RTX2080 Super med AIO-vattenkylning

Permalänk
Medlem

RTX2080 Super med AIO-vattenkylning

Hej!
Lyckades få tag på ett 3070 så säljer nu min 2080 super. (jag vet, ingen stor uppgradering men ville få HDMI 2.1).

Kortet är kylt med en AIO-processorkylare som är monterat med en NZXT Kraken G12-adapter. Idle-temp ligger på 25 grader för mig och när jag körde ett 5min benchmark så lade sig temperaturen stabilt på 51 grader (hade självklart blivit lite mer om köldmediet hade hunnit värmas upp).

Kylaren har lite repor (se bild 2) men det påverkar såklart inte funktionen och syns ju inte när den är monterad.

Tänkte låta budgivning pågå till söndag lunch (kl.12). Budstart på 4000. Prioriterar upphämtning i Göteborg! (kan ev. mötas i närheten)

(Säljer till vem jag vill, om jag vill och allt det där )

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vet du exakt vilken modell det är på grafikkortet?

Permalänk
Medlem

Pinsamt nog glömde jag att kolla det när jag monterade ur det. Det är dock ett EVGA och det enda jag lyckas googla fram med rätt utgångar (bland annat USB-C) är "EVGA RTX 2080 SUPER 8GB BLACK GAMING".

EDIT: Kopplade in det igen och bekräftade att det är kortet ovan. Uppdaterar annonsen.

Permalänk

Antar originalkylren är slängd?

4k + hämtning

Permalänk
Medlem

4100 kr + hämtning

Permalänk

4100kr + upphämtning

Permalänk
Medlem

4400kr +frakt

Permalänk

5000kr + frakt

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dorkchicken:

Antar originalkylren är slängd?

4k + hämtning

Ja tyvärr, köpte kortet begagnat utan orginalkylaren

Permalänk
Medlem

5200kr + frakt.

Permalänk

5300 plus frakt.

Permalänk
Medlem

5400kr +frakt

Permalänk
Medlem

Okej, budgivningen avslutad @OmaWaka, skickar PM

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.