Bilder på ditt senaste inköp (2021) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leafo:

För att min Arbetsdator är en Lenovo Thinkpad x240 med världens bästa tangentbord, i sign. Denna är för spel och till min speldator. Läs mer nedanför.

För att denna är, trådlös (hatar allt trådat kringutrustning), batteritid i flera veckor, 65% storlek (har även en 60%), F1 tangenter, MX RED, 3,7 cm hög med mina keykaps, jag kan skifta mellan 3 enheter i realtid, priset för det jag får och den fanns i Lager.

Har letat i månader....

Haha ok, litar på dig så satsar på ett sånt jag med då!

Men var hittade du det i lager??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmo_8:

Haha ok, litar på dig så satsar på ett sånt jag med då!

Men var hittade du det i lager??

Här om du är snabb.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Dansken88:

Är du nöjd med den? Ha fundera på den ganska längre nu. Jag bruka streama via PS4 eller LG smart tv men jag känner att det är dags skaffa sån här men övriga är du nöjd med den?

Jag har Apple TV’s annars som sagt, då de över lag slår Playstation/Xbox och andra inbyggda lösningar.

Och denna är bättre på alla plan.

Så ja, väldigt nöjd

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Tack!
La en order.

Permalänk
Medlem

Det var en snabb rackare. Beställde igår och fick paketet av budet för ca en timma sedan via Fedex. Då skickades det från Frankrike

Kunde inte hålla fingrarna i styr. Dremeln har legat på tok för länge och väntat så högg in. Blev kanske inte så snyggt men det är ingen sabla skönhetstävling så det är inte hela världen. Funktion före design. Nu väntar jag bara på att få rummen ur och beställa lite mer ram och en till ssd så ska jag byta bottenplattan. Kan tills dess bjuda på lite bilder efter operationen:

Nu ska hon väl bli tystare

Visa signatur
Permalänk
Medlem

För vad som komma skall

Noctua NH-D15 Chromax black. Stod och velade om jag skulle betala hundralapparna extra för att inte få den bruna varianten eftersom jag ändå inte kommer ha fönster på lådan, men kom fram till att den dagen jag ångrar mig och skaffar en fönstersida kommer jag strypa mig själv om jag inte valt den svarta idag.

Hade tänkt ta en bild på bara köpet, men det var någon som hade andra planer (det är ju trots allt hans soffa), så det var bara att utöka bilden en aning.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

inte dagens inköp, var några månader sen 17min efter släppet gick mitt köp igenom, men kom för någon dag sen :).

Visa signatur

blärg..

Permalänk

Äntligen dök svarta Ducky PBT Keycaps upp i lager på Inet!! Älskar mitt HyperX Alloy Origins Core TKL (HyperX röda switchar), men tangenternas yta är ABS och väldigt glättiga t.o.m. för att vara det. Dessutom lyses siffertangenterna upp dåligt pga nordisk layout, där själva sifforna är placerade på nedre delen av tangenten. Nu lyser det jämnare, dock synd med inget ljus alls genom space bar och symboler på vissa tangenter som @, Æ och Ø. Typsnittet är mer neutralt jämfört med produktbilder (där hade space bar förresten en liten ikon som det lyste genom), verkar ha skett en lätt uppdatering där. Det lyser igenom mindre ljus med Ducky, men det var bara att höja ljusstyrkan i NGENUITY (yay, mer programvara för tillbehör!) så kunde jag matcha de tidigare keycapsen. Värt 499 kr? Fingertoppskänslan är klart en smula vassare, men det största värdet ligger nog i hur mycket mindre caps av PBT-plast kommer att slitas på sikt jämfört med de med ABS-plast. Hoppas jag, kanske bara en massa marketing-snack.

ASUS ROG handledsstöd i TKL-storlek har därtill tillkommit, inget märkvärdigt men gör jobbet och jag fick det på rea.

Stock:

Ducky:

Permalänk
Digital fyndjägare
Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem

Senaste tillskotten...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Tyckte det var dags med ett par ordentligare köksknivar!

Permalänk
Medlem

En ny nas

Permalänk
Medlem

Kände det var dags att byta ut gamla chassit (NZXT H440W) mot ett Meshify 2 Compact

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Är ju inte bara inlogg. Kan vara att jag söker upp ett telefonnummer, skriva ett postnummer vad somhelst som har med nummer att göra.

