Bilder på ditt senaste inköp (2021) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pellefant:

Ja hon lär vi inte få se längre i Hollywood.

Du har sett henne i Hollywood?

Tack vare Disneys snedsteg så är hon populärare än någonsin så i filmer och serier lär vi iaf se henne.

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Vet inte vad det är, men har alltid stört mig på henne. Har alltid tyckt att hon var arrogant och lite småelak. Har för mig att jag sett något program där hon var med i, för många år sedan, där det var något kampsportrelaterat.
Men dockan var fin

Hon hade någon cameo i Entourage om det är det du tänker på

Permalänk
Medlem
Skrivet av niagi:

Hon hade någon cameo i Entourage om det är det du tänker på

Kollade upp det nu. Hon var gladiator i american gladiators 2008 och kom ihåg att hon alltid var dryg och spelade tuff

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Tog äntligen och införskaffade ett hyggligt underlägg i A2-storlek för alla små skärjobb som blir med packningar, läder, faner och annat smått och gott.

Kommer väl till pass nu i veckan när en hel hög faner ska skäras.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Fick äntligen hem min dashcam som jag beställde för ca tre veckor sedan från Bilia. En Blackvue dr590-1ch. Hade ingen panik dock så det är helt ok. Nu återstår bara att montera den vilket säkert tar till typ midsommar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Köpte nya simglasögon, fast med en twist. Dom har en projektor mot ena ögat, så man kan se all träningsdata live. Ska bli riktigt kul att testa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foxmaner:

Köpte nya simglasögon, fast med en twist. Dom har en projektor mot ena ögat, så man kan se all träningsdata live. Ska bli riktigt kul att testa
https://lh3.googleusercontent.com/2SaNRxT34VFt5nmilHMY2IEYalEZNse6o4T9-ZmFuZ538LOpeXh6cz_OzyvJNlbX41sA6KthpJ21JCFb5XtJ_w0kphLrbdQ6pe7Pwhd5i3oCnlC5zWvCYx2-QqDcsgNLoY9eXEDcsmbKXkZ0HOYT9iJTaar0RDZJGxJZSX3I4XuGDaCCerj2VPG9FAWW97iI6_Rtx9SWpDi5xR9TdnhRlXuGzBItIJoZOq18iOOjtzCeL5sSEi8_-RqryGllOQINnNO5pswxU0l5FY9JMWogB4GjAboYYxhJ0xRFdB976CJpGWt7CldaUs4ecCYifK1tONu3OXiqyYSdc3RgegMxRu0ouQAhmoIem91t38SvKf_ShVO2JRD_xpGiZgnSIHh8X3cEAup_z8GVIRqamS50_02kDNB_DVjtAdwU1KmQz9Hiyk6T9VzcXzSsaBEUTh9eT2x5qlBZ4FliEQUVi6ZGlAuap8W_V2mvaGreUnqcYH8nEa4i2FTj6YBhSG4FBEY48cq5kUn6iwCoP8oP3xEoDIvKRfmJdQUSgvM8N7Wn6DsaBPJDv9wzp1O1N1XahW-SwsuU6Du0pg-YGC1KZg1KCP5Gg6-CAJqXLiqLytFjpTa2c-8pRZjo8RteCQ5HS7jnij1uYVcS66LcCUjKSQsEaiNXvITi6BJTGr1BYrtC1HKDZW1PtH_AExLwM39xFYo=w1292-h970-no?authuser=0
https://lh3.googleusercontent.com/n_41VObPzoclZ3fg6ECOucUm6G0uQqFtL9_YgwFRCymNXuOB6AwKFucWOcNjOJGfRB3WvQ9UA99wGE9koyLXE3ia7wGl35KYfFamqKk_oqAOCHD8pL2jU-gZxDemVdMNk5Z08WJzW4IK90RcsvwgexNQMAOCnmcbrTN8oGqDigkASCNPhxpQym64QupLwELxWvFOsKW9Mu8U-xSLZuPfUs9YL_bBXMql2k-mndfv1KrvW-vps9Bjz0lKaQ-MrwfPDGw0k1_HdOOCwF2lWuuE5a7nV_XryXljiw80QWFrt-LYEFaJornC9j1cx8q4SO3gi8PmuMFybGcEBlh85YGDydkfjrs3w4-V7Jex06rEJXMZLJ27X-QRpIcDj9LsayBpHiyL4UANwBPdGgoSC6ahYcuhM8EMWdNApqMLhS-l9F1BiyqDH5oMpJaDdst4j7c2tP0W5qGL-wfCOVfyibQ4FXMjd91mkHrEB3VILZfobQ_WuEFmtL06QyP0CkaxyaJqzedseTzXaKjVbtoswtZYpB2I0u7T11AeDMxfdoM4tizymnwCRGhjzP6h21v_h9XO6dItGuGEMoADYz7Ip3AQDldj8hrM2zT405sFZj72IxkKA3nGCgWVnt1JrDt3sT622y7AJn6aYqDmsAb1kb1vokNazPtPt1JPWSDjOUpu_IePkeVbT8zcAjJnsn1L1TY=w697-h929-no?authuser=0

Intressant! Länk till produkten?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Aldrig spelat men har närmast orimligt högt betyg. Ska bli kul att testa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Intressant! Länk till produkten?

https://www.formswim.com/

Permalänk
Medlem

Riktigt intressant produkt när man simmar i öppet vatten. Tycker det är riktigt jobbigt att titta på gps-klockan stup i kvarten.
Har du testat produkten? Om du orkar får du gärna skicka ett pm om hur du upplever den

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Riktigt intressant produkt när man simmar i öppet vatten. Tycker det är riktigt jobbigt att titta på gps-klockan stup i kvarten.
Har du testat produkten? Om du orkar får du gärna skicka ett pm om hur du upplever den

Precis. Tror den kommer vara riktigt trevlig i poolen. Men i öppet vatten, kommer den nog vara ännu bättre. Blir lätt tråkigt att kolla i ett konstant mörker

Ska testa dom i helgen, ska försöka komma ihåg. Skicka ett PM annars

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foxmaner:

Precis. Tror den kommer vara riktigt trevlig i poolen. Men i öppet vatten, kommer den nog vara ännu bättre. Blir lätt tråkigt att kolla i ett konstant mörker

Ska testa dom i helgen, ska försöka komma ihåg. Skicka ett PM annars

Grymt, ha de så kul!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

KEF Mu3 TWS.

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Antlion Kimura Duo | Roland Bridge Cast | Airpods Pro
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem

Något att sätta i min mors hus i väntan på försäljning.

För att testa den så satte den att övervaka husdjuren i helgen, de är riktiga må pälsmonster.

Permalänk
Medlem

Fick ett infall och tänkte lära mig att ta lite bättre bilder än mobilbilder.

Bättre begagnad Canon EOS 1300D

Visa signatur
Permalänk
Livsnjutare 😎

Blev tipsad utav en fellow nerd om den här skönheten... och jag måste säga, även om jag är en Apple -boiii så är det svårt att inte uppskatta denna fantastiska skapelse!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Mitt i flyttstöket visar jag upp mitt näst senaste inköp tillsammans med det senaste.

Chassit var kärlek första ögonkastet, grafikkortet likaså (även om jag inte har hunnit pressa det något). Näst på inköpslistan står en kruka till kaktusen.

Skrivfel.
Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

Quadro P400 till Plex. Var inte tanken att behöva köpa nytt men faktum var att nytt blev billigare än begagnat..

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av keyser:

För att testa den så satte den att övervaka husdjuren i helgen, de är riktiga må pälsmonster.

lol Fantastiskt!

Vad är det för spöke som flyger diagonalt över bilden när den där jättemusen knuffar ned låssprinten? Ser skumt ut...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon132576:

lol Fantastiskt!

Vad är det för spöke som flyger diagonalt över bilden när den där jättemusen knuffar ned låssprinten? Ser skumt ut...

Skulle tro att det är något så enkelt som ett hår/päls-strå eller liknande som flyger förbi ganska nära kameran. Blir suddigt och märkligt på grund av IR-belysningen och att det är lite för när för att hamna i fokus.

Permalänk

Är du nöjd med den? Ha fundera på den ganska längre nu. Jag bruka streama via PS4 eller LG smart tv men jag känner att det är dags skaffa sån här men övriga är du nöjd med den?

Skrivet av andreas_dock:

https://i.ibb.co/wN0WrVq/2-B7-DFA82-73-E1-446-D-8-B83-045-FE4436-E77.jpg

Blev tipsad utav en fellow nerd om den här skönheten... och jag måste säga, även om jag är en Apple -boiii så är det svårt att inte uppskatta denna fantastiska skapelse!

22

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem

Hittade äntligen mitt tangentbord.

Dold text

Sedan musik på MINIDISC att lyssna på medans jag bytte keycaps

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leafo:

Hittade äntligen mitt tangentbord.
https://i.imgur.com/nzlR5AG.jpg

Sedan musik på MINIDISC att lyssna på medans jag bytte keycaps
https://i.imgur.com/He0JpJV.jpg

Förstår inte riktigt hur man kan välja att köpa ett tangentbord utan numpad
Eller jo, jag förstår att det är litet, nätt och tar mindre plats.

Men att tappa numpaden gör ju att det är väldigt drygt att skriva siffror (typ telefonnummer, personnummer och annat man skriver dagligen).

Har ett gammalt trådlöst tangentbord som jag använder nu under hemmaarbetet och det saknar numpad. Blir galen om jag ska logga in någonstans med personnummer eller om jag ska skriva ett kundnummer eller annat. Tar <1-2sek att skriva med numpad. 4-7sekunder att skriva med vanliga siffrorna

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Förstår inte riktigt hur man kan välja att köpa ett tangentbord utan numpad
Eller jo, jag förstår att det är litet, nätt och tar mindre plats.

Men att tappa numpaden gör ju att det är väldigt drygt att skriva siffror (typ telefonnummer, personnummer och annat man skriver dagligen).

