Battlefield V bra eller dåligt?

Permalänk
Medlem

Om ni har problem med låg hastighet när ni laddar ner från Origin, testa det här:

https://pcgamingwiki.com/wiki/Store:Origin#Origin_stops_downl...

Fick det rekommenderat via en tråd på Reddit.

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Ja, det är lite konstigt att ladda ner. Vet inte varför det vart så med alla uppdateringar men gjorde det igår när jag iaf inte skulle spela.

Väntar på min 3770k som förhoppningsvis kommer med posten idag nämligen, så jag kan sätta i den i burken. Ska nog BF5 bli klart trevligare att lira sen

Var ju en bra uppdatering verkar det som. Jag är dock (verkligen) inget fan av att de gjort så killcamen följer spelaren och gör dem synliga genom saker osv. Tycker sånt är ren BS. Stödhjul de äntligen gjorts sig av med men de stackars snöflingorna som lirar BF numera har tydligen problem med campers. Varför inte behålla möjligheten att se spelarfan genom saker även efter man spanat när de håller på?! Kan ju fixa en GPS funktion som pekar rakt mot dem tills man fått sin hämd! Trams är hela skiten!

Har har verkligen inte problem att identifiera var jag blir skjuten från i conquest iaf (det enda jag lirar). Nästan alla fall vet jag var jag blev skjuten från rätt exakt pga jag hör ljudet eller andra tricks. Plus att kameran vände sig väl redan innan lite mot den position du blev dödad från om jag inte minns fel? Kanske inbillat mig. Men jag lyckas iaf 9/10ggr inse typ var jag blev skjuten från när det sker. Inklusive snipers om jag var stilla när jag dog pga jag scannade efter mål etc.

Kan iofs vara pga jag inte springer runt som en galning i 120 och väntar mig att spelet ska servera all info på ett silverfat så jag inte behöver försöka anstränga mig själv. Spelar mer metodiskt och jag rör mig alltid (när det är möjligt) på ett sätt så vinklarna jag kan bli skjuten från är uppenbara. Vipps så är inte "camping sniper noobs" som alla "bra" spelare stör sig på och har såna problem med ett problem. Skjuter en mig är det rätt få håll det kan komma från pga jag vet vilka baser vi har och var jag inte kan bli skjuten från. Gör det rätt enkelt att triangulera fram en ungefärlig position nästan alltid...

Men jag tillhör väl minoriteten i BF numera som lirat spel i serien utan alla stödhjul som kom med BFBC2 och har plågat spelen sedan dess...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Ja, det är lite konstigt att ladda ner. Vet inte varför det vart så med alla uppdateringar men gjorde det igår när jag iaf inte skulle spela.

Väntar på min 3770k som förhoppningsvis kommer med posten idag nämligen, så jag kan sätta i den i burken. Ska nog BF5 bli klart trevligare att lira sen

Var ju en bra uppdatering verkar det som. Jag är dock (verkligen) inget fan av att de gjort så killcamen följer spelaren och gör dem synliga genom saker osv. Tycker sånt är ren BS. Stödhjul de äntligen gjorts sig av med men de stackars snöflingorna som lirar BF numera har tydligen problem med campers. Varför inte behålla möjligheten att se spelarfan genom saker även efter man spanat när de håller på?! Kan ju fixa en GPS funktion som pekar rakt mot dem tills man fått sin hämd! Trams är hela skiten!

Har har verkligen inte problem att identifiera var jag blir skjuten från i conquest iaf (det enda jag lirar). Nästan alla fall vet jag var jag blev skjuten från rätt exakt pga jag hör ljudet eller andra tricks. Plus att kameran vände sig väl redan innan lite mot den position du blev dödad från om jag inte minns fel? Kanske inbillat mig. Men jag lyckas iaf 9/10ggr inse typ var jag blev skjuten från när det sker. Inklusive snipers om jag var stilla när jag dog pga jag scannade efter mål etc.

Kan iofs vara pga jag inte springer runt som en galning i 120 och väntar mig att spelet ska servera all info på ett silverfat så jag inte behöver försöka anstränga mig själv. Spelar mer metodiskt och jag rör mig alltid (när det är möjligt) på ett sätt så vinklarna jag kan bli skjuten från är uppenbara. Vipps så är inte "camping sniper noobs" som alla "bra" spelare stör sig på och har såna problem med ett problem. Skjuter en mig är det rätt få håll det kan komma från pga jag vet vilka baser vi har och var jag inte kan bli skjuten från. Gör det rätt enkelt att triangulera fram en ungefärlig position nästan alltid...

