SweClockers Meet & Geek i Östersund den 28 februari!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Belop:

Hej jag kommer!

Skickades från m.sweclockers.com

Sorry för sent svar, har varit på resande fot senaste dygnet. Varmt välkommen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Sorry för sent svar, har varit på resande fot senaste dygnet. Varmt välkommen!

Missade en?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag hänger gärna med!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Belop:

Hej jag kommer!

Skickades från m.sweclockers.com

Sorry, missade ditt inlägg! Du är så klart också välkommen och nu uppskriven på listan!

Skrivet av medbor:

Missade en?

Skickades från m.sweclockers.com

Tack! Följer du bara tråden för att det är kul eller kommer du också på fredagen?

Skrivet av medion78:

Jag hänger gärna med!

Skickades från m.sweclockers.com

Välkommen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Trigger:

Kollar om jag kan dänga in nåt ”kundmöte” ihop med detta datum

Om jag lyckas få till det så jävla sköj!

Anmälan isf nu i veckan

Hur går det?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Nu är det mindre än en vecka kvar och vi är än så länge uppe i 25 stycken – nu är det okej att erkänna att det är 5 fler än vad jag gissade på! Till veckan knåpar jag ihop ett quiz som vi kör på plats och den världsberömda (på SweClockers) @Corsair Johan har med tre finfina priser direkt från Ånge. Hojta för all del till era nördiga vänner om detta och säg att de är välkomna. Allt som krävs är som sagt ett inlägg i den här tråden.

Vill återigen påminna om att säga till om du stött på förhinder det här datumet. Det är bra att veta både för mig som arrangör och det är även schysst mot restaurangen. Vi ses på fredag!

@JonasT @Kenneth @Jointe1992 @dpanter @KeTonic @freddyfresh @helge4 @Haptic @TTEX @Jerkanftw @erik_rgnr @eddan4 @Pitr- @aggrocult @Andre_H @Xougar @Swivl @zogez @Jango17 @Tagnard @MrWorm @Belop @medion78

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Sorry, missade ditt inlägg! Du är så klart också välkommen och nu uppskriven på listan!
Tack! Följer du bara tråden för att det är kul eller kommer du också på fredagen?
Välkommen!

Följer ju automatiskt när man skriver i den... jag har lika långt att åka som er nästan (Uppsala) så det blir inte denna gång tyvärr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag dyker upp för en meet and geek!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av matriam:

Jag dyker upp för en meet and geek!

Skickades från m.sweclockers.com

Kul, välkommen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Sådärja, detta följer med på fredag, ses där!

Permalänk

Jag kommer gärna också ☺️

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av samuel.nilsson:

Jag kommer gärna också ☺️

Skickades från m.sweclockers.com

Varmt välkommen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd

Hett tips är att ni går på The Ukulele Orchestra of Great Britain den 29:e.

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av Jacob:

Hur går det?

Ser faktiskt sådär ut.. men ska ta en vända till. Problemet just nu är boende och att det är en fredag. Svårt o knö in det på resekontot på firman

Ni ska få besked under dagen/kvällen

Visa signatur
Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Gick snabbare än väntat, kunden jag tänkt besöka ställde in och min anställda i Östersund är på annat håll när alla (som han uttryckte det) jävla Stockholmare råkar hänga här vecka 9

Sorry, får bli nästa gång

Visa signatur
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Meathim:

Hett tips är att ni går på The Ukulele Orchestra of Great Britain den 29:e.

Vi åker hem skapligt tidigt den 29:e.

Skrivet av Trigger:

Gick snabbare än väntat, kunden jag tänkt besöka ställde in och min anställda i Östersund är på annat håll när alla (som han uttryckte det) jävla Stockholmare råkar hänga här vecka 9

Sorry, får bli nästa gång

Trist! Jajamen, hoppas du har några kunder i Skåne då.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av Jacob:

Vi åker hem skapligt tidigt den 29:e.
Trist! Jajamen, hoppas du har några kunder i Skåne då.

Har en kollega i söder som sköter om dom längst där nere.. Håller mig till Stockholm och allt norrut, om man plockar bort Dalarna och Gävle då...

Har egentligen inte gett upp hoppet om Östersund och träffen där, grottar vidare. Får jag till det så kikar jag förbi oanmäld

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vore kul att träffa er en gång till i min nya hemstad. Ska dock ut med jobbet på fredag, men vi kanske ses trots det!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kallar mig moderat, tänker som en centerpartist & röstade på socialdemokraterna.