Har ett gammalt trådlöst tangentbord som jag använder nu under hemmaarbetet och det saknar numpad. Blir galen om jag ska logga in någonstans med personnummer eller om jag ska skriva ett kundnummer eller annat. Tar <1-2sek att skriva med numpad. 4-7sekunder att skriva med vanliga siffrorna

Varför inte spara login så slipper du knappa in det varje dag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmo_8:

Varför inte spara login så slipper du knappa in det varje dag?

Är ju inte bara inlogg. Kan vara att jag söker upp ett telefonnummer, skriva ett postnummer vad somhelst som har med nummer att göra.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Är ju inte bara inlogg. Kan vara att jag söker upp ett telefonnummer, skriva ett postnummer vad somhelst som har med nummer att göra.

Jo ifs.. Jag jobbar dock inte framför datorn så är inget jag själv gör varje dag så för mig skulle ett kompakt tbord duga bra..

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Förstår inte riktigt hur man kan välja att köpa ett tangentbord utan numpad
Eller jo, jag förstår att det är litet, nätt och tar mindre plats.

Men att tappa numpaden gör ju att det är väldigt drygt att skriva siffror (typ telefonnummer, personnummer och annat man skriver dagligen).

Har ett gammalt trådlöst tangentbord som jag använder nu under hemmaarbetet och det saknar numpad. Blir galen om jag ska logga in någonstans med personnummer eller om jag ska skriva ett kundnummer eller annat. Tar <1-2sek att skriva med numpad. 4-7sekunder att skriva med vanliga siffrorna

Det beror på vad man gör vid datorn.

För jobb skulle jag aldrig klara mig utan numpad, och jag blir tokig när jag har laptop en på språng och måste klara mig utan.

Men vid speldatorn används den så sällan att jag värdesätter den extra ytan för musen mycket mycket mer. Även om jag har ett stort skrivbord så blir det så långt mellan armarna när jag håller vänster hand på wasd och höger på musen på behörigt avstånd från tangentbordet

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Starric:

Det beror på vad man gör vid datorn.

För jobb skulle jag aldrig klara mig utan numpad, och jag blir tokig när jag har laptop en på språng och måste klara mig utan.

Men vid speldatorn används den så sällan att jag värdesätter den extra ytan för musen mycket mycket mer. Även om jag har ett stort skrivbord så blir det så långt mellan armarna när jag håller vänster hand på wasd och höger på musen på behörigt avstånd från tangentbordet

Exakt, håller med helt och hållet. Så här ser det ut för mig just nu: https://imgur.com/gallery/SufoTBQ

Ska köpa ett kompakt tbord just därför. Fotstödet till skärmen kan jag dessvärre inte göra mycket åt.. Vill inte flytta bak skärmen heller då jag vill ha så "stor" bild som möjligt

Får man fråga vad som fick dig att välja just det där? Funderar på någon av dessa två:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5462451
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5221044

Permalänk
Medlem

Vad kan jag ha för nytta av denna då?

Nästan lite som julafton faktiskt

Speciellt framtaget för chiplet design hos Zen2-3, kunde inte låta bli...

Visa signatur

| nVidia RTX3090FE | R9 5950x | MSI x570 Unify | Ballistix sport 3000c15 32GB DR@3800c16 | Custom Loop EKWB | 9TB nvme, 3TB sata SSD | RM1000x | Creative X4 | Lian Li o11 Dynamic | Alienware aw3821dw | >Zen2 på 3-400 mobo< | >x570 VRM< | :::AMD Zen Minnesguide:::|:::AMD Zen & Zen+ Överklockningsguide:::

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Förstår inte riktigt hur man kan välja att köpa ett tangentbord utan numpad
Eller jo, jag förstår att det är litet, nätt och tar mindre plats.

Men att tappa numpaden gör ju att det är väldigt drygt att skriva siffror (typ telefonnummer, personnummer och annat man skriver dagligen).

Har ett gammalt trådlöst tangentbord som jag använder nu under hemmaarbetet och det saknar numpad. Blir galen om jag ska logga in någonstans med personnummer eller om jag ska skriva ett kundnummer eller annat. Tar <1-2sek att skriva med numpad. 4-7sekunder att skriva med vanliga siffrorna

För att min Arbetsdator är en Lenovo Thinkpad x240 med världens bästa tangentbord, i sign. Denna är för spel och till min speldator. Läs mer nedanför.

Skrivet av Gizmo_8:

Exakt, håller med helt och hållet. Så här ser det ut för mig just nu: https://imgur.com/gallery/SufoTBQ

Ska köpa ett kompakt tbord just därför. Fotstödet till skärmen kan jag dessvärre inte göra mycket åt.. Vill inte flytta bak skärmen heller då jag vill ha så "stor" bild som möjligt

Får man fråga vad som fick dig att välja just det där? Funderar på någon av dessa två:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5462451
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5221044

För att denna är, trådlös (hatar allt trådat kringutrustning), batteritid i flera veckor, 65% storlek (har även en 60%), F1 tangenter, MX RED, 3,7 cm hög med mina keykaps, jag kan skifta mellan 3 enheter i realtid, priset för det jag får och den fanns i Lager.

Har letat i månader....

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik