New World (Amazons MMORPG)

Permalänk
Samsung Sverige

Sådärja, vad tycker ni generellt om spelet såhär några veckor in i spelsläppet? Finns det en riktig meta? Slutar det bli en running simulator?:) Vad händer i spelet?

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Sådärja, vad tycker ni generellt om spelet såhär några veckor in i spelsläppet? Finns det en riktig meta? Slutar det bli en running simulator?:) Vad händer i spelet?

//Pontus

Det är fortfarande en running simulator på lvl 33 iaf
Det beror nog mest på min spelstil, levlar crafting och gathering mest nu för att hålla skillsen på rätt nivå innan jag levlar vidare.
Än så länge är det väldigt underhållande för mig

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Sådärja, vad tycker ni generellt om spelet såhär några veckor in i spelsläppet? Finns det en riktig meta? Slutar det bli en running simulator?:) Vad händer i spelet?

//Pontus

På hög level så byter man inte zon lika mycket. Men klart man använder benen en hel del men däremot blir azoth income mycket högre då alla elite mobs som man grindar droppar en del. Annars är det väl krig, watermark farm, pvp inte jättemycket content, och inte förrens igår fixade de buggen så en del av endgame inte ens gick att göra. Bara för att stänga ner den igen då det gick att göra för mycket mycket barnsjukdomar och framstressad PvE.

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Lvl 51 eller 52 blev jag idag har inte så bråttom, försökt levla armouring men efter 120 är det sjukt segt.. värsta är väl att det inte är några pengar i det heller... Medan jag springer efter fibers hugger jag lite träd och säljer det åtminstone.

Tycker sättet att resa på är ok men riktigt drygt med 1000 azoth cap! Hade dem ökat den hade det vart mer okey.. lite tråkigt att försöka resa till ett ställe man inte äger med 700 kg/lb/vikt?! I sina bags

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Lvl 51 eller 52 blev jag idag har inte så bråttom, försökt levla armouring men efter 120 är det sjukt segt.. värsta är väl att det inte är några pengar i det heller... Medan jag springer efter fibers hugger jag lite träd och säljer det åtminstone.

Tycker sättet att resa på är ok men riktigt drygt med 1000 azoth cap! Hade dem ökat den hade det vart mer okey.. lite tråkigt att försöka resa till ett ställe man inte äger med 700 kg/lb/vikt?! I sina bags

Köp ett hus, du kan resetta cooldown med azoth dit. Samt ställa upp lådor för mer space i inventory. 700 vikt använder man bara recall för att dumpa skit 👍

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av LURKOVIC:

Köp ett hus, du kan resetta cooldown med azoth dit. Samt ställa upp lådor för mer space i inventory. 700 vikt använder man bara recall för att dumpa skit 👍

Har hus med ca 1700 storage space räcker inte

Permalänk
Medlem

Antar att server transfers är igång för nu är det plötsligt en kö på 1000 spelare till Midgård. Har njutit av 0 kö ett tag. Lag har dessutom varit för jäkligt så tanken på fler spelare på servern gör ju inte att man blir helt till sig och uppspelt.

Edit: Nu kl 20 när jag ställde mig i kön var det 4200 spelare i kö totalt i EU. Jag hamnade på plats 959. Snudd på 25% av alla som vill spela vill alltså in på en och samma server.........

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Har hus med ca 1700 storage space räcker inte

Ligger på 2400 i min stad. Köp ett mindre hus i något annat område som din faction äger 👍 och börja crafta lite!! Sitt inte på så mycket material 😂

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av LURKOVIC:

Ligger på 2400 i min stad. Köp ett mindre hus i något annat område som din faction äger 👍 och börja crafta lite!! Sitt inte på så mycket material 😂

Så mycket arcana 😂 lättar på med armouring så får jag se vart det landar sen.. men ett till hus måste jag nog skaffa snart. Får farma trä och flinta två timmar så borde man ha ett par tusen att köpa hus för 🤷🏼‍♂️😂

Permalänk
Medlem

Det r verkligen svårt att hitta något som säljer. Försökt bland annat sälja silver ore/bars men det går inget vidare. Gear man hittat kan man glömma. Vad kan man sälja egentligen?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Det r verkligen svårt att hitta något som säljer. Försökt bland annat sälja silver ore/bars men det går inget vidare. Gear man hittat kan man glömma. Vad kan man sälja egentligen?

Fibers - Linnen beroende på vad som ger mest.

raw hide

Iron ore

Green wood

dessa fyra kommer alltid behövas i de flesta crafting yrken.
Silver är endast för jewelcrafting.

visst, jag har inga miljoner med 19 000 coins atm bör räcka en liten bit på vägen iallafall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Det r verkligen svårt att hitta något som säljer. Försökt bland annat sälja silver ore/bars men det går inget vidare. Gear man hittat kan man glömma. Vad kan man sälja egentligen?