Det där är ju ren vanesak. Har tangentbord med numpad på jobbet men använder den ändå aldrig. Och då skriver jag in ett antal längre nummer per timma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

All denna porr.. Vad fick du ge för kalaset?

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solaris:

All denna porr.. Vad fick du ge för kalaset?

12k för nasen och 10k för 4st tillhörande 10TB diskar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

12k för nasen och 10k för 4st tillhörande 10TB diskar.

Inte så farligt, vad för modell på Synology:n och vad kör du för diskar?

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av plexx:

inte dagens inköp, var några månader sen 17min efter släppet gick mitt köp igenom, men kom för någon dag sen :).

Wow, jag skulle gått upp i limningen av sådan väntan, om mitt köp redan var "klappat och klart" så att säga! Grattis!

Schysst vattenstämpel förresten nere i högra hörnet. Anledning 301 typ till varför jag inte köper Androidtelefoner, men den kanske har andra starka sidor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solaris:

Inte så farligt, vad för modell på Synology:n och vad kör du för diskar?

DS1821+, chansade på toshibas N300, såg att deras 8TB har haft lite problem så kommer övervaka dom noga i början.

Permalänk
Medlem

Köpte samma idag, vad tyckte du om den?
Blev den och en spontan Oban Destillers Edition i väntan på en annan beställning xD

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweisdapro:

Köpte samma idag, vad tyckte du om den?
Blev den och en spontan Oban Destillers Edition i väntan på en annan beställning xD

Den var klart godkänd, är mer för Islay wirre men denna skulle ju vara rökig enligt bolaget Absolut värd sina pengar.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Steelseries Apex Pro. Må det hålla i många år.

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Den var klart godkänd, är mer för Islay wirre men denna skulle ju vara rökig enligt bolaget Absolut värd sina pengar.

Samma här, helt klart en godkänd smak, har en smokehead och en Wee Beastie på väg till lokala bolaget också

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem

Zappiti Pro 4K HDR mediaspelare.

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Roland Bridge Cast
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk

Tog mig en sväng till @Chronq igår och köpte hans Xiaomi Curved Gaming Monitor. Helnöjd med både köpet och skärmen! Den ersätter en 27" 1440p@60Hz 16:9 IPS med riktigt dålig svärta, så det här är ett uppköp på i stort sett alla fronter.

Visa signatur

Ryzen 5 5600X, 32GB RAM, Asus TUF RTX 3080 OC, Cooler Master NR200P, LG OLED55C1
i7-9700K, 32GB RAM, MSI RTX 2080 Gaming X Trio, Fractal Design Meshify 2 Compact, Xiaomi Curved Gaming Monitor 34

Permalänk
Medlem
Skrivet av jberntsson:

Tog mig en sväng till @Chronq igår och köpte hans Xiaomi Curved Gaming Monitor. Helnöjd med både köpet och skärmen! Den ersätter en 27" 1440p@60Hz 16:9 IPS med riktigt dålig svärta, så det här är ett uppköp på i stort sett alla fronter.

https://i.imgur.com/WoXsIJD.jpg

Snyggt!
Kul att du blev nöjd. Tack för smidig affär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Trevligt! Jag har haft span på denna ett tag, men försöker vänta på vanliga DS1821 (utan plus) som jag hoppas/antar kommer ha antingen SFP+ eller 10gbit.
Sitter diskarna upphängda i nån sorts gummituttar eller sitter de skruvade rakt i släden som i sin tur sitter direkt mot chassit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KungFredda:

Trevligt! Jag har haft span på denna ett tag, men försöker vänta på vanliga DS1821 (utan plus) som jag hoppas/antar kommer ha antingen SFP+ eller 10gbit.
Sitter diskarna upphängda i nån sorts gummituttar eller sitter de skruvade rakt i släden som i sin tur sitter direkt mot chassit?

Verktygslös montering med gummituttar. Vill man ha 10gbit så kan man slänga i ett pci-e kort, men då måste man köpa ett sånt också.

Permalänk
Musikälskare

Nu står man sig en vecka eller två

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?