Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Lite Wargame-Cobi!

Visa signatur

Data: B650 + 7800X3D + 4080 Super + 64GB (2x32) + 2TB T700 + 850W
Ljud: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Bild: MSI MAG 274UPF (27" 4K)

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Haha du kommer ju vara lagom trött på den smaken sedan... 😂

Ja den risken finns.
Men det var en klar favorit och sen försvann den ur affären så nu har jag något att variera med ett bra tag framöver

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Haha du kommer ju vara lagom trött på den smaken sedan... 😂

Skrivet av hakd:

Ja den risken finns.
Men det var en klar favorit och sen försvann den ur affären så nu har jag något att variera med ett bra tag framöver

Finns iofs mycket man (iaf jag) inte varierar och ändå inte ledsnar på, typ cola, kaffe, apelsinjuice... Så varför inte

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Fyllt på lite gött. UT senast... Lite sentida men ändå 90-tal men några månaders marginal

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@Trigger: vilka fina inköp! Squish är det bästa "minidata" som någonsin gjorts enligt mig dessutom! Skymtar även ett Super Mario med crystal screen minsann! Roligt att se.

Visa signatur

Data: B650 + 7800X3D + 4080 Super + 64GB (2x32) + 2TB T700 + 850W
Ljud: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Bild: MSI MAG 274UPF (27" 4K)

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av MadMantiz:

@Trigger: vilka fina inköp! Squish är det bästa "minidata" som någonsin gjorts enligt mig dessutom! Skymtar även ett Super Mario med crystal screen minsann! Roligt att se.

Helt riktigt, svårt som f.n.. är det också

Måste bara tillägga att casen till game watch prylarna är nyproducerade. Men spelen finns där i och fungerar

Squish är i det närmaste nyskick

Visa signatur
Permalänk
Lego Master

Jfr. "En svensk tiger"

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Klockren, var köper man den? 🙂

Permalänk
Lego Master
Skrivet av twk:

Klockren, var köper man den? 🙂

Hittade en bild på nätet och gjorde en egen design på Spreadshirt.se. ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Hittade en bild på nätet och gjorde en egen design på Spreadshirt.se. ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Jaha, kul!

Permalänk
Medlem

Hittade denna när jag stod i kö till att betala i kassan, brukar prova sötsaker med konstiga smaker (Twix med pepparkakssmak senast) så kunde inte motstå ett köp:

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yaana:

Hittade denna när jag stod i kö till att betala i kassan, brukar prova sötsaker med konstiga smaker (Twix med pepparkakssmak senast) så kunde inte motstå ett köp:

https://i.imgur.com/VkJOjmt.jpg

Men hur var den då!? Jag brukar också gilla konstiga smaker och behöver veta.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av perry571:

Men hur var den då!? Jag brukar också gilla konstiga smaker och behöver veta.

Jag köpte tyvärr också en sådan när vi rundade av moderatorträffen i helgen.
Smakar mest vanlig cola med obehaglig eftersmak i min mening!

Så gillar du även konstiga eftersmaker så kanske det kan vara något för dig.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av perry571:

Men hur var den då!? Jag brukar också gilla konstiga smaker och behöver veta.

Det är roligare att låta andra testa för att få veta. Men, det smakar som förväntat. Inte jättemycket smak men det kan även bero på att jag är förkyld för tillfället. Jag är lite ambivalent gällande huruvida den är god eller inte. Lite som Pepsi Max Lime som jag kunde dricka vid flera tillfällen och inte komma fram till om jag tyckte om den eller inte. Det är en smak som kanske bäst beskrivs som; den är helt okej att dricka men kanske inte köper den igen men skulle inte tacka nej om den erbjöds utan kostnad.

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Medlem

@Yaana: Ok, det låter som ett måste-köp när jag ser den då. Kanske en given favorit på julbordet?

/s

Permalänk
Medlem

@perry571: Jag är inget fan av Coca-Cola (föreslår Pepsi) men jag kan definitivt tänka mig att den kommer gå hem hos en del då jag ändå skulle föreslå denna framför en vanlig Coca-Cola Zero.

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Medlem

3 nya inköp dem senaste veckorna.

Först köpte vi ett nytt släp för det är ju alltid bra att ha.

När vi väl köpt släpet var det alldeles för stort för vår lilla Ceed , den skulle inte orka dra runt på den, och elbilen har inte dragkrok. Då blev det istället en fyrhjulsdriven rav 4.

Men då kände jag att vi måste vi ha något kul att fylla släpet med så då köpte vi oss en skoter.

Visa signatur

9600k 1070gtx define s2

Permalänk
Medlem

Nam nam

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

@Trigger: Tyckte väl lådorna verkligen såg nya ut, men snygga var de! Närbilderna på spelen gör ju att man bara vill sätta sig och spela. Alltid varit extra förtjust i sådana spel som har "genererad" spelplan, typ Squish, Super Mario, Climber, Bomb Sweeper och Gold Cliff. Game on!

Visa signatur

Data: B650 + 7800X3D + 4080 Super + 64GB (2x32) + 2TB T700 + 850W
Ljud: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Bild: MSI MAG 274UPF (27" 4K)

Permalänk
Medlem

Kände att det var dags att skaffa en riktig kamera, så det fick bli en Wista 45D

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Allt köptes i ett paket, den förra ägaren gav upp och orkade inte mer. Har en ny kylare på gång eftersom metallfästen för att trycka ned den nuvarande kylaren fanns inte
* mpga479b socket (Celeron 2Ghz)
* Geforce 2 (letar efter ett nytt Voodoo 2 eller 3)
* Soundblaster HD
* 32GB SSD

Visste inte vad det var i paketet när jag köpte det (ärligt och ser fram emot utmaningen) och ser att det är en Compact Card slot på baksidan på moderkortet . Lär fixa sådan också.

Nytt chassi till hårdvaran ovanför.

Hade svårt att uppskatta storleken på chassit som var på Tradera.

När det ändå är oldschool hårdvara ovan att kyla ned, kör på bajsbrunt!

Nu fattas det endast Spiderman Far From Home så har jag alla. Och börja titta från början.

Pöwer MetÖl!

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Snusfri

Mitt FLIRC chassi till min RPI4 låg i lådan när jag kom hem från jobbet, riktigt trevlig litet chassi.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Det hände något märkligt.

Permalänk
Medlem

Vart en dyr månad... Var precis och hämtade ut den här skönheten på posten. Aldrig haft ett så litet tangentbord, inte heller några andra switchar än bruna och Romer-G de senaste 6 åren. Väldigt intressant och otroligt trevligt att skriva på. Ett Ducky One 2 Mini med MX Silent Red fick det bli efter många om och men

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem

Blev helt nya vinterdäck kumho wintercraft ice wi31 inkl montering på vinterfälgarna

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

@Muddyvaines: Mx Silent Red är de skönaste någonsin

Permalänk
Medlem

@Fekko: Första gången jag har dom och jag har hört att många säger att de känns svampiga men... jag tycker de känns riktigt trevliga, dessutom kommer min flickvän uppskatta bytet lol

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem

En till Hue Switch. Värt 189:- för att alltid ha en vid dörren.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Lilla Kina-PCn behöver inte svettas längre Noctua NH-D15

Intel i7 8750H
16gb ddr4 2666mhz

Visa signatur

Eglobal mini-pc // Intel i7 8750H // 16gb ddr4 @ 2666mhz // eGPU-lösning Sapphire RX Vega 56 nVME --> pcie x4

Permalänk

Blir bra för återkomsten hackerspel på webben

Skickades från m.sweclockers.com