Vilken level är du på? Är du långt bakom kurvan är det svårt med gear. Men många som är 60 nu skillar upp sina professions, så det är material som man kan få sålt rätt bra.

Ska du sälja gear ska det vara över pvp gear i GS och med bra perks isf. Ekonomin i detta spel flatlinear rätt hårt, så folk börjar byta material med varandra. Iaf på våran server.

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Fibers - Linnen beroende på vad som ger mest.

raw hide

Iron ore

Green wood

dessa fyra kommer alltid behövas i de flesta crafting yrken.
Silver är endast för jewelcrafting.

visst, jag har inga miljoner med 19 000 coins atm bör räcka en liten bit på vägen iallafall.

Hmm det låter bra. Iof så levlar jag crafting än så länge så jag använder mycket själv.

Köper folk green wood???? Det finns ju överallt i överflöd 😳

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Hmm det låter bra. Iof så levlar jag crafting än så länge så jag använder mycket själv.

Köper folk green wood???? Det finns ju överallt i överflöd 😳

Men tar ju tid att hugga.. Och man lvlar ju crafting med basic mats

Permalänk
Medlem

Kul spel men några saker är otroligt lama.

- Trähuggning, tar evigheter och ger nada kul loot.

- 99% Quest är: Gå dit och döda x antal, eller öppna x antal kistor där. Dom la extremt lite tid på variation.

- Respawns är extremt snabbt och exploitas konstant utan att Amazon bryr sig, drog 10 lvlar på en timme med alla boars (går fortfarande).

- Ingen lvl restriction, låglvlade springer runt med lvl60 livvakter i lågzoner och förstör låglvlad pvp helt.

Annars är spelet helt okej, Pvp är okej balanserat utan någon klass som sticker ut enormt.

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

Kul spel men några saker är otroligt lama.

- Trähuggning, tar evigheter och ger nada kul loot.

- 99% Quest är: Gå dit och döda x antal, eller öppna x antal kistor där. Dom la extremt lite tid på variation.

- Respawns är extremt snabbt och exploitas konstant utan att Amazon bryr sig, drog 10 lvlar på en timme med alla boars (går fortfarande).

- Ingen lvl restriction, låglvlade springer runt med lvl60 livvakter i lågzoner och förstör låglvlad pvp helt.

Annars är spelet helt okej, Pvp är okej balanserat utan någon klass som sticker ut enormt.

Respawns är något jag reagerat på med. Har hänt ett par gånger att jag misslyckats med en quest där jag skall döda någon elite, jag har rensat spawns runt omkring före jag attackerar bossen, men mitt under fighten respawnar alla adds och naturligtvis dör man innan man hinner plocka looten från bossen/named.
Jäkligt irriterande.

Å andra sidan är det gött nu i början då det är väldigt många på samma quest och alla står och väntar på att få döda en named eller boss.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

Kul spel men några saker är otroligt lama.

- Trähuggning, tar evigheter och ger nada kul loot.

- 99% Quest är: Gå dit och döda x antal, eller öppna x antal kistor där. Dom la extremt lite tid på variation.

- Respawns är extremt snabbt och exploitas konstant utan att Amazon bryr sig, drog 10 lvlar på en timme med alla boars (går fortfarande).

- Ingen lvl restriction, låglvlade springer runt med lvl60 livvakter i lågzoner och förstör låglvlad pvp helt.

Annars är spelet helt okej, Pvp är okej balanserat utan någon klass som sticker ut enormt.

Sprang in i en vägg vid lvl 42. Blev så trött på att det var lika tråkiga quest och ett evigt springande på något som knappt gav något.
Sen buggade mitt main quest så jag var tvungen att springa/fast travel och leta vem som delade ut den, då den inte syntes på kartan.

Så jag tar paus från spelet. Tappade suget helt enkelt.

Permalänk
Medlem

Önskar alla spelade med pvp enabled.. Man hittar aldrig någon att slåss med. Och pve är för enkelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alrik:

Önskar alla spelade med pvp enabled.. Man hittar aldrig någon att slåss med. Och pve är för enkelt

Det håller på o planeras för en community-driven PVP-server som förhoppningsvis går igenom:
https://forums.newworld.com/t/eu-pvp-server-community-created...

