3080/3090 samt rimligt prissatta 3080TI i lager [diskussionstråd]

Permalänk

@webhallen Angående 3080 Suprim X, vi verkar vara en del som fått grön bock som verkar vara en bugg, kommer det återgå till gult? Har nämligen ett script som checkar status lite då och då (Ja, jag är desperat, haha).

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Sänkte priset (A)

/Patrik

Vilken jävla kung <3!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DRAKKISH:

Vilken jävla kung <3!!!

Ja.Han är grym!!!!

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av X-TroNiC:

@Asus.David Hur ser leveranserna ut på 3090/3080 EKWB-korterna, nästa i januari?

Hej!
Januari, hinner inte leverera några fler innan årskiftet.

Permalänk

andelen 3080/3090 per capita/gamer i stockholm baserat på denna tråden lär vara rätt hög! XD

Jag fick f.ö. hem ett EVGA 3080 XC3 Ultra i måndags. det har mindre kylare än de flesta 3080 så den går ganska varm, men riktigt bra performance. skönt att slippa 3x 8pin imo också.

Visa signatur

GPU: MSI RTX 3080 Suprim X | CPU: I9 9900k | MB: Asus ROG Strix z390-f | RAM: G-Skill Trident Z Neo 3600Mhz CL 16 | Skärm: Acer Predator X34P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asus.David:

Hej!
Januari, hinner inte leverera några fler innan årskiftet.

Hur tycker du att det känns med produktion för Asus strix 3080, tror du att det kommer att stabilisera sig snart?
Som jag ser det behöver det ju antingen komma fler leveranser(varje vecka) eller större leveranser(50-100) för att det ska börja hända grejer.
Just nu verkar det ju tyvärr vara 2-3 veckor mellan leveranserna och de innehåller bara mellan 15-30 kort. Att beta av köerna kommer ju då ta väldigt lång tid. Bara webhallen har ju t.ex. över 600 kunder som väntar på Asus strix 3080 OC.
Förstår att det är omöjligt att svara på men tänker att du har rätt mycket mer information än vi har som du kan bilda din uppfattning på.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Vintervilan:

@webhallen Angående 3080 Suprim X, vi verkar vara en del som fått grön bock som verkar vara en bugg, kommer det återgå till gult? Har nämligen ett script som checkar status lite då och då (Ja, jag är desperat, haha).

Alla efter 15.30 1 dec ska ej räkna med kort

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Den 18e närmar sig med stormsteg, kommer vi få ännu en vecka av besvikelse eller kommer det en leverans av 3080 strix oc? Eller ska vi behöva vässa våra högafflar ännu en gång?

Tiden får avgöra.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lyrael:

Hur tycker du att det känns med produktion för Asus strix 3080, tror du att det kommer att stabilisera sig snart?
Som jag ser det behöver det ju antingen komma fler leveranser(varje vecka) eller större leveranser(50-100) för att det ska börja hända grejer.
Just nu verkar det ju tyvärr vara 2-3 veckor mellan leveranserna och de innehåller bara mellan 15-30 kort. Att beta av köerna kommer ju då ta väldigt lång tid. Bara webhallen har ju t.ex. över 600 kunder som väntar på Asus strix 3080 OC.
Förstår att det är omöjligt att svara på men tänker att du har rätt mycket mer information än vi har som du kan bilda din uppfattning på.

Hur tycker du att det känns med produktion för Asus strix 3080, tror du att det kommer att stabilisera sig snart?
-Ja, förseningen på STRIX var tillfällig som jag förstått så nu borde det rulla på i produktionen.

Som jag ser det behöver det ju antingen komma fler leveranser(varje vecka) eller större leveranser(50-100) för att det ska börja hända grejer.
- Det är redan nya leveranser med flyg på väg till centrallagret.
- Till norden levererar ut mer än det antalet du nämner som större men vi har mellan 15-20 partners i Norden så därför kan situationen se ganska olika ut från butik till butik och därför rekommenderar vi fortfarande att stämma av med butiken vad dem har på inkommande.

Just nu verkar det ju tyvärr vara 2-3 veckor mellan leveranserna och de innehåller bara mellan 15-30 kort. Att beta av köerna kommer ju då ta väldigt lång tid. Bara webhallen har ju t.ex. över 600 kunder som väntar på Asus strix 3080 OC.
- Japp, det vart en försening på STRIX av flera anledningaŕ. Vi är bla kräsnare på vilka GPU som kan bli STRIX kort så vi är hårdare med binningen av GPU'er på STRIX. Vi hade även begränsat av material för just STRIX kylaren. (Det råder ju komponentbrist på väldigt mycket små detaljer nu iom pandemin). Men jag har inte fått någon info om att det kommer vara liknande förseningar igen.
- Vi är såklart väldigt tacksamma och glada över att så många vill ha just Asus STRIX (och TUF för den delen) men så klart gör ju det att det blev långa köer också. Enligt dem rapporter vi fått så levererar Asus flest 3080 till Norden idag men det är förtfarande väldigt begränsat med leveranser av 3080 GPU från nVidia och den enda infon vi har i dagsläget är att det ska öka produktionen under Q1 men mycket mer än så har vi inte att gå på.
Det finns iaf ingen annan agenda från våran sida (eller från nVidia så vitt jag vet) än att försöka levera mer asap.

Förstår att det är omöjligt att svara på men tänker att du har rätt mycket mer information än vi har som du kan bilda din uppfattning på.
- Hoppas ovan ger lite mer klarhet även om det är svårt att svara 100%, jag kan inte gå in på exakt kvantitet per butik tyvärr då det är känslig info.

Permalänk
Medlem

Sett att det står Jetzt Kaufen på 3080 FE på nvidia.de sidan i en 30 minuter, dock så verkar man inte omdirigeras till någon sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asus.David:

Hur tycker du att det känns med produktion för Asus strix 3080, tror du att det kommer att stabilisera sig snart?
-Ja, förseningen på STRIX var tillfällig som jag förstått så nu borde det rulla på i produktionen.

Som jag ser det behöver det ju antingen komma fler leveranser(varje vecka) eller större leveranser(50-100) för att det ska börja hända grejer.
- Det är redan nya leveranser med flyg på väg till centrallagret.
- Till norden levererar ut mer än det antalet du nämner som större men vi har mellan 15-20 partners i Norden så därför kan situationen se ganska olika ut från butik till butik och därför rekommenderar vi fortfarande att stämma av med butiken vad dem har på inkommande.

Just nu verkar det ju tyvärr vara 2-3 veckor mellan leveranserna och de innehåller bara mellan 15-30 kort. Att beta av köerna kommer ju då ta väldigt lång tid. Bara webhallen har ju t.ex. över 600 kunder som väntar på Asus strix 3080 OC.
- Japp, det vart en försening på STRIX av flera anledningaŕ. Vi är bla kräsnare på vilka GPU som kan bli STRIX kort så vi är hårdare med binningen av GPU'er på STRIX. Vi hade även begränsat av material för just STRIX kylaren. (Det råder ju komponentbrist på väldigt mycket små detaljer nu iom pandemin). Men jag har inte fått någon info om att det kommer vara liknande förseningar igen.
- Vi är såklart väldigt tacksamma och glada över att så många vill ha just Asus STRIX (och TUF för den delen) men så klart gör ju det att det blev långa köer också. Enligt dem rapporter vi fått så levererar Asus flest 3080 till Norden idag men det är förtfarande väldigt begränsat med leveranser av 3080 GPU från nVidia och den enda infon vi har i dagsläget är att det ska öka produktionen under Q1 men mycket mer än så har vi inte att gå på.
Det finns iaf ingen annan agenda från våran sida (eller från nVidia så vitt jag vet) än att försöka levera mer asap.

Förstår att det är omöjligt att svara på men tänker att du har rätt mycket mer information än vi har som du kan bilda din uppfattning på.
- Hoppas ovan ger lite mer klarhet även om det är svårt att svara 100%, jag kan inte gå in på exakt kvantitet per butik tyvärr då det är känslig info.

Dold text

Tack för ett riktigt bra svar!
Håller tummarna att jag hinner få mitt Strix snart då!

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS Z690 EXTREME GLACIAL | Intel Core i9 12900K | ASUS RTX 3080 Strix OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Trident Z5 RGB Silver | 2st WD Black SN850 2TB M.2 SSD | Samsung 960 EVO 1TB | Samsung 860 EVO 1TB | WD Black 4TB | Seasonic Prime TX 1300W | CaseLabs SMA8 | Samsung Odyssey Neo G9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asus.David:

Hur tycker du att det känns med produktion för Asus strix 3080, tror du att det kommer att stabilisera sig snart?
-Ja, förseningen på STRIX var tillfällig som jag förstått så nu borde det rulla på i produktionen.

