MSI RTX 2080 Super SeaHawk EK X

Permalänk
Medlem

MSI RTX 2080 Super SeaHawk EK X

Säljer nu mina 2 2080super kort då jag införskaffat mig ett 3080.
Korten köptes i Juni 2020 från Komplett och kvitto samt garanti finns kvar.
Dom har körts i SLI och varit under vatten (obv) sen dag 1, aldrig varit klockade över fabriksöverklockning.
Korten kommer med vattenblock förinstallerat direkt från fabrik och kommer inte med någon luftkylare.
Har aldrig kört något färgat vatten, enbart premix clear från EK. Har inte rengjort korten, ser inget som byggts upp i vattenkanalerna. Föredrar att köparen själv får öppna upp korten och rengör om man önskar det.
Båda korten är fullt fungerande, inga skador eller skavanker.
Kommer med original lådor med korrekt serienummer på låda och kort, original tillbehör.

Budgivning som gäller, budet börjar på 4300kr/st.
Kan fraktas men då står köpare för frakt annars går det bra att mötas upp i Helsingborg/närliggande kommun eller inom Skåne mot bensinkostnad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

7500 pix, båda två, inkl frakt

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elfsberg:

7500 pix, båda två, inkl frakt

Budet börjar på 4300kr/st vare sig man väljer att köpa ett eller båda.
Avvisar därav detta bud.

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Skrivet av Chosz:

Budet börjar på 4300kr/st vare sig man väljer att köpa ett eller båda.
Avvisar därav detta bud.

hmm, är intresserada av ett. får se om jag skaka loss lite pengar

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk

Köper gärna ett för 4300. Kan hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pizzaburgare:

Köper gärna ett för 4300. Kan hämta.

Budgivning som gäller med utropspris på 4300kr

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk

Okej, väntar med att buda då.

Permalänk
Medlem

4500kr+ frakt för ett kort!

Permalänk
Medlem
Skrivet av stamp1s:

4500kr+ frakt för ett kort!

Noterat!😊

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk

För en amatör som aldrig kört med vattenkyning till gpu. Om det bara är plug and play som med luftkyld så budar jag gärna 4400 + frakt.

Ps, ligger inte dessa ute på tradera? 🤔
https://www.tradera.com/item/447882720

Permalänk
Medlem
Skrivet av stenhård:

För en amatör som aldrig kört med vattenkyning till gpu. Om det bara är plug and play som med luftkyld så budar jag gärna 4400 + frakt.

Ps, ligger inte dessa ute på tradera? 🤔
https://www.tradera.com/item/447882720

Han kanske säljer en här om han lyckas sälja där

Permalänk
Medlem

4500:- för 1 kort. Kan hämta när som helst

Permalänk
Medlem
Skrivet av stenhård:

För en amatör som aldrig kört med vattenkyning till gpu. Om det bara är plug and play som med luftkyld så budar jag gärna 4400 + frakt.

Ps, ligger inte dessa ute på tradera? 🤔
https://www.tradera.com/item/447882720

Det är inte plug n play, det kräver att du har en radiator, pump, reservoar, anslutningar och slang/rör som går att skaffa i diverse olika material.

Jo det stämmer bra att annonsen även finns ute på tradera, ser inte hur det är relevant dock?
Behöver man sälja en produkt är det inget tvång på att det ska ske på en specifik försäljningskanal.
Sker det en försäljning på tradera då uppdateras den informationen i denna tråden alternativt så tas annonsen bort, betyder dock inte att jag inte tänker öka mina möjligheter för försäljning genom att begränsa mina försäljningskanaler

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av aagii247:

Han kanske säljer en här om han lyckas sälja där

Det stämmer bra, får jag bud på båda korten och löser en försäljning inom 6 dagars tid här så tas tradera annonsen bort såklart eller vice versa.

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cadzon:

4500:- för 1 kort. Kan hämta när som helst

Noterat!

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

Då jag har 2st bud på 4500kr, lägger jag härmed sluttid på budgivning till Tisdag 17.00.

Nuvarande högsta bud:
Kort 1: Stampis 4500kr+ frakt
Kort 2: Cadzon 4500kr - avhämtning.

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chosz:

Det stämmer bra, får jag bud på båda korten och löser en försäljning inom 6 dagars tid här så tas tradera annonsen bort såklart eller vice versa.

Förstår men är alltid bäst om du skriver upp det från början så ingen missuppfattar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aagii247:

Förstår men är alltid bäst om du skriver upp det från början så ingen missuppfattar.

Ja, det har du helt rätt i och det var en miss från min sida.
Annonsen på Tradera är däremot borttagen nu då jag har fått 2 separata bud och ser ingen anledning till att utöka försäljningskanaler längre

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

Hej, hade tänkt hämta kortet igår alt idag. Om du inte kan släppa de tills imorgon drar jag tillbaka mitt bud. Har fullt upp nästa vecka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cadzon:

Hej, hade tänkt hämta kortet igår alt idag. Om du inte kan släppa de tills imorgon drar jag tillbaka mitt bud. Har fullt upp nästa vecka.

Kolla PM, skickade ett meddelande till dig precis innan din kommentar haha.

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

Budgivning avslutad tidigare!
Vinnande bud är @Cadzon och @Stamp1s. Har kontaktat er båda i PM.

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk

Om någon av köparna mot förmodan skulle dra sig ur så ställer jag mig i kö.

Permalänk
Medlem
Skrivet av teflontanten:

Om någon av köparna mot förmodan skulle dra sig ur så ställer jag mig i kö.

Ena kortet är sålt och det andra är bokad för upphämtning imorgon.
Låter annonsen stå kvar till imorgon eftermiddag utifall att det inte skulle bli något.

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q