Permalänk
Medlem

DDR5 ASUS

Beställde detta och fick 2-3 timmar senare besked från proshop att min beställning därifrån skickats så nu sitter jag på ett överflödigt par.

Ska enligt denna forumpost (#19382534) gå att blåsa upp i 5600 mhz med lite tweakande, 5200mhz ska gå ännu lättare. Kretsen är från micron men säljs som ASUS.

Jag gav 3811 kr. Beredd att sälja för 3700 kr om någon hämtar i Stockholm, det är det värt för att slippa hålla på med en retur. Vet inte hur intresset kan se ut men finns det flera intresserade så vore det ju trevligt att åtminstone få igen pengarna. Kan eventuellt skicka om ingen vill hämta.

Hämtas i vasastan kvällstid eller södermalm kontorstid.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv
Nytt bud: 3 700 kr Hämtar närsom
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265474:

3 700 kr Hämtar närsom

Vill du hämta idag?

Permalänk
Inaktiv

@cracko Absolut, får bli lite senare ikväll men det funkar

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265474:

@cracko Absolut, får bli lite senare ikväll men det funkar

Låter annonsen ligga tills du hämtar då. Skickar pm med nummer och adress.

Permalänk
Medlem

Fortfarande tillgängliga ifall någon är intresserad.

Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 3 000 kr Om det ok ? Hämtas
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sali2003:

3 000 kr Om det ok ? Hämtas

Hej, tack för bud. Det blir ju bättre för mig att göra en retur i så fall så tackar nej till det.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 700 kr Du använder ett likadand par själv? Vad har du för moderkort om man får fråga. Är antagligen intresserad att plocka upp i veckan
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Eddaren:

3 700 kr Du använder ett likadand par själv? Vad har du för moderkort om man får fråga. Är antagligen intresserad att plocka upp i veckan

Jag har kingston så inte samma men mina är 4800 och fungerar att köra i 5200. Har ett asus z690 hero.

Permalänk
Medlem

Går av jobbet 16:00 imorgon i närheten av gärdet. Kan ta mig till vart det passar dig bäst då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eddaren:

Går av jobbet 16:00 imorgon i närheten av gärdet. Kan ta mig till vart det passar dig bäst då.

Skriv PM om du bestämt dig för att du vill köpa imorgon så får du nummer. Tar swish.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad