2 stycken Assassins Creed Odyssey Uplay koder

Permalänk
Medlem

2 stycken Assassins Creed Odyssey Uplay koder

Hej

Min flickvän köpte 2st ssd'er från Proshop och fick med 2 koder till Assassins Creed Odyssey som jag säljer för henne. Koderna löses in genom Uplay.

Budstart på 210kr/st
Köp nu 280kr/st

Betalning sker via Swish och koden skickas efter att betalning har inkommit.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Börjar med 210 för en kod

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem

@caisai: Har ni redan loggat in på rainbow6.com/wd och följt instruktionerna för att få Uplay koderna eller är detta något som behöver göras först? I sådana fall, är det så att man behöver skicka in kvitto på sitt köp eller liknande?

Lägger ett bud på 250 kr preliminärt för en av koderna.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Bjuder 220kr för en av koderna.

Permalänk
Medlem

@Icte: Hej

Har fått licenskoderna på proshop (det som är svartmarkerat på bilden). Har inte loggat in eller något sådant. Behöver du kvitto för att använda den så kan du få det.

Permalänk
Medlem

@caisai: När avslutar du budgivningen?

Permalänk
Medlem

En av koderna är såld nu och personen har även bekräftat att den fungerar. Den sista koden sätter jag sluttid för budgivningen Imorgon, kl.20.00.

Aktiveringslänken som Proshop har länkat är fel dock. Rätt länk för aktivering är: https://redeem.ubisoft.com/assassins-creed-odyssey/en-US.

Permalänk
Medlem

@caisai: Perfekt, då kvarstår mitt bud!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Båda koderna är nu sålda. Avslutar därmed auktionen.