Men jag tillhör väl minoriteten i BF numera som lirat spel i serien utan alla stödhjul som kom med BFBC2 och har plågat spelen sedan dess...

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med, "kill cam" uppdateringen är verkligen inte hundra, tycker den dessutom är rätt buggig. Spelade igår och det var flertalet gånger som den buggade ur helt och riktade sig mot saker som inte "fanns", ut i tomma intet. Den här förändringen gör dessutom att det blir ett delay på typ 2 sekunder innan du kan ropa efter revive. Tur att man inte dör så mycket 8)

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem
Skrivet av PaE:

Håller med, "kill cam" uppdateringen är verkligen inte hundra, tycker den dessutom är rätt buggig. Spelade igår och det var flertalet gånger som den buggade ur helt och riktade sig mot saker som inte "fanns", ut i tomma intet. Den här förändringen gör dessutom att det blir ett delay på typ 2 sekunder innan du kan ropa efter revive. Tur att man inte dör så mycket 8)

Har fått en störig sak med denna uppdatering , om det är kill cam som buggar vet jag inte.
När jag dör så ser jag medics eller mina egna medspelare som gröna figurer och fienden som röda. Har jag dessa i bild när jag har dött klart så fastnar dom i bilden när jag börjar spela igen , riktigt störigt!!!

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk

Hej Hej, tänkte kolla om nån har inne använder logitech g933 hörlurar I bf5? Vad kör ni så fall för inställningar i logitech programmet ( surround) och spelet? Tycker inte jag får till ljudet så

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4770k @ 4.3Mhz
Z87-G45 Gaming
16 Gb DDR3
Gigabyte 980 Ti G1 @ 1500Mhz
Acer XB270HU 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mangee75:

Har fått en störig sak med denna uppdatering , om det är kill cam som buggar vet jag inte.
När jag dör så ser jag medics eller mina egna medspelare som gröna figurer och fienden som röda. Har jag dessa i bild när jag har dött klart så fastnar dom i bilden när jag börjar spela igen , riktigt störigt!!!

Det är en bugg med AMD tyvärr. Många som är drabbade och AMD är medvetna om problemet. Testa alt-tab ur spelet och sen kan det försvinna när du kommer tillbaka. Annars kan du testa att gå till deployscreen när du dött.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av belarus_84:

Hej Hej, tänkte kolla om nån har inne använder logitech g933 hörlurar I bf5? Vad kör ni så fall för inställningar i logitech programmet ( surround) och spelet? Tycker inte jag får till ljudet så

Skickades från m.sweclockers.com

Använder inte såna lurar, har ett par helt vanliga stereolurar, Sony MDR-1A, men ljudet är utmärkt iaf, surround och allt. Aldrig problem att avgöra varifrån ljud kommer osv.

Har spelet inställt på "War Tapes". Drar upp allt till 11 men spelet blir mer "epic" pga jag tror de främst mixtrar med den dynamiska räckvidden en del. Byter ibland till vanliga headphone-mixen också under långa spelpass. Kan bli lite överväldigande annars xD.

Battlefield är spel som har utmärkt mix redan från början förövrigt. Gissar nu bara men använda ett program som ligger ovanpå, som det du använder, kommer knappast ge någon positiv effekt. Som bäst ingen effekt alls.

Testa att köra utan det och se. Vet iofs inte om ljudet i lurarna är helt beroende av programmet för att låta dugligt men om inte testa att köra utan, se om det blir bättre

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av swad:

Det är en bugg med AMD tyvärr. Många som är drabbade och AMD är medvetna om problemet. Testa alt-tab ur spelet och sen kan det försvinna när du kommer tillbaka. Annars kan du testa att gå till deployscreen när du dött.

Skickades från m.sweclockers.com

Okej, ska testa det ikväll.
Tack för svaret.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Någon annan som också får Error code 34601 när ni försöker starta en MP match? Jag kan ansluta till en server om jag gör det manuellt men matchmaking fungerar inte.

Har fungerat felfritt fram till nu ikväll. Jag har startat om routern och datorn

Edit: ändrade till statisk ip och nu verkar det fungera.

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Försökte starta en omgång BFV men det ville inte gå online. Startade om Origin men det går tydligen inte att logga in överhuvudtaget hos EA för tillfället verkar det som.

https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/178302/bfv-re...

