XLR till en Alesis MultiMix 4 8. Webcam Logitech C920 9. Högtalare En gammal Onkyo TX-SR806 förstärkare kopplade till några vintage Samsunghögtalare som egentligen är till en hemmabio setup, men lite måste man få dumma sig :D

Motiveringen märkesmässigt är nära noll, läser lite recensioner och köper utifrån uppfattningen jag därav bildat mig utan vidare. Finns nog inga 2 saker av samma märke, även mina sekundära skärmar är av andra märken!

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem

1. Tangentbord Qpad MK 90
2. Mus SteelSeries Sensi Ten
3. Musmatta random rgb
4. Skärm Asus 27" och en Dell 24"
5. Skrivbord ikea malm
6. Stol random jysk
7. Högtalare Logitech 2.1 system

Inte mycket och säga egentligen, inget överdrivet "lull lull" utan mest basic som fyller mina behov...har dock kommit på mig själv att rgb är lite små skoj ändå.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Jag är som dig. Vill köra samma märke och såklart helst i samma serie. Men givetvis är det första att undersöka kvalitén på grejerna före man köper.

Mus Win / Mac Logitech MX3 Master 3 Tangentbord Win / Mac Logitech Craft Advanced Keyboard Skärm huvud Dell UltraSharp U3415W Skärm vänster Dell UltraSharp U2715H Mus gaming SteelSeries Rival 650 Wireless Tangentbord gaming SteelSeries Apex 7 Hörlurar gaming SteelSeries Arctis Pro Wireless

Dell-skärmarna gillar jag. Ville ha IPS, ultrawide lätt curved, avskalad design. Köpte skärmen till vänster senare och kikade efter samma typ av panel, samma pixlar i höjd och så nära panelens höjd som huvudskärmens och samma designstil. Så ja uppenbart är att jag är petig.

Har provat lite olika märken tidigare. Bl.a. Razer som jag insett inte vet hur man gör pålitliga produkter. Har haft Microsofts grejer också men även om de är helt OK är de inte i samma klass som Logitechs bättre grejer, som t.ex. musen och tangentbordet.

Av de märken jag provat är det just dessa två som varit klart bäst i min erfarenhet så jag fäster mig gärna till dem.

Är supernöjd med Logitech-grejerna. Musen andas kvalitét och har superb utformning. Har exakt samma stil som tangentbordet vilket gör att mina ögon inte behöver klia hela tiden. Tangentbordet är också hur stabilt som helst och det är supersmidigt att byta kontroll från Windows till Mac samt en till enhet genom att bara trycka på 1, 2 eller 3-tangenten överst ovanför piltangenterna. På musen lyfter man den och trycker på en knapp under för att växla mellan 3 enheter så med dessa två grejer byter jag väldigt snabbt och rätt-fram utan konstigheter.

SteelSeries-lurarna jag köpte tycker jag är hur bra som helst verkligen. Sedan är deras mjukvara stabil också. Samt att t.ex. musen ligger skönt i handen och är följsam i spel utan konstigheter. Tangentbordet är väl OK, jag kan inte riktigt bedöma sådant annat än om jag skulle vara missnöjd med slagen osv. Köpte det delvis för att det inte såg hur space:at ut som helst samt att det har ett skönt handledsstöd som sitter med magneter mot tangentbordet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mangee75:

Vilket märke har ni på er kringutrustning och varför just detta märke?

Är inte märkestrogen för fem öre utan försöker köpa det som passar bäst för stunden.

Tangentbord Egenbyggt (Corne) Mus Razer Pro Click Musmatta Endgame Gear (stor rackare) Hörlurar Bose QC35 II Skärm Dell U4021QW Stol Håg Capisco Kaffemugg Ember Mug

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

Tangentbord: Fnatic Ministreak MX Silent
Mus: Logitech G502 Lightspeed
Musmatta:Func 1030 XL / HyperX 40x90 / Logitech Powerplay (i lager, laddningen fungerar genom )
Hörlurar:EOS GSP 370
Skärm:Samsung G9
Mic:Blue Yeti
Webcam:Logitech Streamcam
Stol:Secretlabs Titan
Skrivbord: Ikea hörnskrivbord (Galant?)
Espressomaskin: Siemens Surpresso S50 (Ja, den bor i datorhörnan och är kringutrustning )

Är inte särskilt märkestrogen, har gått igenom rätt många märken/modeller genom åren och vissa modeller är bra, vissa är mindre bra. De som har modellen som passar mig bäst när det är dags för byte får i regel pengarna

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Kringutrustning? Jag hoppar över externa hårddiskar, USB-minnen, USB-hubbar etc nu.

Skärm: Samsung u24e590, bland de bästa köp jag gjort. Gjorde att min gamla dator fick enormt mycket bättre känsla och kändes som närapå helt ny. Hade kört 1920x1080 på 21" länge, men aldrig igen.

Tangentbord + mus. Råkar ha Logitech K520, men det är nog snarare slumpen, det var en julklapp. Har ett par Logitech K400r och Logitech K400+ också, men de var mer aktiva val då jag köpte dem dels på rea, dels för att "de ser väl bra ut". Har 3 datorer inkopplade till min skärm, oftast kör jag Teamviewer till de 2 andra, men ibland drar jag fram tangentbord med musplatta för bättre respons.

Stol: Ikea nånting, snurrstol.
Skrivbord : Chalmers Studenthems modell. Hur gammalt det är vet jag inte, jag gissar att det är från 1980-talet nångång.
Musmatta: Nån tunn med tyg på. Inget mönster.
Ljudsystem : Harman Kardon Soundsticks II. Hade jag aldrig köpt idag, men de är sen gammalt, jag gifte mig till dem.
Hörlurar: Koss nånting, trådade. Billigare modell för knappa 500. Börjar falla isär, materialmässigt. Får nog köpa trådlösa snart. Använder sällan lurar egentligen.
Router : ASUS AC86U, ett aktivt val pga Merlins firmware + galet lågt pris, fick den för runt 500 efter cashback.

Jag är inte speciellt märkestrogen, men har råkat ha routers från ASUS på senare tid. Och mobiler från Samsung.

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint

Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 7

Permalänk
Medlem

Känns som att jag är väldigt trogen Logitech under alla år. Har kvar mitt Logitech MX Duo (nedpackat i kartong numera), men föredrog MX500 jfm den trådlösa MX700 musen. Efter jag skaffade en Razer DeathAdder, så har däremot Razer blivit mitt förstaval bland trådade möss.

Tangentbord: Logitech MX Keys
Mus: Razer Viper Mini / Logitech Anywhere MX 2S
Skärm: Lenovo Q24h-10 (med USB-hubb)
Hörlurar: LucidSound LS20 / Sony WH-1000XM3

Växlar numera ofta mellan Windows (Dell XPS 13) och Mac (MacBook Air M1) och försöker skaffa tillbehör som funkar fint i båda världarna. Där ligger helt klart Logitech bäst till enligt mig.

Skärmen ovan skaffades främst för att den har USB-C ingång samt inbyggd USB-hubb. Smidigt att kunna koppla Logitech Unifying-mottagare direkt i skärmen, då enbart Bluetooth lämnar en del att önska.

En liten varning dock kring Lenovo Q24h-10. Den är inte helt pålitlig kring laddning via USB-C och har snarare en tendens att suga ur batteriet på våra MacBooks.

Permalänk
Medlem
  • Tangentbord Ducky One 2 TKL Cherry MX

  • Handledsstöd Glorious Wooden Keyboard Wrist Rest

  • Mus Logitech G Pro Wireless

  • Musmatta Glorious Gaming Race Glorious Element Mouse Pad

  • Headset SteelSeries Arctis Pro Wireless

  • Högtalare Harman Kardon Onyx Studio 4

  • Mikrofon HyperX QuadCast

  • Skärm LG 32'' UltraGear 32GP850

  • Stol DXRacer King K57

Visa signatur

MSI PRO X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair Vengeance DDR5 32GB 6000MT/s CL30 | Samsung 970 EVO 250/1000GB | MSI GeForce RTX 4090 VENTUS 3X E 24G OC | MSI MPG A1000G PCIE5 1000W

Permalänk
Medlem
  • Tangentbord Cooler master TK MX Brown

  • Mus Logitech G900

  • Någon Logitech tygmatta

  • Högtalare Audio Pro Addon T14

  • Mikrofon Røde VideoMic Pro

  • Skärm Asus PB278qr + acer 24"

  • Stol IKEA markus

  • Övrigt Rift CV1

  • Hörlurar till riften Sennheiser HD598CS

  • Simrig Thrustmaster T300RS + TH8A + Fanatec Clubsport V3 BPK

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

Tangentbord: varierar (just nu Corsair men snart Varmilo och förra veckan var det Obins)
Mus: Logitech Superlight
Musmatta: okänd stor svart deskpad
Hörlurar: Beyerdynamic DT770 om det är andra i huset, DT990 om jag är själv
Skärm: Acer XV273K och MSI G241
Stol: Ikea Markus

Överlag har jag inte mycket preferenser av märken när det gäller kringutrustning. Gillar Razer egentligen men deras mjukvara Synapse har blivit sånt jäkla skräp på senare år så undviker dem nu.
Logitechs mjukvara gillar jag inte heller men jag ställde bara in DPI på musen och så avinstallerade jag det sen.
Föredrar märken som inte har egen mjukvara kanske man kan säga.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem
  • Tangentbord HHKB Hybrid/HHKB Hybrid Type-s

  • Mus Logitech G604/G900

  • Musmatta Custom made 900x400 med "The Great Wave off Kanagawa"

  • Headset SteelSeries Arctis Pro Wireless

  • Skärm 2x Asus ROG Swift PG279Q

  • Stol Herman Miller Aeron

  • Bord Doppler skrivbord 130x60

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

Jag brukar köra efter vinnande koncept principen i varje kategori. Om jag är nöjd med märke x tangentbord så kör jag med samma modell/serie/märke tills dess jag blir missnöjd eller de slutar tillverka dem.