Som jag ser det behöver det ju antingen komma fler leveranser(varje vecka) eller större leveranser(50-100) för att det ska börja hända grejer.
- Det är redan nya leveranser med flyg på väg till centrallagret.
- Till norden levererar ut mer än det antalet du nämner som större men vi har mellan 15-20 partners i Norden så därför kan situationen se ganska olika ut från butik till butik och därför rekommenderar vi fortfarande att stämma av med butiken vad dem har på inkommande.

Förstår att det är omöjligt att svara på men tänker att du har rätt mycket mer information än vi har som du kan bilda din uppfattning på.
- Hoppas ovan ger lite mer klarhet även om det är svårt att svara 100%, jag kan inte gå in på exakt kvantitet per butik tyvärr då det är känslig info.

Tack! Tyvärr så beställde jag från en butik som är väldigt återhållsam med sin information, Inet. Erhm de säger inte ett knyst för att vara exakt 😂

Men den information du lämnar är toppen! Jag tror inte jag kommer få tilldelning i denna leveransen eftersom jag ligger på plats 54. Men förhoppningsvis nästa då. Antagligen i mitten på januari. Så blir ingen julklapp men kanske en födelsedagspresent till den 16:e januari 😊

Tack igen! Du är super!

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Endors:

Sett att det står Jetzt Kaufen på 3080 FE på nvidia.de sidan i en 30 minuter, dock så verkar man inte omdirigeras till någon sida.

Verkar som det är fake news, kolla snabbt på varför det inte fungerar. Och det verkar som att det inte finns någon "purchaseLink" att redirectas till.

ERROR TypeError: Cannot read property 'purchaseLink' of undefined

Permalänk
Medlem

För oss som förlitar oss på Scans information och hoppas på att den även synkas med nordens, så finns det ljus i tunneln.

Arrived & Shipping (16-17th Dec) STRIX OC - Arrived

Permalänk

Pratade precis med Inet angående Gaming X. D "ska" få in en pall med 50+ kort imorgon. Men kunde varken bekräfta det, eller säga hur många det är utöver 50+. Jag hade plats 82 för två veckor sedan, får ju hoppas att man lyckas knipa ett.

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

ASUS UPDATE:

Denna leveransen bör landa mellandagar/ tidig januari.

Inga RTX 3080 alls.

Rätt många RTX 3070

och..... 60st RTX 3090 STRIX OC *halleluljahhhhhh* alla som bokat på och innan 11 dec ska vara safe

/Patrik

@Webhallen
Vilka RTX 3070 är det som kommer ?
Några dual OC ?? 😁

Missade att tagga
Permalänk
Medlem

https://www.komplett.se/product/1171562/datorutrustning/dator...

Gigabyte 3080 vision har dykt upp som i lager på komplett, kanske släpps idag runt 13-14 som de gjort tidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vintervilan:

Pratade precis med Inet angående Gaming X. D "ska" få in en pall med 50+ kort imorgon. Men kunde varken bekräfta det, eller säga hur många det är utöver 50+. Jag hade plats 82 för två veckor sedan, får ju hoppas att man lyckas knipa ett.

Hur många olika kort står du i kö på? 😅
Själv väntar jag på Gaming X från NoN. Jag kommer nog få vänta länge...

Visa signatur

Dator 1: Meshify S2 Vit | RM750x | B550-E | 5700X | 32Gb Lpx 3600 | 3060Ti Gaming X Trio | 970 Evo Plus 1TB + 850 Evo 500GB|
Dator 2: FD Define R5 Vit | RM750x | B550-F Wifi | 3800X | 32Gb Lpx 3200 | SN850 1TB+850 Evo 500GB+Sandisk Plus 960GB | 1070 Gaming Z - Playstation 5 | Wii U | Nintendo Switch

Permalänk
Skrivet av Streamdog:

Hur många olika kort står du i kö på? 😅
Själv väntar jag på Gaming X från NoN. Jag kommer nog få vänta länge...

Hehe, tillräckligt många för att sänka min kreditvärdighet tillfälligt då jag står på faktura på samtliga Tror det är 5 kort nu. Gaming X verkar vara mitt säkraste kort just nu. Kommer självklart avboka samtliga när jag väl får tag på ett.

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem

@webhallen

Patrik blir det fler leverans av Suprim 3080 kortet i år, eller va veckans leverans det sista för året?

Permalänk
Skrivet av Phrawmi:

@webhallen

Patrik blir det fler leverans av Suprim 3080 kortet i år, eller va veckans leverans det sista för året?

@webhallen det hade jag också velat veta. La en beställning igår, frågan är hur lång leverans jag kan förvänta mig?

Skrivet av Vintervilan:

Hehe, tillräckligt många för att sänka min kreditvärdighet tillfälligt då jag står på faktura på samtliga Tror det är 5 kort nu. Gaming X verkar vara mitt säkraste kort just nu. Kommer självklart avboka samtliga när jag väl får tag på ett.

Inet ska visst få in ett större antal 3080 Eagle OC och möjligen Trio X denna vecka (samt några andra som de inte ville nämna).

Visa signatur

Chassi: Phanteks P500A Moderkort: ASRock B650M HDV/M.2-.
Processor: Ryzen 7 7800X3D -RAM: G.Skill 6000MHz CL30 -
Nätaggregat: Evga Supernova G2 1300W Grafikkort: EVGA RTX 3080 Ti FTW3 Ultra -.

Permalänk
Medlem

Så fort inet hör av sig när dom testat mitt Suprim X 3080 så lägger jag ut det på marknaden om dom inte hittar fel på det pga det passar inte i min PCI-E slot.

#18813651

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Skrivet av WHProductions:

@webhallen det hade jag också velat veta. La en beställning igår, frågan är hur lång leverans jag kan förvänta mig?

Inet ska visst få in ett större antal 3080 Eagle OC och möjligen Trio X denna vecka (samt några andra som de inte ville nämna).

Ja precis, 50+ Trio X nämde de, men kunde inte specificera mer än så.

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Skrivet av Vintervilan:

Ja precis, 50+ Trio X nämde de, men kunde inte specificera mer än så.

Fick samma info om antal som dig i så fall.

Har Trio x låst power limit precis som Eagle OC?
Vet inte om det är värt att köra på ett dyrare kort då korten inte vill OC'a. Vill gärna ha ett Suprim X eller Trio x men funderar på att köra Eagle när det ändå inte spelar så jätte stor roll. Samtidigt är entry level korten överprisade. Vad tror ni?

Visa signatur

Chassi: Phanteks P500A Moderkort: ASRock B650M HDV/M.2-.
Processor: Ryzen 7 7800X3D -RAM: G.Skill 6000MHz CL30 -
Nätaggregat: Evga Supernova G2 1300W Grafikkort: EVGA RTX 3080 Ti FTW3 Ultra -.

Permalänk
Skrivet av WHProductions:

Har Trio x låst power limit precis som Eagle OC?
Vet inte om det är värt att köra på ett dyrare kort då korten inte vill OC'a. Vill gärna ha ett Suprim X eller Trio x men funderar på att köra Eagle när det ändå inte spelar så jätte stor roll. Samtidigt är entry level korten överprisade. Vad tror ni?

Har för mig att Trio X kan öka power limit med "hela" 2%, men om jag förstått det rätt är det inga större bekymmer att flasha Suprim X-bios och därmed kunna öka mer rejält. Trio X har ju 3x8 pin, så rent fysiskt har den ju kapaciteten. Jag vill också hellre ha Suprim X, mest för att slippa flasha men också på grund av byggkvaliteten, metall vs graphene.

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Östfelt:

https://www.komplett.se/product/1171562/datorutrustning/dator...

Gigabyte 3080 vision har dykt upp som i lager på komplett, kanske släpps idag runt 13-14 som de gjort tidigare.

Svårt att avgöra på bilderna. Är den vit, eller är den silverfärgad? Att fläktarna är vita kan jag se, men tänkte på shroud...

Visa signatur

B650M AORUS ELITE AX ICE | AMD Ryzen 7800X3D | Corsair H100i Elite Capellix White | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 6000MHz CL30 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual OC | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | 34" Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 3440x1440p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Verkar som det är fake news, kolla snabbt på varför det inte fungerar. Och det verkar som att det inte finns någon "purchaseLink" att redirectas till.

ERROR TypeError: Cannot read property 'purchaseLink' of undefined

Ah trisst, fick bara larm från mitt skript om att det var inne, hann inte göra något förutom att testa en gång. Dök upp vid 10:50 så kan vara att den dynamiskt ska fylla på länken men att tyska affären helt enkelt dog när många klickar och då inte kan skapa upp någon länk för nvidia affären att ge klienten. Någon kanske visste om vilken affär i tyskland som säljer korten kanske de var tillgängliga där.

Permalänk
Skrivet av Vintervilan:

Har för mig att Trio X kan öka power limit med "hela" 2%, men om jag förstått det rätt är det inga större bekymmer att flasha Suprim X-bios och därmed kunna öka mer rejält. Trio X har ju 3x8 pin, så rent fysiskt har den ju kapaciteten. Jag vill också hellre ha Suprim X, mest för att slippa flasha men också på grund av byggkvaliteten, metall vs graphene.

Hela 2%, det var inte illa det. Hade ett 2080 ti Trio X och var väl relativt nöjd med kortet och tror nog att det är bättre än Eagle. Dock antar jag att Suprim är bättre binnat än Trio x och har bättre värmeledningsförmåga likt strix korten (vs TUF).

Visa signatur

Chassi: Phanteks P500A Moderkort: ASRock B650M HDV/M.2-.
Processor: Ryzen 7 7800X3D -RAM: G.Skill 6000MHz CL30 -
Nätaggregat: Evga Supernova G2 1300W Grafikkort: EVGA RTX 3080 Ti FTW3 Ultra -.

Permalänk
Medlem

Idag skulle ett större parti RTX 3080 EAGLE OC landa hos inet enligt uppgift ifrån KS. Någon här som bokat och fått grön markering? Jag har inte fått det än. Det sägs att hoppet är det sista som lämnar människan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asus.David:

Hur tycker du att det känns med produktion för Asus strix 3080, tror du att det kommer att stabilisera sig snart?
-Ja, förseningen på STRIX var tillfällig som jag förstått så nu borde det rulla på i produktionen.

Som jag ser det behöver det ju antingen komma fler leveranser(varje vecka) eller större leveranser(50-100) för att det ska börja hända grejer.
- Det är redan nya leveranser med flyg på väg till centrallagret.
- Till norden levererar ut mer än det antalet du nämner som större men vi har mellan 15-20 partners i Norden så därför kan situationen se ganska olika ut från butik till butik och därför rekommenderar vi fortfarande att stämma av med butiken vad dem har på inkommande.

Just nu verkar det ju tyvärr vara 2-3 veckor mellan leveranserna och de innehåller bara mellan 15-30 kort. Att beta av köerna kommer ju då ta väldigt lång tid. Bara webhallen har ju t.ex. över 600 kunder som väntar på Asus strix 3080 OC.
- Japp, det vart en försening på STRIX av flera anledningaŕ. Vi är bla kräsnare på vilka GPU som kan bli STRIX kort så vi är hårdare med binningen av GPU'er på STRIX. Vi hade även begränsat av material för just STRIX kylaren. (Det råder ju komponentbrist på väldigt mycket små detaljer nu iom pandemin). Men jag har inte fått någon info om att det kommer vara liknande förseningar igen.
- Vi är såklart väldigt tacksamma och glada över att så många vill ha just Asus STRIX (och TUF för den delen) men så klart gör ju det att det blev långa köer också. Enligt dem rapporter vi fått så levererar Asus flest 3080 till Norden idag men det är förtfarande väldigt begränsat med leveranser av 3080 GPU från nVidia och den enda infon vi har i dagsläget är att det ska öka produktionen under Q1 men mycket mer än så har vi inte att gå på.
Det finns iaf ingen annan agenda från våran sida (eller från nVidia så vitt jag vet) än att försöka levera mer asap.

Förstår att det är omöjligt att svara på men tänker att du har rätt mycket mer information än vi har som du kan bilda din uppfattning på.
- Hoppas ovan ger lite mer klarhet även om det är svårt att svara 100%, jag kan inte gå in på exakt kvantitet per butik tyvärr då det är känslig info.

David vill du kolla PM? PLZ

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.