Logitech G Pro Wireless & Havit trådlöst mekaniskt tangentbord

Permalänk
Medlem

Logitech G Pro Wireless & Havit trådlöst mekaniskt tangentbord

Hej, säljer lite kringutrustning som jag haft till en av mina stationära datorer.

1. Logitech G Pro Wireless. Enligt mig en sjukt bra trådlös gaming mus. Den enda trådlösa musen jag känt är lika rapp som en trådad trots flera meters distans. Levereras i originalförpackning med USB-kabel och mottagare. Inget synligt slitage. Bud från 500kr

2. Havit trådlöst mekaniskt tangentbord med RGB. Stilrent mekaniskt tangentbord som jag tyckt om väldigt mycket. Tyvärr används den inte längre och söker därmed en ny ägare Kopplas via bluetooth eller via USB-C kabeln som följer med. Osäker på vad det är för brytare men dom är lite knackiga (Inte så mycket som MX blå dock). Kvitto finns, köptes för några månader sen. Bud från 400kr

Båda varorna kan hämtas på Limhamn eller skickas med spårbart frakt på köparens begäran. Annonsen kommer ligga uppe till slutet av helgen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

400+frakt för tangentbord

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud pga avsaknad av kvitto.

Nytillkommen annonsinformation
Permalänk
Medlem
Skrivet av Hopkin:

Jag kan ge 500 + frakt för musen om du skickar med kvittot.

Hej. Musen har jag tyvärr inget kvitto till. Återkom om du vill ha kvar ditt bud ändå.

Permalänk

Budar 400 för musen och kan hämta

Permalänk
Medlem

Hur gammal och använd är musen? Några bekymmer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av elde:

Hur gammal och använd är musen? Några bekymmer?

Cirka 1.5 år, det finns som sagt inget synligt slitage och inga bekymmer. Den fungerar felfritt med andra ord

Permalänk
Medlem

500 + frakt för G Pro Wireless!

Permalänk
Medlem

Fick ett bra bud på musen och den är nu såld. Tangentbordet är kvar. Stänger annonsen 20:00 imorgon.