MB: GIGABYTE 990XA-UD3 CPU: AMD FX-6100 3.3 GHz GPU: ASUS HD 6970 RAM: 16GB Corsair Vengeance 1600 MHz DDR3 SSD: Corsair Force 3 128GB Lagring: 500GB PSU: ANTEC HC Gamer 900W Chassi: NZXT H2 Black

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av jcee1993:

Vore kul att träffa er en gång till i min nya hemstad. Ska dock ut med jobbet på fredag, men vi kanske ses trots det!

Skickades från m.sweclockers.com

Du flydde alltså Gävle efter träffen där? Hoppas vi ses på fredag!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Hej igen.
Jag kommer antagligen att ha med mig en +1 på fredag. Jag hoppas att det är ok.
Ser fram emot att träffa er alla.
/Daniel

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av medion78:

Hej igen.
Jag kommer antagligen att ha med mig en +1 på fredag. Jag hoppas att det är ok.
Ser fram emot att träffa er alla.
/Daniel

Det här är till för SweClockers medlemmar, så vi brukar säga tvärnej till +1:s för att lämna rum till just alla oss som är en del av den här gemenskapen. Jag har pratat med Artut och bett dem ta höjd för 30 personer, så det borde vara okej – men jag lämnar inga garantier för att någon som inte är medlem på SweClockers får plats vid våra bord.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av medion78:

Hej igen.
Jag kommer antagligen att ha med mig en +1 på fredag. Jag hoppas att det är ok.
Ser fram emot att träffa er alla.
/Daniel

Kontoregistrering är gratis och nya medlemmar är lika välkomna som gamla. *HINT* *HINT*

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Kontoregistrering är gratis och nya medlemmar är lika välkomna som gamla. *HINT* *HINT*

Skickades från m.sweclockers.com

Ska se om hon är villig att registrera sig. Hon är inte riktigt lika nördig som vi andra här

Permalänk

Halloj på er alla!
Nu hoppas jag på att detta blir rätt 🤔 men fick ju lov att försöka skriva här någonstans att jag är Daniel's +1 😊
/Malin

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Du flydde alltså Gävle efter träffen där? Hoppas vi ses på fredag!

Killen med koll!

Flydde och flydde.. skyndade långsamt och blev jämtlänning nu i oktober.

Tror du ni hänger kvar på restaurangen eller brukar ni fortfarande gå vidare?

Visa signatur

Kallar mig moderat, tänker som en centerpartist & röstade på socialdemokraterna.

MB: GIGABYTE 990XA-UD3 CPU: AMD FX-6100 3.3 GHz GPU: ASUS HD 6970 RAM: 16GB Corsair Vengeance 1600 MHz DDR3 SSD: Corsair Force 3 128GB Lagring: 500GB PSU: ANTEC HC Gamer 900W Chassi: NZXT H2 Black

Permalänk
Medlem
Skrivet av LongNails77:

Halloj på er alla!
Nu hoppas jag på att detta blir rätt 🤔 men fick ju lov att försöka skriva här någonstans att jag är Daniel's +1 😊
/Malin

Skickades från m.sweclockers.com

Det är väl värt en guldstjärna att jag lyckades rekrytera en ny medlem

Permalänk
Medlem

@jcee1993:
Tyckte Jacob skrev tidigare att Artut stänger runt 23, men att vi stannar en stund om dom är flexibla eller söker oss vidare.
/Daniel

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av LongNails77:

Halloj på er alla!
Nu hoppas jag på att detta blir rätt 🤔 men fick ju lov att försöka skriva här någonstans att jag är Daniel's +1 😊
/Malin

Skickades från m.sweclockers.com

Välkommen, hoppas du trivs som ensam icke-nörd då.

Skrivet av jcee1993:

Killen med koll!

Flydde och flydde.. skyndade långsamt och blev jämtlänning nu i oktober.

Tror du ni hänger kvar på restaurangen eller brukar ni fortfarande gå vidare?

Skrivet av medion78:

@jcee1993:
Tyckte Jacob skrev tidigare att Artut stänger runt 23, men att vi stannar en stund om dom är flexibla eller söker oss vidare.
/Daniel

Mycket riktigt! Om jag inte missminner mig stänger de 23:30 och det blir garanterat att gå vidare efteråt. Är det så att du ännu inte mött upp oss där slänger jag en rad i den här tråden om var vi går vidare.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

@Jacob:
Vi har ett par krogar som stänger klockan 03. Är faktiskt osäker på vilka. Det kan vara Allstar och Olearys.
Pubarna har i regel öppet till 02 och det finns ett gäng såna. Inte 12578 stycken som i huvudstaden, men tillräckligt för att täcka vårt behov
Är helt säker på att det kommer att bli en kanonbra kväll oavsett vart vi hamnar till slut.
/Daniel

Permalänk
Medlem

Woohoo! Jag kommer!