Permalänk

Model F Compact F77 keyboard

Model F Compact F77 keyboard

Nyproduktion av Model F buckling spring tangentbord. Endast testat, ej använt någon längre stund. Allt i nyskick. Några små repor på baksidan, men inte djupa och kanske går att få bort.

Beställde för länge sedan och tappade intresset när det väl kom. All information finns på https://www.modelfkeyboards.com. Tangentbordet är testat av tillverkaren innan det skickades. Jag har också kontrollerat att alla tangenter fungerar.

Man fick med ett par gratis gummifötter. Dessa passar inte just denna modell (har bekräftat med tillverkaren). Har därför skurit lite i dessa för att fästa dom. Det går att byta ut dessa.

Extra caps ingår. Notera att en del av dessa är trasiga. Det var så när jag mottog varan. Manual och box ingår. Det enda som saknas verkar vara USB C kabeln som följde med. Det ger er en bra ursäkt att använda en fin dyr custom kabel.

Pris: 3500kr (endast Swish) eller nära bud. Åkte på nästan 1000kr i importavgift inkl.

Skickas i kartongen den kom i. Bjuder på frakten inom Sverige.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur många extracaps är det? Jag beställde beiga till mitt F77 men vore finare med svarta...

Och för övriga intresserade - detta är ett helt fantastiskt tangentbord. Dina grannar kommer dock hata dig.

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk

Kollade det nu och ser ut att vara 25 x 1u, 2 x 1.5u, 2 x shift(osäker). Såg också att bara en stem till en av shift tangenterna var trasig. Annars ser resten ut att vara hela.