PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk

Jag gick in 13.47 och då var de slut. Kan konstatera att inte ens när man är på hugget räcker det till 😊

Permalänk
Medlem

Hur har ni sån koll på släppen? Plugin/script?

Permalänk
Medlem

På riktigt! Hade dom 2 DE eller?.

Jag har aldrig varit så snabb som nu och ändå hann jag inte. Detta är sjukt frustrerande.

Permalänk
Medlem

Känns som det varit spöken i lager saldot...hade den tillagd i min kundkorg och allt. Men när jag skulle betala den så fick jag felmeddelande om att leverans sätt av ogiltigt och sedan att den var slut i lager när jag skulle slutföra ordern

Permalänk
Medlem
Skrivet av saarwii:

Känns som det varit spöken i lager saldot...hade den tillagd i min kundkorg och allt. Men när jag skulle betala den så fick jag felmeddelande om att leverans sätt av ogiltigt och sedan att den var slut i lager när jag skulle slutföra ordern

Fick exakt samma!

Permalänk
Medlem

Gick oxå in direkt jag fick notis... slut då.. fick någon tag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av IsaaKeN:

Hur har ni sån koll på släppen? Plugin/script?

Ladda ner tillägget Distill så varnar den dig när någonting på sidan ändras beroende på hur du sätter upp den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IsaaKeN:

Hur har ni sån koll på släppen? Plugin/script?

Distill, https://chrome.google.com/webstore/detail/distill-web-monitor...

Permalänk

Dök upp fler DE på NetOnNet nu.

Permalänk

Åter i lager på netonnet.

Permalänk
Medlem

DÄR FICK JAG EN DE FRÅN NETONNET

Permalänk
Medlem

Netonnet

Nu blev det släpp igen på netonnet. Tror kanske jag lyckades beställa. Hade så sjukt bråttom att jag är osäker på om jag fick dit rätt address mm

Permalänk
Medlem

Lyckades få iväg en beställning också. Hoppas inget blivit tokigt!

Permalänk
Medlem

Har en SE på väg men känner typ att jag vill beställa DE till nån här som vill ha. Men känns som att jag kanske hindrar någon annan då.

Permalänk
Medlem

Fick igenom orderna för DE på NoN nu!

Orderbekräftelse 14:01 på mailen!
Betalade direkt med kort med tanke på tidigare problem mot faktura.

Håller tummarna nu för att detta är sant...

Permalänk
Medlem

GRÅTER fick tag på en nu tack för er här i tråden har gått in här varje dag

Permalänk
Medlem
Skrivet av dopeey:

Har en SE på väg men känner typ att jag vill beställa DE till nån här som vill ha. Men känns som att jag kanske hindrar någon annan då.

Även om folk skulle vara tacksamma så tror jag inte det är en speciellt bra idé. Du vet inte vilka som är scalpers här eller inte och då är det bättre att låta folk försöka få tag på en konsol själva.

Permalänk
Skrivet av nnevynn:

Fick igenom orderna för DE på NoN nu!

Orderbekräftelse 14:01 på mailen!
Betalade direkt med kort med tanke på tidigare problem mot faktura.

Håller tummarna nu för att detta är sant...

Jag hade inte min plånbok i närheten. Valde faktura och allting gick igenom. Min order ligger i min köphistorik med ordernummer och allt. Så det har nog fungerat med faktura denna gången.

Vilket fraktsätt blev oklart. Jag har aldrig klickat igenom ett köp såhär snabbt.

Permalänk

Synd jag hann inte😢

Man får ju börja jaga annat nu eftersom komplett är så jäkla sega.

Permalänk
Medlem
Skrivet av callefreddan:

Jag hade inte min plånbok i närheten. Valde faktura och allting gick igenom. Min order ligger i min köphistorik med ordernummer och allt. Så det har nog fungerat med faktura denna gången.

Vilket fraktsätt blev oklart. Jag har aldrig klickat igenom ett köp såhär snabbt.

Du råkade säkert välja båtfrakt direkt från fabriken i Kina. Den levereras om 5 månader

Permalänk
Medlem
Skrivet av m.opdeweegh:

Netonnet NUUU Digital Edition

Tack som fan!! Var tvungen att lämna datorn för ärenden,, smått panik för att missa ev släpp... tänkte kan ha koll här i fall att...

Lyckades få tag på en! Klickade som en besatt från mobilen 🤣

Permalänk
Medlem
Skrivet av callefreddan:

Jag hade inte min plånbok i närheten. Valde faktura och allting gick igenom. Min order ligger i min köphistorik med ordernummer och allt. Så det har nog fungerat med faktura denna gången.

Vilket fraktsätt blev oklart. Jag har aldrig klickat igenom ett köp såhär snabbt.

Samma här, klick klick klick klick sa det. Orderbekräftelse med BEST - hemleverans för 99 tydligen blev det. Blir nog bra bara det kommer nu

Nu är det "bara" 3 kompisar till att fixa till 😂

Permalänk

Vad trist. Förra veckan hoppade jag på distill-tåget även jag för att jag verkligen vill ha en inom rimlig tid. Men har alltid lyckats precis tajma så att jag är ute med typ återvinningen eller något när det är släpp. Och nu fick jag inte ens en notifikation av distill från NetOnNet. Jag antar att jag har valt fel del. Så nu har jag markerat hela sidan och hoppas att det funkar bättre.

Edit: aha fattar nu att det nog var DE och jag har bara bevakat SE-sidan

Permalänk

Grattis till alla er som fått tag i en konsoll nu på Net on Net.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wthnds:

Jahapp, nytt amazon mail om leverans tyvärr försenad, ingen beräknad leverans tid.

har Amazon reserverat beloppet från ditt konto?

Permalänk
Skrivet av nnevynn:

Samma här, klick klick klick klick sa det. Orderbekräftelse med BEST - hemleverans för 99 tydligen blev det. Blir nog bra bara det kommer nu

Nu är det "bara" 3 kompisar till att fixa till 😂

Haha samma här. Min frakt kostade 159kr med hemleverans. Är med företaget Best tror jag.

Permalänk
Avstängd

Skakar i hela kroppen, Först besviken på MAxgaming, sedan glatt på väg att köpa från netonnet då det säljer slut första gången, började nästan gråta hur nära man var, och så kommer den upp igen.

Vilken jävla berg och dalbana...

Helt slut...

Permalänk

Samma här. Bevakade Maxgaming, hann ej. Bevakade netonnet, hann ej.

Satte distill på att kolla alla sidor varje 30 sek, och hann nu knipsa en på netonet, fan va sjukt. Kommer något spel ens maxa denna puls ja fick av att ba köpa ps5an?

Permalänk
Medlem

Har Net On Net konsolerna hemma på lagret så de kan börja skickas redan imorgon?

Permalänk
Skrivet av Lugie:

Har Net On Net konsolerna hemma på lagret så de kan börja skickas redan imorgon?

Det verkar som om dom har haft konsollerna fysiskt på lager när de droppat tidigare gånger iaf. Av vad jag förstått så har det typ bara varit cdon som sålt enheter dom inte fysiskt haft på lager. när det droppat för allmänheten att köpa.