PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firre:

BOOM!
Cdon paket dök precis upp i Postnord appen.
Var helt säker på att jag skulle vara sist ut 31 Mars 😃

Skrivet av Dopelol:

Samma här! Va också helt säker på att man skulle behöva vänta tills 31:a.

Vilka tider beställde ni?

Permalänk
Medlem

Tack som fan! Fick min på release men letat åt en polare. Ordern gick igenom och står som under behandling så hoppas nu så han äntligen får sin maskin.

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Medlem

Rackabajsaren dagens hjälte!!

Permalänk
Medlem

*suck* att man precis skulle sitta och hålla på med bankärenden precis just när det dök upp några!

Visa signatur

| Ibland lättroad |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Road:

*suck* att man precis skulle sitta och hålla på med bankärenden precis just när det dök upp några!

Inte bankärenden här men du är inte ensam om att ha missat dem

MEN jag tror det kommer släppa snart. (att det kommer bli lättare att få tag i en)

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk

Ahh ÄNTLIGEN!! Rackabajsaren är helt klart dagens!! Ska bli kul att se hur många dagar det tar , om man hinner njuta av den till helgen

Permalänk
Medlem

Tackar!!!!! Tro jävla jag hann. Hade kramat dig i verkligenheten om det inte vore covid!!!

Permalänk

Såg nu att man får 330kr rabatt på nästa köp på retrospelbutiken om man köpte ett ps5. Då kan man ju köpa ett spel billigt med

Permalänk
Medlem

Snygg spaning! Själv missade jag släppet, lägg till frågetecknen kring mediamarkt där jg får in den i varukorgen men kunde inte checka ut...

Har en ps4 PRO som håller på att dö, blir för varm... så nu börjar jag få panik 😬

Permalänk

När hörde vi något från media markt sist?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soberz:

Min PS5 är äntligen påväg nu, samma för en kollega som också fick igenom sin beställning från CDON.

Mvh
Billy

Efter jag fick standardmeddelandet från CDON så tänkte jag är sist ute. Men fick boom i PostNord appen efter lunchen och den väger 3,5 kg. Fan va gött!
Min beställning var gjord 13:10 den 25 februari och jag fick mailet från CDON 13:07.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m.opdeweegh:

Ahh ÄNTLIGEN!! Rackabajsaren är helt klart dagens!! Ska bli kul att se hur många dagar det tar , om man hinner njuta av den till helgen

Dem skickar ut tisdagar och torsdagar, hon i chatten jag pratade med var osäker om de hinner skicka ut den idag men om de gör det får vi den till helgen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Appalosa:

Snygg spaning! Själv missade jag släppet, lägg till frågetecknen kring mediamarkt där jg får in den i varukorgen men kunde inte checka ut...

Har en ps4 PRO som håller på att dö, blir för varm... så nu börjar jag få panik 😬

Finns nog inga frågetecken kring MediaMarkt. Det är en bugg.
Klickar man på den här länken som leder direkt till Playstation 5 Standard så kan man inte lägga till den i varukorgen.
https://www.mediamarkt.se/sv/product/_sony-playstation-5-ps5-...

Men klickar man däremot på den här länken som listar Playstation 5 Standard och Digital så kan man lägga till den i varukorgen.
https://www.mediamarkt.se/sv/category/_playstation-5-konsoler...

Så tyvärr en bugg.

Permalänk
Medlem

Sjuk flax på de där med retrospelbutiken. Köpte en xbox förra veckan o hade gett upp de här lite men så klickade jag in här helt på random när jag höll på o stänga ner jobbet o såg detta. Han knipa en medans de fortf stod ”få kvar”, såg att de blev ”1 kvar” o sen borta. Så hoppas man får sig en dårå.

Stort tack!

Permalänk
Medlem

Paketet från cdon finns nu att hämta ut. Beställd 13:05.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliOS96:

Dem skickar ut tisdagar och torsdagar, hon i chatten jag pratade med var osäker om de hinner skicka ut den idag men om de gör det får vi den till helgen

Har precis fått min order uppdaterad med att den är skickad och har fått ett sändningsnummer från DHL!

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliOS96:

Dem skickar ut tisdagar och torsdagar, hon i chatten jag pratade med var osäker om de hinner skicka ut den idag men om de gör det får vi den till helgen

Fick en notis i "Mina paket" om att de håller på att förbereda en försändelse. 1.1kg dock :^)

Permalänk
Skrivet av eliOS96:

Dem skickar ut tisdagar och torsdagar, hon i chatten jag pratade med var osäker om de hinner skicka ut den idag men om de gör det får vi den till helgen

An nice, bara hålla tummarna, annars får man ju ha lite kul från och med nästa veckan !

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarkusX:

Har precis fått min order uppdaterad med att den är skickad och har fått ett sändningsnummer från DHL!

Jaaa jag också!! WOHOO!

Permalänk
Medlem

Kommer sakna att hänga här, har gjort jobbdagarna så mycket roligare!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dopeey:

Vilka tider beställde ni?

Sist av alla, mail 13.10

Visa signatur

Firre

Permalänk
Medlem

Nu är min skickad från retrospelbutiken! Min kompis blev inte nådigt glad

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av dopeey:

Vilka tider beställde ni?

13.08

Permalänk

Min uppdaterades för en liten stund sedan också med att den är skickad ifrån Retrospelbutiken. Fy fan va glad jag är ! Sjukt att man kan va så glad över att ha spenderat 6500:- .

Permalänk

Nån som fått standard edition från webhalldn och när beställde ni i så fall?

Permalänk
Medlem
Skrivet av giggelingbear:

Nån som fått standard edition från webhalldn och när beställde ni i så fall?

Vet att de har lyckats leverera beställningar gjorda fram till Juni 2020 - och är INTE förbi 15 Juni är den info jag har fått till mig.

Permalänk

Ni som lyckades knipa ifrån restrospelsbutiken, har ni sett att ni betalade överpris för konsollen? Den ligger på 5990 i normala fall Bara en fundering jag såg nu.

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Skrivet av theBoosing:

Ni som lyckades knipa ifrån restrospelsbutiken, har ni sett att ni betalade överpris för konsollen? Den ligger på 5990 i normala fall Bara en fundering jag såg nu.

Tror det var fraktfritt och man fick även 300kr rabatt vid nästa köp, vilket kommer bli ett spel för min del.

Permalänk
Medlem

Mitt första inlägg och ville bara tacka dig! Har velat köpa sen release och äntligen tack vare dig så fick jag igenom beställningen. 🙏

Permalänk
Skrivet av theBoosing:

Ni som lyckades knipa ifrån restrospelsbutiken, har ni sett att ni betalade överpris för konsollen? Den ligger på 5990 i normala fall Bara en fundering jag såg nu.

Ja , so what för mig som inte bokat eller jagat efter den mer än 2veckor var de värt dom 500:- extra. Vad gör det om ett par månader när man njutit av konsollen? Det är 500:- jag antagligen lagt på skräpmat och öl istället så .