Permalänk

Köpes enklare speldator

Halloj! Den gamla(!) datorn har börjat ge upp och söker därför efter en enklare speldator.

När det väl spelas blir det främst CSGO, LoL och Valorant, vilket är gränsen från mina mått mätt, vad den gamla burken har klarat av. Skulle gärna vilja kunna spela något mer krävande med hög fps.

Söker helst en stilren komplett dator i mindre format men kombination av moderkort, CPU, PSU, GPU och RAM kan vara av intresse då jag har resterande hemma.

Bor i centrala Stockholm och ser gärna att jag kan hämta datorn i närheten då jag inte har bil, kan även möjligtvis betala extra för få den körd till någon central plats.

Tänker att runt 5000kr borde vara rimligt för att få tag i en hygglig enkel dator?

Läs hela annonsen här

Permalänk

PM

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

Om du inte hittat någon än så har ja en annons ute på en bra prissatt burk om de skulle duga!

Visa signatur

Gaming Rigg: Intel i9 12900k, Mobo: ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 GPU:Gigabyte Geforce RTX 3080 Ti 12GB AORUS MASTER, RAM: Kingston Fury 32GB (2x16GB) 3200 Mhz CL16, SSD: Samsung 980 PRO 1TB, Kingston NV1 2tb, PSU: Corsair AX860i 80+ Platinum, Case Coolermaster CM700P
Skärmar: Samsung Odyssey C49G95, Mission SG MF34144UWQHD

Permalänk

Annonsen är avslutad