PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av sher!kan:

Finns på amazon med leverans imorgon!
Låt dessa gå till personer som inte köpt från något ställe

Helt rätt. Jag avvaktar och väntar på webhallen istället. Har jag väntat sedan november kan jag nog vänta någon vecka till

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Skrivet av fue:

Helt rätt. Jag avvaktar och väntar på webhallen istället. Har jag väntat sedan november kan jag nog vänta någon vecka till

Jag väntar med plus att jag är så feg att beställa från amazon

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Helt rätt. Jag avvaktar och väntar på webhallen istället. Har jag väntat sedan november kan jag nog vänta någon vecka till

Dom måste väl ha glömt bort din order? Känns ju orimligt hur du kan ha fått vänta så länge när de haft drop och jag vet personer som köpt av dem för någon månad sen och absolut inte stått i någon kö, utan köpt på dagen.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av silenthill:

Jag väntar med plus att jag är så feg att beställa från amazon

Jag har handlat från Amazon tusentals kronor utan några krångel.
Även när Amazon inte fanns i Sverige.

Permalänk
Medlem

Amazon.se är det smidigaste jag varit med om. Betydligt bättre än Webbhallen, MM, Netonnet.

Kommer ta över Sveriges marknad utan tvekan så fort folk börjar använda det lite mer.

Blev en beställning, avbokar både retrospelsbutiken och webbhallen nu.

Permalänk
Medlem

Äh jag håller nog i min bokning på webhallen. Om inte annat så blir det smidigare om den skulle pajja.

Permalänk
Medlem

Nu har de tagit slut hos Amazon. Hoppas ni alla har fått era konsoler.

Permalänk
Medlem

Fick tag på disc versionen på amazon.se. Digital var redan slut. Ni andra som lyckades få ett exemplar har de dragit alls pengarna för er? För mig drog de endast 299kr nu först.

Visa signatur

Stationär: Intel Core i5 2500k @ 5Ghz. 8192Mb 1600Mhz. OS disk: 60GB Agility 3 550/500.
ATI Radeon 6870 @ 970Mhz/1125Mhz Bärbar: Macbook Pro Retina 15" i7 2.7Ghz 16GB 512GB SSD 2013"

Permalänk
Skrivet av bugulu:

Nu har de tagit slut hos Amazon. Hoppas ni alla har fått era konsoler.

Typiskt precis när jag hoppade ur min feghet och skulle beställa attans

Permalänk
Skrivet av ZaXoR:

Fick tag på disc versionen på amazon.se. Digital var redan slut. Ni andra som lyckades få ett exemplar har de dragit alls pengarna för er? För mig drog de endast 299kr nu först.

Låter som du beställde Media Remote för 299kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hmmmmmmmmmm:

Låter som du beställde Media Remote för 299kr?

OOOUCH

Permalänk
Medlem
Skrivet av hmmmmmmmmmm:

Låter som du beställde Media Remote för 299kr?

haha oh no!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hmmmmmmmmmm:

Låter som du beställde Media Remote för 299kr?

Nej då, när jag går in på beställningar så ligger Playstation 5 där och för rätt pris.
Men beställde en sak till 3D skrivaren för 229kr och det var nog det som drogs nu.

Tar väl några dagar innan de drar pengarna

Visa signatur

Stationär: Intel Core i5 2500k @ 5Ghz. 8192Mb 1600Mhz. OS disk: 60GB Agility 3 550/500.
ATI Radeon 6870 @ 970Mhz/1125Mhz Bärbar: Macbook Pro Retina 15" i7 2.7Ghz 16GB 512GB SSD 2013"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaXoR:

Nej då, när jag går in på beställningar så ligger Playstation 5 där och för rätt pris.
Men beställde en sak till 3D skrivaren för 229kr och det var nog det som drogs nu.

Tar väl några dagar innan de drar pengarna

De drar i omgångar eftersom de ofta skickar grejer i flera försändelser, de drar alltså pengar när de skickat

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaXoR:

Nej då, när jag går in på beställningar så ligger Playstation 5 där och för rätt pris.
Men beställde en sak till 3D skrivaren för 229kr och det var nog det som drogs nu.

Tar väl några dagar innan de drar pengarna

Amazon drar inte pengar förrän produkten har skickats iväg.

Permalänk
Medlem

Fick alert på netonet 09:25 att det fanns i lager men vet inte om det var bugg då jag gick in 10 min senare och det var slut. Kanske va det ett fåtal bara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av silenthill:

Jag väntar med plus att jag är så feg att beställa från amazon

Beställt fler saker den gångna månaden. Fungerar sjukt bra. De skickar den typ 00.30 är framme 10.30. Synd bara att allt inte är billigare där.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av ok3nd:

Fick alert på netonet 09:25 att det fanns i lager men vet inte om det var bugg då jag gick in 10 min senare och det var slut. Kanske va det ett fåtal bara?

Jag lyckades få tag på en Digital från NetonNet! Tror dock som du sa att det var väldigt få

Permalänk
Medlem
Skrivet av ok3nd:

Fick alert på netonet 09:25 att det fanns i lager men vet inte om det var bugg då jag gick in 10 min senare och det var slut. Kanske va det ett fåtal bara?

Samma här, hann lägga in kundkorgen dock.

Visa signatur

Gigabyte X38-DQ6 - Core 2 duo E6850 @ 3.71 GHz - 4GB DDR 2 @ 893 mhz - 8800GT 512mb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Berry80:

Jag lyckades få tag på en Digital från NetonNet! Tror dock som du sa att det var väldigt få

Skrivet av intelh2o:

Samma här, hann lägga in kundkorgen dock.

Vad använder ni för att få notisar så fort det ändras?

Permalänk
Medlem

Jag lyckades också få tag på ett från Netonnet, vad står det angående leverans tid i ditt bekräftelse mail?

Permalänk
Medlem
Skrivet av silenthill:

Typiskt precis när jag hoppade ur min feghet och skulle beställa attans

Den finns i lager igen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bugulu:

Den finns i lager igen.

Nej?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrP3pper:

Fanns uppe i ett par minuter. Troligtvis konsoler vars orders har blivit makulerade sen tidigare. Amazon har som policy att inte leverera fler än två exemplar av samma produkt om det är hög efterfrågan på det.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bugulu:

Fanns uppe i ett par minuter. Troligtvis konsoler vars orders har blivit makulerade sen tidigare. Amazon har som policy att inte leverera fler än två exemplar av samma produkt om det är hög efterfrågan på det.

Jag tror att Amazon skiter fullständigt i om man har beställt tidigare eller inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrP3pper:

Jag tror att Amazon skiter fullständigt i om man har beställt tidigare eller inte.

Tror jag med. Däremot testade jag att lägga två stycken i varukorgen och då sa det i från med information att man bara fick beställa en.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cam90:

Jag lyckades också få tag på ett från Netonnet, vad står det angående leverans tid i ditt bekräftelse mail?

Det står förväntat datum: Ej bestämt, och att produkten är tillfälligt slut. Vad står det för dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Vad använder ni för att få notisar så fort det ändras?

Använder Distill!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av b-fire:

Tror jag med. Däremot testade jag att lägga två stycken i varukorgen och då sa det i från med information att man bara fick beställa en.

Men, har det dragits pengar efter att du har gjort beställningen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrP3pper:

Men, har det dragits pengar efter att du har gjort beställningen?

Tryckte aldrig igenom beställningen då jag redan äger ett PS5. Testade bara om det gick att beställa flera.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42