Permalänk
Avstängd

Samma problem här.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem

Fick det 2 gånger Error code 34601 , sen kunde jag komma in och spela utan problem.
När jag väl kom in hade jag fått 75.000 spel pengar , så jag köpte skins till dom vapnen jag spelar med

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Geeks Gaming

Tror alla felen igår berodde på Anthem Demot dom släppte. Dom hade mega problem med sina servrar.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Den personen hos D!CE som kom på den här assignmenten, kan bokstavligt talat dra åt helvete.

Är så nära på att avinstallera detta fuskfyllda skitspelet just nu så det inte är sant...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

http://images2.imagebam.com/0c/da/56/42a78e1107251914.png

Den personen hos D!CE som kom på den här assignmenten, kan bokstavligt talat dra åt helvete.

Är så nära på att avinstallera detta fuskfyllda skitspelet just nu så det inte är sant...

Du var dock väldigt nära att lyckas ser jag

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

http://images2.imagebam.com/0c/da/56/42a78e1107251914.png

Den personen hos D!CE som kom på den här assignmenten, kan bokstavligt talat dra åt helvete.

Är så nära på att avinstallera detta fuskfyllda skitspelet just nu så det inte är sant...

Hehe, men det är ju en ordentlig utmaning. Sånt många skrikit sig hesa över länge, något att verkligen sätta tänderna i när man nått max lvl osv

Personligen bryr jag mig dock inte om dessa utmaningar dock. Spelar enbart spelet för det är kul, och inget annat faktiskt eftersom guldpläterade vapen är sådär lagom ointressant i mina ögon. Men vet att många har svårt att lira om det inte finns saker att låsa upp, morötter att jaga liksom.

Men lyckas jag få en gjord så fine, men annars får det vara. Vill att allt ska se så "normalt" ut som möjligt. Väljer alltid färg på uniformer efter klimatet på varje bana osv. Älskar främst allt som får vapen och soldater att se ut som de sett strid snarare än rena och fina uniformer. Hade mastery-skinsen vart något sånt...jävlar vad jag nött dessa assignments xD

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Nu kanske det redan nämnts i tråden de senaste dagarna men är det bara jag som tycker spelet för första gången är segt sen det släpptes?

För absolut första gången någonsin i ett Battlefield-spel öht så laggade bilden något kopiöst, fick typ 1-2 frames per second kan man sä'ga, sjukt irriterande. Och menyn laddar segt ibland nu också när man flyttar från ena till andra. Sen när man gick in i en match så är bilden bara svart. Allt har hänt på senaste uppdateringen...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av MinscS2:

http://images2.imagebam.com/0c/da/56/42a78e1107251914.png

Den personen hos D!CE som kom på den här assignmenten, kan bokstavligt talat dra åt helvete.

Är så nära på att avinstallera detta fuskfyllda skitspelet just nu så det inte är sant...

Alla achievements kan dra åt helvete.
Man är så pissdålig på fps-spel trots att man spelat sen HL på andra sidan millenieskiftet..

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Alla achievements kan dra åt helvete.
Man är så pissdålig på fps-spel trots att man spelat sen HL på andra sidan millenieskiftet..

HL? Half Life?

Själv har jag lirat FPS spel sedan mitten på 90-talet. Mina fyra första FPS spel var: Doom 95, Doom 2, Quake 1 och Duke Nuken 3D... Även Heretic...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Zemlan:

Hehe, men det är ju en ordentlig utmaning. Sånt många skrikit sig hesa över länge, något att verkligen sätta tänderna i när man nått max lvl osv

Personligen bryr jag mig dock inte om dessa utmaningar dock. Spelar enbart spelet för det är kul, och inget annat faktiskt eftersom guldpläterade vapen är sådär lagom ointressant i mina ögon. Men vet att många har svårt att lira om det inte finns saker att låsa upp, morötter att jaga liksom.

Men lyckas jag få en gjord så fine, men annars får det vara. Vill att allt ska se så "normalt" ut som möjligt. Väljer alltid färg på uniformer efter klimatet på varje bana osv. Älskar främst allt som får vapen och soldater att se ut som de sett strid snarare än rena och fina uniformer. Hade mastery-skinsen vart något sånt...jävlar vad jag nött dessa assignments xD

Tycker också att det är viktigt att lira för morötterna, man vill ju ha en motivation samt få belöning för att man lirar. Att få högre rank samt öppna upp nya vapen och tillbehör till dessa tilltalar mig bäst! Älskade hur belöningssystemet var uppbyggt i både BF 3, BF 4, BF Hardline, 1 och även 5. Samma sak gäller Call of Duty spelen...

