Permalänk
Medlem

Sony 65 tum W855C TV

Tänkte köra en intressekoll på min Sony Bravia KDL-65W855C.

Denna var en utav Sonys bättre modeller för tiden, backlit VA-panel så inge edge-lit skit. Har ställt in bilden med Spears & Munsils blu-ray skiva med gott resultat. Den kör Android-TV som operativ och har inbyggd Chromecast.

Har haft den precis över tre år nu och är riktigt nöjd men har fått lite sug efter en OLED så beroende på om denna säljs så kanske man slår till.

Kartongen finns kvar så den kan transporteras enklare. TVn är i perfekt skick och har endast förflyttats en gång sen den köptes och då i originalkartong.

Har försökt hålla koll på Tradera och Blocket under en period och jämförbara TV och tänker att ett pris på mellan 5000-6000 kr inte är orimligt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

om det var 4k den prislappen vore rimlight men för 1080p skulle me gissa på 3000 till 4000

Permalänk
Medlem

@ResarXam: Jag hade hållit med dig om inte det var så att kvalitén på billiga 4k TVs är skräp i jämförelse med en bra 1080p modell

Permalänk
Medlem

Med det sagt så är det inte något låst utan går förstås att diskuteras beroende på smidigheten i potentiell affär.

Permalänk
Medlem

Vart i Sthlm?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@archen: Står i annonsen. Märsta, nära Arlanda. Mitt emellan Stockholm och Uppsala ungefär

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

@archen: Står i annonsen. Märsta, nära Arlanda. Mitt emellan Stockholm och Uppsala ungefär

Sorry, blind Bor i Dalarna men jobbar på Arlanda så det passar ju bra.

Jag är intresserad om du kan tänka dig 3500:-, förstår om du vill avvakta lite och det är helt ok. Har inte bråttom.

//Anders

Permalänk
Medlem

I alla fall gått nytt år på er alla

Permalänk
Medlem

Lite väl optimistisk, men gott nytt 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av archen:

Sorry, blind Bor i Dalarna men jobbar på Arlanda så det passar ju bra.

Jag är intresserad om du kan tänka dig 3500:-, förstår om du vill avvakta lite och det är helt ok. Har inte bråttom.

//Anders

Noterat, kommer vänta en stund absolut och se hur det artar sig

Permalänk
Skrivet av PsyCor:

Tänkte köra en intressekoll på min Sony Bravia KDL-65W855C.

Denna var en utav Sonys bättre modeller för tiden, backlit VA-panel så inge edge-lit skit. Har ställt in bilden med Spears & Munsils blu-ray skiva med gott resultat. Den kör Android-TV som operativ och har inbyggd Chromecast.

Har haft den precis över tre år nu och är riktigt nöjd men har fått lite sug efter en OLED så beroende på om denna säljs så kanske man slår till.

Kartongen finns kvar så den kan transporteras enklare. TVn är i perfekt skick och har endast förflyttats en gång sen den köptes och då i originalkartong.

Har försökt hålla koll på Tradera och Blocket under en period och jämförbara TV och tänker att ett pris på mellan 5000-6000 kr inte är orimligt.

Läs hela annonsen här

Hej!

Hur ser det ut? Har den blivit såld?

Mvh Tobias Jansson

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@jansson_to: Hej, nej den har inte blivit såld ännu