Blue Microphones Yeti eller Pro (osäker)

Permalänk
Medlem

Blue Microphones Yeti eller Pro (osäker)

Hej,

Skänker min mikrofon då den bara använts ett tiotal gånger innan jag lade undan den. Under tiden har något legat mot usbkabeln som inte drogs ut och den har blivit lite sned.

Mikrofonen behöver alltså förmodligen en ny usb-kabel som ganska enkelt lödas fast enligt mina lite snabba efterforskningar, antar jag. Men jag själv har inte ork eller tid.

Jag tycker bara det vore synd att slänga en så fin mikrofon utan att ge någon chansen att reparera den.

Slänger den i återvinning på måndag, så kom gärna förbi innan dess.

Bockhornsvägen 5 i Linköping

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk

tar gärna den ifall om det skulle gå att frakta den

Permalänk
Medlem

Plockar gärna upp den i helgen om det skulle passa, kan kanske komma förbi redan idag

Permalänk
Medlem

Ställer mig på kö för upphämtning asap

Visa signatur

ASUS z97i-plus wifi | i7-4790k | Phanteks PH-TC14PE | 16gb Corsair Vengeance LP | GTX 1080 | Corsair AX860 | Samsung 850 evo m.2 500gb

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Skänkes är skänkes, inga bud!

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av jrd235:

Plockar gärna upp den i helgen om det skulle passa, kan kanske komma förbi redan idag

Absolut, du är först på tjing!

Skriv ditt telefonnummer i pm så löser vi under helgen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iamcoolplayersactionfittytwo:

tar gärna den ifall om det skulle gå att frakta den

Tyvärr bara upphämtning

Permalänk
Medlem

Vill bara lägga in det inte är en "pro" Pro version har en XLR utgång på undersidan, bilden visar ingen sådan utgång.

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer