@CDON.COM: Hej, det verkar som jag stött på lite problem hos er gällande ett reklamationsärende som jag fick godkänt. Allt är klart så långt, dock kom det ett brev på posten idag från Qliro där jag ska betala en påminnelseavgift gällande min reklamation. Jag citerar mailet jag fick från eran kundtjänst: "Vi har nu fått reklamationen godkänd av våran leverantör och erbjuder dig gärna en ny vara. Vi behöver då att du godkänner att den skickas med en faktura från Qliro. Den ska inte betalas, utan är endast underlag för den nya varan och den makuleras kort efter att den skapats. Du hittar Qliros villkor här: https://assets.qliro.com/terms/se/sv/terms/1/terms_invoice.pd...
Vänligen återkom till oss och meddela om du godkänner dessa villkor, annars kan vi istället häva ditt köp och återbetala dig för varan."
Så skulle du kunna se över vad som faktiskt hänt? Är inte intresserad av att få fakturan skickas till inkasso som det hotas med. Mycket tråkigt att man alltid ska behöva lägga tid på sånt här efter att allt..
Order nr: 67181146, faktura nr: 80200005198069
Mvh,
Andreas
Hej Andreas,
Tack för ditt inlägg och jag beklagar att det har blivit problem kring din reklamation.
Jag har lokaliserat problemet och löst det nu, jag återkommer till dig på mail med mer utförlig information dock.
Ha det fint!
Mvh André
CDON.COM
Hej igen,
trodde att detta skulle vara löst nu.. Dock fick jag ytterligare en faktura från Qliro idag med en påminnelseavgift? Skulle du kunna se över så det verkligen är klart? Börjar bli aningen irriterad på detta nu.
Mvh,
Andreas