Sapphire Radeon RX Vega 64 8GB Nitro+

Permalänk
Medlem

Sapphire Radeon RX Vega 64 8GB Nitro+

Hej,

Säljer 1st Sapphire Radeon RX Vega 64 8GB Nitro+
Fint skick och fungerar bra. Inköpt på Inet 2019-01-28
Väldigt sparsamt använt då det inte blivit mycket gaming på senaste.

Originalkartong tyvärr slängd. Förutom grafikkort följer "gpu support" bygeln.
Kortet finns mellan Tranås - Linköping. Skall det skickas gäller förskottsbetalning.
Referenser finns här på SWEC.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 200 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 4 500 kr frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

4600:- hämtar idag

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 700 kr + f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 800 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 900 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

5000:- + frakt.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 100 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 200 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk
Medlem

Bud noterade. Låter annonsen ligga ett tag till. Sett att Vega 64 går runt 6500kr~ på Tradera och ännu mer på Blocket men säljer gärna via SWEC.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 300 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av ZonCo:

Bud noterade. Låter annonsen ligga ett tag till. Sett att Vega 64 går runt 6500kr~ på Tradera och ännu mer på Blocket men säljer gärna via SWEC.

Kan ge lite kontext till varför jag tror folk är ovilliga att lägga dessa priser just nu. Kryptomarknaden har blivit betydligt mer björnig på bara en två veckor och vi närmar oss ETH2.0 där mining lönsamheten kommer ta en kraftig smäll och sannolikt kommer dessa kort dumpas på marknaden. Sedan finns det fördelar med Tradera för miners då man kan betala med Paypal, för den som smiter skatter dvs, så det är orimligt att förvänta sig samma prisnivåer här. Men av vad jag ser så verkar köpsuget på Tradera just nu ligga i nivå med dessa bud.

Undrar när du har tänkt avsluta auktionen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av borggren4:

Kan ge lite kontext till varför jag tror folk är ovilliga att lägga dessa priser just nu. Kryptomarknaden har blivit betydligt mer björnig på bara en två veckor och vi närmar oss ETH2.0 där mining lönsamheten kommer ta en kraftig smäll och sannolikt kommer dessa kort dumpas på marknaden. Sedan finns det fördelar med Tradera för miners då man kan betala med Paypal, för den som smiter skatter dvs, så det är orimligt att förvänta sig samma prisnivåer här. Men av vad jag ser så verkar köpsuget på Tradera just nu ligga i nivå med dessa bud.

Undrar när du har tänkt avsluta auktionen?

Helt rätt. Inte bara kryptomarknaden som är björnig den senaste tiden men allt studsar väl så småningom.
Jag menade inte att jag ska upp i Tradera/Blocket nivåer på mitt kort, tvärtom som jag skrev så säljer jag hellre genom SWEC. Tycket bara skillnaden från 6700~ ner till 5200kr som sista budet var på då var lite stor, samtidigt som ett likadant kort kom ut på Blocket för 7500kr och försvann några timmar efter.

Vi bestämmer att budgivning pågår t.om Onsdag, ledande bud då får kortet!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad