Några andra nybörjare som kör pcars2?

Permalänk

Några andra nybörjare som kör pcars2?

Tänkte man kunde dri ihop ett gäng och köra en tim varje söndag?

Visa signatur

i7 920 oc till 3.3ghz , gtx690, asusp6T, 75"tv som datorskärm, philips HUE och Lightpack i kombination med kodi :)

Permalänk
Inaktiv

Låter kul, vad kör du? Jag har bara kört Formula 1 i det än så länge, kör främst Dirt 1/2 för rally, vilket också är svinkul givetvis.

Permalänk
Skrivet av anon334363:

Låter kul, vad kör du? Jag har bara kört Formula 1 i det än så länge, kör främst Dirt 1/2 för rally, vilket också är svinkul givetvis.

Jag har bara kört klass e bilar, dom sämsta. Första forden på dirtfish rallybanan 1 timmes driving cirka. Öppen för att prova alla varianter. En polare köpte det ochså så vi har kört nån tim. Hade varit kul om man kunnat scrambla ihop 5-6 amatörer (eller mer) för nån timmes lir söndagar.

Men du är game då?

Någon mer? XD

Visa signatur

i7 920 oc till 3.3ghz , gtx690, asusp6T, 75"tv som datorskärm, philips HUE och Lightpack i kombination med kodi :)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av spikfavoriten:

Jag har bara kört klass e bilar, dom sämsta. Första forden på dirtfish rallybanan 1 timmes driving cirka. Öppen för att prova alla varianter. En polare köpte det ochså så vi har kört nån tim. Hade varit kul om man kunnat scrambla ihop 5-6 amatörer (eller mer) för nån timmes lir söndagar.

Men du är game då?

Någon mer? XD

Vi borde dra ihop en discord för racingspel

Permalänk

Ja, en discord för Bilsimulatorer Projectcars, assetto corsa, acc, dirt :).

Måste väl finnas flera som känner sig manad att skapa en, och fler folk som kan tänka sig joina lite simracing en dag i veckan?

Visa signatur

i7 920 oc till 3.3ghz , gtx690, asusp6T, 75"tv som datorskärm, philips HUE och Lightpack i kombination med kodi :)

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunna tänka mig att hoppa in nån gång ibland om det skapas en Discord. Kör annars bara Iracing nuförtiden men lite variation skadar ju inte.

Permalänk
Skrivet av DasIch:

Jag skulle kunna tänka mig att hoppa in nån gång ibland om det skapas en Discord. Kör annars bara Iracing nuförtiden men lite variation skadar ju inte.

Japp. Hade velat köra iracing men har inte stålarna till det riktigt. Någon timma eller två i veckan hade varit så sweet.

Kolla in här om tre dagar så har vi fixat en discord!

Visa signatur

i7 920 oc till 3.3ghz , gtx690, asusp6T, 75"tv som datorskärm, philips HUE och Lightpack i kombination med kodi :)

Permalänk
Inaktiv

Slängt upp en discord för alla SweC-medlemmar, för alla former av racing-spel, var inte blyga! https://discord.gg/nKXJ5QwNFn

Permalänk
Skrivet av DasIch:

Jag skulle kunna tänka mig att hoppa in nån gång ibland om det skapas en Discord. Kör annars bara Iracing nuförtiden men lite variation skadar ju inte.

Vi är väl en 5 pers änsålänge. Discord skapad bara att join. Har väl blivit ett par gånger i veckan änsålänge. Hade varit askul med fler folk!

Visa signatur

i7 920 oc till 3.3ghz , gtx690, asusp6T, 75"tv som datorskärm, philips HUE och Lightpack i kombination med kodi :)