SweClockers vinterdatorer 2017

Permalänk

@kuddenswe: Beror på hur mycket man vill överklocka också. Stor skillnad mellan de billigaste och de dyrare. Mer ström.

Visa signatur

Bulldozer since 2017-12-15
[8700k @ 4.9 ghz ¤ ASUS PRIME Z370-A ¤ Corsair Vengeance LPX DDR4 16gb 3000 mhz ¤ Asus EVGA RTX 2070 8GB BLACK GAMING ¤ Seasonic Focus 650w ¤ Fractal Define Define C TG ¤ Samsung 860 Evo 1TB ¤ Seagate Ironwolf 2TB ¤ Chassifans: Noctua Redux Series 1x120mm 2x140mm * Cryorig H5 Ultimate]

Permalänk
Medlem

När kommer sommardatorn 2018 ? Börjar bli dags för mig att köpa helt nytt.

Permalänk
Medlem

Var är Sweclockers sommardator 2018 ? Eller Sweclockers vinterdator 2018 ?

Permalänk
Medlem

Jag undrar med när vinterdatorn 2018 kommer ut. Hade varit perfekt om det kom ut nu inför black friday.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av NoobAtOC:

Jag undrar med när vinterdatorn 2018 kommer ut. Hade varit perfekt om det kom ut nu inför black friday.

Det kommer bli en maskin i vinter, dock inte innan Black Friday.. och dessutom med lite annorlunda vinkel, som det ser ut. Stay tuned.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

@emilakered:
Hej Emil.
Tack för att du svarade.
Jag har skapat en tråd där jag är ute efter en dator för att kunna spela BF1 och BF V. Då jag nu på äldre dar spelar med några tillsammans via teamspeak.
Har du några råd så skriv gärna i tråden

Permalänk
Avstängd

Hur kan det komma sig att hårdvara står sig så bra i pris?
2017 kostade bygget 16500:- enligt prisjakt och nu ett år senare kostar samma bygge
14 948:-
Bara 1552:- mindre på ett helt år.

Dom vet hur dom ska ta betalt för ny hårdvara så att den gamla ändå känns billig i jämförelse.

Visa signatur

Jag stavar som en kratta och jag vet det, jag lovar att jag gör mitt yttersta för att det ska bli rätt varje gång!

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Det kommer bli en maskin i vinter, dock inte innan Black Friday.. och dessutom med lite annorlunda vinkel, som det ser ut. Stay tuned.

Har ni någon uppfattning om när den kan tänkas släppas? Det kliar väldigt mycket i köpfingrarna efter att förra datorköpet inte blev av som tänkt

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Raesmus:

Har ni någon uppfattning om när den kan tänkas släppas? Det kliar väldigt mycket i köpfingrarna efter att förra datorköpet inte blev av som tänkt

Någon gång i december!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S