Spännande tangentbord till salu

Permalänk
Medlem

Spännande tangentbord till salu

Hej.
Rensar hemma inför flytt och dessa ska nu bort. 500:- styck bortsett från IBM Model M POS, vilken jag vill ha lite mer för.
Köparen betalar frakten.

IBM Model M - Behöver en översyn (tror Bolt mod löser problemen) då knappar i nedre vänstra delen är stumma.
IBM Model M POS - POS tangentbord som fanns på banker etc. Ultimat makro tangentbord för den som kör Model M.
Apple M0110A - Lite gulnad men ett kompakt häftigt tangentbord.
RadioShack TRS-80 - Egentligen en dator. Men riktigt skön känsla på. Funktion okänd... Har inte rätt nätagg tillgängligt.
BTC-5060 NIB - AT tangentbord med svensk layout. 1u knapparna är cherry kompatibla.
IBM Model M2 - Lite modernare look än klassiska model M. Men fortfarande buckling springs i den.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Intresserad av model M, M2 och BTC-5060 NIB

Skickar Pm

Permalänk
Medlem

Apple
Model M
Model M2
BTC

Är för tillfället reserverade. Om det inte skulle bli en affär meddelas det här.

Permalänk

Wow, tur man inte har fått skatteåterbäringen än. Skulle nog köpa tre stycken då.

Permalänk
Medlem

Tar jättegärna hand om RadioShack TRS-80n, supercool!

Visa signatur

Tangentbord. Massa tangentbord.

Permalänk

Halloj, vilka finns kvar av dessa?
Mkt intresserad!

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har skrivit till dig, men inte fått svar. Vill du fortfarande sälja?
Cheers!

Visa signatur

Tangentbord. Massa tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sendrim:

Hej!

Jag har skrivit till dig, men inte fått svar. Vill du fortfarande sälja?
Cheers!

Jag har missat ditt meddelande. Kommer avsluta den här annonsen eftersom jag lagt upp en ny med mer grejer.
Jag letar reda på ditt meddelande och svarar.
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeffersonJeff:

Halloj, vilka finns kvar av dessa?
Mkt intresserad!

Kolla min nya annons. Finns mer grejer och de grejer som inte blivit sålda här. Kommer avsluta denna annonsen.
Mvh