Pubg gillar jag också skarpt men belöningssystemet på Pubg tycker jag suger. Ingen morot alls utan anledningen till att jag lirar det är pga att mina kompisar lirar, tempot är relativt lugnt samt att det ger ett riktigt adrenalinpåslag när man väl blir beskjuten...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Soldierofwar1985:

HL? Half Life?

Själv har jag lirat FPS spel sedan mitten på 90-talet. Mina fyra första FPS spel var: Doom 95, Doom 2, Quake 1 och Duke Nuken 3D... Även Heretic...

Skickades från m.sweclockers.com

Half-Life, precis. Doom och Quake var ju favoriter också.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Half-Life, precis. Doom och Quake var ju favoriter också.

Det var den gamla goda tiden! När det var FPS spel så var det Doom, Quake, Duke Nukem, Unreal Tournament, Half Life och även de första betaversionerna av CS som gällde.

När det kom till strategispel så var det Command and Conquer, Command and Conquer Red Alert, Command and Conquer Tiberian Sun, Command and Conquer Red Alert 2, Warcraft II, Starcraft och Age of Empires som gällde...

Permalänk
Skrivet av MinscS2:

http://images2.imagebam.com/0c/da/56/42a78e1107251914.png

Den personen hos D!CE som kom på den här assignmenten, kan bokstavligt talat dra åt helvete.

Är så nära på att avinstallera detta fuskfyllda skitspelet just nu så det inte är sant...

kör Fjell och 3x sikte så löser du detta

Visa signatur

-[Asus Prime z590]-|- [Intel Core 11600k]-|-[Corsair Hydro H100i]-|-[Aorus rtx 3070 Master]-|-[Corsair 16GB 3600Mhz]-|-[Corsair LL120 RGB 120mm]-|-[Fractal Design Define 7 Compact]-
Aoc 32" 144Hz 1ms-[Logitech G502 HeroAsus Rog strix Scope Deluxe TKL

Permalänk
Medlem

Köpte Origin Access Prem. inför Anthem demot, så har spelat lite BF V nu, och, varför så mkt hat kring spelet? Pga marknadsföringen? Jag tycker inte det är något fel med spelet. Helt klart godkänt spel. Squad CQ är ju superkul!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av affeiorby:

kör Fjell och 3x sikte så löser du detta

Det var faktiskt exakt det jag försökte mig på när jag fick 19/20.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Ser fram emot att rasta min MG42 lite nu med det förbättrade bipod-systemet! Inte perfekt men förbättrat. Borde fungera som i BF1 faktiskt men hade nog vart rentav OP. Så jag kan acceptera det för MMGs hade blivit för klena annars tror jag. Föredrar en defensiv spelstil iaf.

Körde först med det förlängda bandet länge efter jag låst upp denna underbara best, men testade att öka eldhastigheten till dess mer korrekta 1200 (981 fanns också så det är ju inte fel men iaf) nyligen och fy fan. Det är ju helt underbart att köra med detta!

Mindre effektiv vid längre strider och många fiender förstås men man väljer ju förstås den snabbare omladdningen. Men en till två eller t.om. tre fielder om de är lite halvnära är helt lungt. Och den fullkomligt äter fielder. Sen snabbt ladda om och på at' igen!

Tycker att rekylen blir lättare att hantera på håll byggd så här eftersom man får det alternativet som ger lägre rekyl om man bygger för högre eldhastighet. Den högre hastigheten stör liksom inte så farligt mycket.

Den låter ju gött med 981RPM... Men vid 1200 är det ju kärlek!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk

Någon mera som fått diverse segheter efter sista uppdateringen?, tycker det har fungerat mycket rappt fram till denna update.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raketfile:

Någon mera som fått diverse segheter efter sista uppdateringen?, tycker det har fungerat mycket rappt fram till denna update.

Vad menar du med segheter? Att spelet presterar sämre eller är det något annat du tänker på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raketfile:

Någon mera som fått diverse segheter efter sista uppdateringen?, tycker det har fungerat mycket rappt fram till denna update.

Det jag hade problem med innan flyter på bättre nu , vad har du fått för problem?

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Livsnjutare 😎

Dåligt.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •