Corsair Vengeance LP 16GB DDR3 1600 MHz

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Corsair Vengeance LP 16GB DDR3 1600 MHz

Jag håller just nu på att rensa ut lådorna här hemma och inser att jag har minnesmoduler från gamla datorsystem som bara ligger och skräpar.

Jag säljer därför av dessa Corsair Vengeance LP 16GB DDR3 1600 MHz (2x 8 GB-moduler) till ett pris jag tror är rimligt. Det är som sagt två moduler om 8 GB vardera. Minneshastigheten ligger på 1600 MHz med C9-timings.

Jag säljer helst på plats här i Stockholm eftersom det inte känns så värt att stöka med fraktande när det handlar om så lite pengar, men kan så klart skicka iväg den per post om det behövs.

Läs hela annonsen här

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

300 plus frakt är bjudet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Vive la liberté!

300, kan hämta ikväll.

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@Apanx: Skulle du kunna hämta i morgon inne i stan? Jobbar nära Hötorget, om du har möjlighet att hämta då är minnena dina.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

400 ex frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

400plus frakt

Permalänk
Medlem

400 kr och kan hämta.

Permalänk
Medlem

Lådan är Kingston HyperX, men kan tydligt se att det är Corsair-minnen. Blir osäker på om informationen stämmer med beskrivningen.

Visa signatur

Phanteks EVOLV Shift - Corsair SF750
ASUS M4A88T-T Deluxe - AMD Phenom x6 1100t 3,3GHz
Radeon Pro Duo HBM 8Gb
2x8Gb 1600MHz - Kingston HyperX Impact
240Gb SSD - Kingston HyperX 3K

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@UN4SALE: Oj, bra fångat där, jag hade lagt RAM-minnet från ett äldre system i paketet för minnena från mitt förra system (som hade Kingston-minnena). Missade helt enkelt att kolla stickorna innan jag skapade annonsen. Jag har uppdaterat annonsen med korrekt information nu. Det är 16 GB DDR3 (2x 8 GB), fast då Corsair Vengeance LP och 1600 MHz hastighet.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

450:- + hämtning

Permalänk
Medlem

Om de finns kvar kan jag hämta de idag efter 15:00, kan bjuda 500kr, kan swisha.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vart i Stockholm finns minnena ??