Tangentbord: Corsair med röda brytare & silent på jobbet.
Mus: Logitech
Musmatta: Här är det inte så noga, just nu kör jag med en raw fury brandad bjässe hemma. Steelseries qck på jobbet.
Hörlurar: Sony för trådlösa, kör corsair void till gaming men jag är inte helt nöjd med micen så lär bli något annat vid byte. Körde Koss SB 45 i säkert 10år tidigare men den slutades de tillverka 😞
Skärm: Körde AOC tidigare men bytte till LG nyligen. Kör BenQ på jobbskärmarna.
Stol: Ikea Markus hemma och Kinnarps på jobbet.

Visa signatur

3900X, RX 6700 XT, 32gb RGB RAM.

Permalänk

Tangentbord: Egenbyggt med holy panda switchar
Mus: Glorious Model O Wireless
Musmatta: Någon random mission deskpad jag fick i julklapp för ett par år sedan
Hörlurar: HyperX Cloud II Wireless
Skärmar: 2st AOC 144hz skärmar och en Lenovo G34W-10
Stol: Racingstol typ billig från netonnet

Har väl inte direkt några favoritmärken utan det har blivit lite blandad kompott vartefter man haft råd att uppgradera saker, ofta gått efter rekommendationer från polare osv, framförallt på mus och headset som är det viktigaste för min del då jag mestadels spelar cs.

Visa signatur

Min burk: GPU: Gigabyte RTX 3070 Aorus Master, CPU: Ryzen 7 7700X, Moderkort: ASUS TUF B650M, Chassi: Phanteks Enthoo Evolv mATX, Skärm: Gigabyte G34WQC

Permalänk
Avstängd

Har två mekaniska Logitech, ett hemma och ett på jobbet. Sen ett litet billigt mekaniskt 60%, Deltaco tror jag. Det är mer högljutt då de andra har dämpning, men annars är det rätt nice trots att det var så billigt. Tror jag betalade 299 på någon rea.

För möss har jag växlat mycket. Den med bäst känsla var någon Asus ROG men den höll bara kanske tre år så nu kör jag med en Razer från jobbet. Jag har också ett antal MS-möss av varierande känsla, och en MX Anywhere 2S som är ganska trevlig, men scrollhjulet gillar jag inte. Det här att kunna växla mellan frihjul och hack gör att hela hjulet känns sladdrigt tycker jag, och jag använder mittenknappen mycket och det är inte samma sak på den heller.

Permalänk
Medlem

Pengar eller märke är inget jag går efter, men hittar man något med kvalite och man vänjer sig så håller det länge
- av någon anledning har jag alltid dubbla exemplar av tangentbord eller möss ...
Skärm behöver vara IPS och definitivt högre upplösning än 1080p.
Skulle jag satsa pengar så vore det på att få en tystare dator, dockade nyss laptopen från jobbet och då den är helt tyst så lär den ersätta den stationära för jobb.

Tangentbord Varmilo VA69 på jobbet, Razer Huntsman hemma
Mus Logitech Cordless Trackman FX ramlade ur en låda och vill inte tillbaka igen.
Musmatta Någon billig 900x400 från Elgiganten
Stol RH Mereo 220 fyndad begagnad förra veckan och en sunkig Kinnarps 9000 men står mest
Bord 3cm granitskiva på egenbyggd bas
Annars har IKEA galant hörnskrivbord varit favoriter, men de flesta är nog numera dumpade av företag i återvinningen då de är lite klumpiga, järnstommen är inte att leka med och bordskivan fick jag binda fast på taket på bilen då den inte gick in på något sätt...

Permalänk
Medlem

En salig blandning.
Tangentbord - Pulsar PCMK TKL med Kailh box silent pink
Mus - glorious model o wireless
Musmatta - Corsair Gaming MM300 PRO Extended
Skärm - Acer 34" Predator XR341CK Curved
Hörlurar - Sennheiser HD650 (i första hand, har andra också)
Mikrofon - XML 990 (plus ett gäng andra)
Högtalare - Fluid Audio F5
Stol - Herman Miller Mirra 2

Permalänk
Medlem

Kul att så många svarat
Av allt att döma hittills så dominerar Logitech bland mössen och sen så är det rätt blandat.
Kul läsning för oss/mig som älskar kringutrustning.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk

1. Tangentbord Logitech G915
2. Mus Logitech Pro X Superlight
3. Musmatta Razer Gigantus V2 (XXXL)
4. Hörlurar HiFiMAN Sundara
5. Hörlursförstärkare Schiit Magni
6. Mikrofon Samson G-Track Pro
7. Skärm Acer 34" Predator X34GS
8. Stol RH Logic 400

Permalänk
Medlem

Tangentbord: ROCCAT Ryos MK Pro MX Blue
Mus: Logitech G502 Proteus Spectrum
Musmatta: Trust Glide-Flex XXL
Hörlurar: Beyerdynamic DT-1770 Pro och Etymotic ER4XR
Skärm: 27" BenQ nånting-nånting 1920x1080 VA
Stol: Lanab "Ronna"

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD