Får fel när jag ska skaffa youtube premium.

Permalänk
Medlem

Får fel när jag ska skaffa youtube premium.

Tjena Swec. Då yputube blivit helt galet med annonser så tänkte jag skaffa premium.
Och då jag har Samsung telefon så har jag erbjudande om 4 månader gratis.
Men som synes längst ned på bilden så får jag detta felet vid försök att aktivera premium. Någon som haft samma problem och löst det?

Visa signatur

Dator:Ryzen 9 3900X, MSI B450 Tomahawk, 16 GB Ram, RTX 2070 Super.
Kameror: Panasonic G80, Canon G7xmk2 Gopro Hero7 black mm.
www.youtube.com/c/ronniejossan

Permalänk
Medlem

Testa via webbläsare istället?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero Cool:

Testa via webbläsare istället?

Tyvär får man inte samsungdealen med 4 fria månader då. Så där har jag inte provat.

Visa signatur

Dator:Ryzen 9 3900X, MSI B450 Tomahawk, 16 GB Ram, RTX 2070 Super.
Kameror: Panasonic G80, Canon G7xmk2 Gopro Hero7 black mm.
www.youtube.com/c/ronniejossan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ronnie60:

Tyvär får man inte samsungdealen med 4 fria månader då. Så där har jag inte provat.

köp via ukraina istället. jag har gjort det en längre period och funkar perfekt.

Permalänk
Skrivet av Spiky88:

köp via ukraina istället. jag har gjort det en längre period och funkar perfekt.

Ukraina fungerar inte längre. Pakistan fungerar och är till och med billigare. Urban Vpn är kostnadsfri kör på datorn när du betalar bara sen rullar det på automatiskt.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av MegaManX93:

Ukraina fungerar inte längre. Pakistan fungerar och är till och med billigare. Urban Vpn är kostnadsfri kör på datorn när du betalar bara sen rullar det på automatiskt.

Spännande, jag hade dragning från UA senast i mitten av April. Bra tips om Pakistan, vad kostar det där? UA kostade mig i april 28 kr.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Pakistan kostar 20kr/månad, 35kr för familjeplanen. Men de brukar vara så att det fungerar så länge kortet är giltigt sen om man om man ska uppdatera kortet så slutar det att fungera. Jag har en tidigare familjeplan som jag haft ca 2år från Indien också och den rullar på för 25kr/mån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MegaManX93:

Ukraina fungerar inte längre. Pakistan fungerar och är till och med billigare. Urban Vpn är kostnadsfri kör på datorn när du betalar bara sen rullar det på automatiskt.

Ser inte alls kul ut... De sniffar din trafik och sparar kakor o.s.v: https://www.urban-vpn.com/about-us/privacy/

När man inte betalar med pengar så betalar man med något annat.

Permalänk

Du använder ju inte detta hela tiden utan bara när du godkänner betalningen sen kan man ju avinstallera eller sluta använda. Finns säkert andra vpn också. Gav bara tips om att pakistan fortfarande fungerar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MegaManX93:

Ukraina fungerar inte längre. Pakistan fungerar och är till och med billigare. Urban Vpn är kostnadsfri kör på datorn när du betalar bara sen rullar det på automatiskt.

aha, jag har dock ukraina men det funkar väl tills det att mitt kort går ut antar jag