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alrik:

Önskar alla spelade med pvp enabled.. Man hittar aldrig någon att slåss med. Och pve är för enkelt

Det finns ju inte något incitament att man som lvl60 ska springa runt PvP-flaggad. När man lvlade så fick man ju ändå en XP boost, så de borde faktiskt se till att ge en morot till folket så de springer runt PvP-flaggade. t.ex. PvP-ladder för servern.
Det suger ju verkligen att man får leta så in i bomben för att hitta några att figthas med i världen.

Visa signatur

NAS: QNAP TS-469L | 4x3TB WD RED - 3GB ram

Permalänk

Spelade redan under alphan och hade höga förväntningar på New World.
Såg framför mig det spel som vi drömde om när vi spelade Darkfall Online 2009-2012, ett spel med... open world pvp, crafting som betydde något, "klanliv" där man kämpade för att behålla sitt territorium mm, fast med moderna grafik och bättre servrar.
Lade nu av vid L30 i NW pga att spelet helt enkelt är tråkigt.
Craftingen är bra, grafiken godkänd, combat godkänd. En mycket bra grund alltså.
Men att hålla på att questa ända upp till max level i ett spel där end game handlar om pvp mellan klaner och factions känns konstigt. Speciellt då questerna saknar all form av mening.
Man har försökt göra ett "theme park herre på täppan spel" för de stora massorna. Kommer inte funka då de som gillar theme park och pvp inte gillar "open world pvp". Det finns en anledning att spel som Darkfall Online och Mortal Online har mycket begränsad spelarskara (folk kan inte hantera den typen av pvp).
Kanske är jag som inte riktigt förstår New Worlds ide'? Men hoppar i så fall hellre mellan theme parks som ESO eller LOTRO och riktiga pvp-spel som Mortal Online (2an är på g i början av nästa år).
Generellt är det svårt att få till bra pvp i en open world och det är nog därför de flesta mmo har zoner eller arenor för pvp.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

New World kommer få mer content, mer vapen osv när de fått ordning på de problem de har med spelet nu. Det finns endgame PVE, bättre questning och framförallt mer recept osv som skall implementeras.
De skall även balansera upp PVP aspekten av spelet, införa zoner osv.
Enligt dem själva i alla fall.

Den största energin i starten var att se till att folk ens kom in för att spela. Nu börjar det lösa sig så nu kanske man kan lägga arbete på att få klart content som är planerat.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Level 39 just nu och grindar gathering professions för tillfället. Behöver 100 logging för wyrdwood så jag kan göra ett nytt fiskespö men tyvärr är ju allting annat roligare så har spenderat någon kväll med att samla hemp istället.

Har inte supermånga speltimmar att lägga men har långt ifrån tröttnat ännu och börjar på allvar fundera om det var ett misstag att köra pre-order på BF2042 med tanken att jag skulle ha ledsnat till dess...

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daz:

Level 39 just nu och grindar gathering professions för tillfället. Behöver 100 logging för wyrdwood så jag kan göra ett nytt fiskespö men tyvärr är ju allting annat roligare så har spenderat någon kväll med att samla hemp istället.

Har inte supermånga speltimmar att lägga men har långt ifrån tröttnat ännu och börjar på allvar fundera om det var ett misstag att köra pre-order på BF2042 med tanken att jag skulle ha ledsnat till dess...

Hugga träd är definitivt det tråkigaste jag gjort i spelet 😂 farma hampa är okey!var helt tomt på mitt ställe jag brukar gå till. Efter 30 minuter skrapade jag ihop 8000 fibers, högg lite iron ores där emellan också men rätt nöjd ändå.. borde räcka för de sista 2 levlarna till armouring 150 👌 är lite sugen på göra denna runda nån gång per vecka och sälja av lite för att öka kontot på coins för att se vad man kan få ihop på en vecka.

Fanns en fin hacka att tjäna på att köpa blight tinctures för 1 coin i everfall för att sedan sälja för 23 i edengrow märke jag idag 🤷🏼‍♂️

Permalänk
Skrivet av MrWhizeguy:

Hugga träd är definitivt det tråkigaste jag gjort i spelet 😂 farma hampa är okey!var helt tomt på mitt ställe jag brukar gå till. Efter 30 minuter skrapade jag ihop 8000 fibers, högg lite iron ores där emellan också men rätt nöjd ändå.. borde räcka för de sista 2 levlarna till armouring 150 👌 är lite sugen på göra denna runda nån gång per vecka och sälja av lite för att öka kontot på coins för att se vad man kan få ihop på en vecka.

