GTX1070/980 Ti alt motsvarande + SSD

Permalänk
Medlem

GTX1070/980 Ti alt motsvarande + SSD

Hej,

Är ute efter ett nytt grafikkort till min dator som jag bygger för eget bruk. Har idag ett Asus GTX1060-6GB OC med kvitto och garanti som jag skulle kunna tänka mig att byta bort + pengar utifall att någon inte behöver prestandan i ett 1070 eller motsvarande.

Söker ett GTX1070/980Ti eller motsvarande prestanda från AMD, då jag kör ett RGB-bygge får kortet gärna ha RGB/LED alternativt vara "stilrent"(typ som Asus OC-varianter). Jag finns i Stockholm men kan handla på distans.

Söker även efter SSD, 1 st på 128GB samt 1 st på 256GB/512GB(M.2 är även intressant på denna).

Hör av er!

Med vänlig hälsning,
Christoffer

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en asus strix 1070. 3000kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcmus:

Jag har en asus strix 1070. 3000kr?

1070 går för 3790:- nu under mellandagarna och sett en del 1070 som gått mellan 2200-2800:- på sistone. Kan tänka mig ge 2500:- om du finns i Stockholm?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag finns i Stockholm men kan dock inte släppa den för 2500 då detta kort du snackar om är mycket sämre än strix.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcmus:

Jag finns i Stockholm men kan dock inte släppa den för 2500 då detta kort du snackar om är mycket sämre än strix.

Vad kan du tänka dig att släppa den för? Även om 2500:- inte är aktuellt känns 3000:- lite högt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk

Har ett 980ti gtx msi gaming i orginalkartong, typ 2 år gammalt, sparsamt använt. Det röda. Jag har upplevt kortet som mycket tyst, passivkylt under låg belastning. Har vitt lyse. Kolla upp det! Vad kan du tänka dig ge för det? Finns söder om Sthlm/kan skickas mot frakt.