Permalänk
Medlem

the Division 2 LFG Sverige

Hej!
Vad är syftet med servern?
Vi strävar efter att stärka den svenska Division 2 gemenskapen genom ett gemensamt utrymme att träffas och samarbeta i.
En plats som är till för att hitta aktiva medlemmar och underlätta samarbetet mellan svenska spelare. Här kan ni också utmana varandra i tävlingar, skapa event i eventkanalen, hjälpa varandra med frågor om spelet eller hitta hjälp med ett uppdrag.

Detta är en server för PC, Playstation och Xbox spelare, med separat rekrytering men gemensama sociala kanaler där alla uppmuntras att umgås.

Här är inbjudningslänken till servern: https://discord.gg/WbEMhJj
Ses där!

Fick lite hjälp att inse negativiteten i en del av inlägget som inte var menat så
Permalänk
Medlem

@innoAX Med er egna klan syftar du då på Alla Talar Svenska (ATS?) och eran korta medverkan i FZ/Sweclockers klanen Geeks?

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Tänk om alla diverse folk som sitter 2 och 2 överallt, eller har sina egna små grupper där de är samma 3-4 folk jämt, satte sig i dicorden tillhörande klanen dom är med så skulle aktiviteten se helt annorlunda ut.

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem

@maddox, ja, men jag fick lite god hjälp med att tolka den delen av inlägget med utomstående ögon och insåg det meningslösa och potentiellt negativa.

@jaegerlicious, absolut, men målet handlar väl mer om hur personer väljer att utnyttja servern, inte vad jag har för personliga förhoppningar.
Men självklart hoppas jag många ska komma in och hitta nya kompisar att spela med

Permalänk
Avstängd

Bra initiativ, ingen aning vad som ligger bakom eventuella schismer men har för mig att jag var med i geeks klanen ett kort tag men har för det mesta hört till tsw som är en enormt stor klan men är utan klan nu och ett svenskt initiativ vore nice.

Permalänk
Medlem

@retro123, jag skyller på massive som gjort spelet möjligt att spela utan riktig klan