Fanns en fin hacka att tjäna på att köpa blight tinctures för 1 coin i everfall för att sedan sälja för 23 i edengrow märke jag idag 🤷🏼‍♂️

Om man är över lvl 45 så kan man specca om allt till constitution och få 25% chans att hugga ner träden på ett slag. Har man lite coins över så kan det vara värt det, ca 900 vikt i trä på under 10 min Känns också extra bra att rensa ett område Wyrdwood medan någon stackare står där och hackar på sitt första träd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unknowncow:

Om man är över lvl 45 så kan man specca om allt till constitution och få 25% chans att hugga ner träden på ett slag. Har man lite coins över så kan det vara värt det, ca 900 vikt i trä på under 10 min Känns också extra bra att rensa ett område Wyrdwood medan någon stackare står där och hackar på sitt första träd

Fick inte 300 con ens i 47 xD satte alla points där 🤷🏼‍♂️
Dingade precis 60, nu kan jag definitivt göra det. Får man inte ner trädet på första slaget är det bara hoppa och slå en gång till!

-4.5% crit damage gearet från faction vendorn är sjukt.. verkar gälla all skada, inte konstigt att man inte kan döda folk i pvp. Bara byxorna kvar så har jag alla delar, får bli ett par rundor i great cleave för att farma tokens snabbt.

Permalänk
Medlem

Har inte vadat igenom alla sidor av tråden, men hur optimerat är spelet egentligen? Min 9900K + 3080 slår liksom i taket både på användning och temperatur i 1440p med cappad fps på 60. Känns inte riktigt bra i magen att se kärnor ligga och pendla mellan 60-95 grader.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Har inte vadat igenom alla sidor av tråden, men hur optimerat är spelet egentligen? Min 9900K + 3080 slår liksom i taket både på användning och temperatur i 1440p med cappad fps på 60. Känns inte riktigt bra i magen att se kärnor ligga och pendla mellan 60-95 grader.

Hög GPU användning som i "Utilisation" på engelska?
För om det stämmer så är det väl ganska rätt då det är ett AAA spel och om det inte använder höga procent så är väl spelet inte så krävande för grafikkortet. Men som du kanske ser själv på grafiken och spelet så är den väldigt krävande.

Dock så finns det lite optimeringar som behövs av utvecklarna av spelet. Jag själv har t.ex. strypt spelet till 60 FPS och undervoltat grafikkortet.

Temperaturen blev lägre, användingen hamnade på lägre nivåer och mindre ström gick åt.
Här har du dock ett video som beskriver EVGA korten samt New Worlds dåliga optimeringar. Tack vare den videon insåg jag att spelet är lite konstig vad gäller strömhanteringen av grafikkortet, särskilt EVGA kort. Den kom ut igår..

https://www.youtube.com/watch?v=6A0sLVgJ7qU
(sätt den på 1.5x uppspelningshastighet)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donhoz:

Hög GPU användning som i "Utilisation" på engelska?
För om det stämmer så är det väl ganska rätt då det är ett AAA spel och om det inte använder höga procent så är väl spelet inte så krävande för grafikkortet. Men som du kanske ser själv på grafiken och spelet så är den väldigt krävande.

Dock så finns det lite optimeringar som behövs av utvecklarna av spelet. Jag själv har t.ex. strypt spelet till 60 FPS och undervoltat grafikkortet.

Temperaturen blev lägre, användingen hamnade på lägre nivåer och mindre ström gick åt.
Här har du dock ett video som beskriver EVGA korten samt New Worlds dåliga optimeringar. Tack vare den videon insåg jag att spelet är lite konstig vad gäller strömhanteringen av grafikkortet, särskilt EVGA kort. Den kom ut igår..

https://www.youtube.com/watch?v=6A0sLVgJ7qU
(sätt den på 1.5x uppspelningshastighet)

GPU är egentligen klart mindre oroande än att min CPU belastas så hårt och därmed ligger så pass högt i temp. Jag har som sagt också cappat FPS samt testat lite undervoltande, men ska kolla in videon!

Edit: Innan jag cappade FPS slog en del CPU kärnor 100 ibland. :E

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

GPU är egentligen klart mindre oroande än att min CPU belastas så hårt och därmed ligger så pass högt i temp. Jag har som sagt också cappat FPS samt testat lite undervoltande, men ska kolla in videon!

Edit: Innan jag cappade FPS slog en del CPU kärnor 100 ibland. :E

Har låst spelet till 120fps, kör de mesta på low förutom enstaka saker på medium (3080) är väl lite orolig för att nått pajar, undervoltat har jag alltid kört med så inget annat där.
GPU på 40 - 60%
Men som du säger, CPU (3900x) på alla kärnor pendlar upp och ner en hel del, mellan 30-80% (någonstans där..)
70 grader, dock custom vattenkylning.. men det brukar aldrig gå såhär varmt 🤷🏼‍♂️ bra att sakerna används såklart, men klart man höjer ett ögonbryn!