Permalänk
Medlem

Gear S3 Classic ?

Hej

Någon som har några kommentarer om denna smartwatch. Funderar bara på en liten sak, funkar den till övriga mobiltelefoner.

Eller är det någon annan som har några förslag på snygga smartwatch klockor. Dem enda krav jag har är att den skall vara rund och ha klockknäppning.

Tacksam för svar

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av SKLOPSL:

Hej

Någon som har några kommentarer om denna smartwatch. Funderar bara på en liten sak, funkar den till övriga mobiltelefoner.

Eller är det någon annan som har några förslag på snygga smartwatch klockor. Dem enda krav jag har är att den skall vara rund och ha klockknäppning.

Tacksam för svar

Fungerar för alla androidtelefoner över viss version, likadant med iphone.

Min fungerar bra, jag har dock Frontier-modellen. Dock har Samsung problem med batteritid, troligen iom nyare uppdatering som kommit under sommaren-ish så du kan behöva ladda den varannan dag.

Permalänk
Medlem

Jag skaffade Frontier-modellen när den reades ut under Black Friday. Kopplade ihop den med min Huawei P10 utan problem. Tänk på att klockan använder Tizen som operativsystem vilket gör att utbudet av appar är väldigt begränsat. Till exempel funkar inte Google Fitness och Google Maps rakt av, utan det krävs tredjepartsappar som ersätter eller löser detta. Detta ställde till det för mig då jag känner mig låst till flera av Googles egna produkter, vilket slutade med att jag lämnade tillbaka klockan.

Permalänk
Avstängd

Vad för telefon hade du tänkt att koppla den till? när det kommer till Samsungklockarna har dessa endast fullt stöd för Samsung-telefoner, medans väldigt många funktioner fungerar för resterande Android-lurar, och lite halvdant till iOS-enheter.

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Genx031:

Vad för telefon hade du tänkt att koppla den till? när det kommer till Samsungklockarna har dessa endast fullt stöd för Samsung-telefoner, medans väldigt många funktioner fungerar för resterande Android-lurar, och lite halvdant till iOS-enheter.

Vilka skulle saknas jämfört med Samsung och andra tilvlerkare?