Vilket spel längtar ni efter?

Permalänk
Medlem

Age of Empires IV

Visa signatur

Intel Core i7 4790 | Asus B85M-G | HyperX Fury 1600Mhz 8GB | GeForce GTX 960 2GB | SAMSUNG EVO 250GB SSD

Permalänk
Medlem

Overkill's The Walking Dead - Så bra som Payday 2 har varit ska det bli intressant att se om Starbreeze kan leverera på detta stora IP.
Tropico 6 - Vore skoj att se att multiplayer fungerar den här gången. Hittills har det varit skräp
Red Dead Redemption 2 - Om och när det släpps på PC

Visa signatur

*Har en dator. Den är okej, men inte värd att skryta över... ;)

Permalänk

Farming Simulator 19 samt Hitman 2.

Permalänk

Half life 3
Metro Exodus
Just Cause 4

Visa signatur

Speldatorn: Bärbar Lenovo Legion 5 med i5 10300h, 16gb ram, GTX 1660Ti , 144hz skärm

Permalänk
Medlem

Assassin's Creed Odyssey.

Håller på att spana efter ett 1080ti lite akut nu innan release, vill kunna fläska på ordentligt!

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem

Ori 2, Will of the wisps

Permalänk

Bf5, metro exodus, atomic heart

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses

Permalänk
Vägledare

Hitman!!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Elder Scrolls VI
Cyberpunk 2077
Metro Exodus
Starfield

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Medlem

COD Blackout

Visa signatur

| CPU: Intel i7 7700k | RAM: Crucial DDR4 OC @2400mhz 16GB (2x8GB) | GPU: EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING| Mobo: MSI H110I Pro | SSD: Crucial BX200 240GB 2.5" SSD | SSD2: Samsung 850 EVO 500GB 2.5" SSD | Nätagg: be quiet! SFX L Power 600W | Kylare: NZXT Kraken X62 | Chassi: Fractal Design Nano S | OS: Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

Far Cry 6
Age of Empires IV

På nostalgisidan:
Wonder Boy
Operation Wolf Virtual Reality

Dock: efter att ha tittat på några videos av de senare så tror jag att jag ställer lite högre krav idag än vad som var fallet på 80-talet

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziddie:

Cyberpunk 2077
The Witcher 4/prequel/??? (men inte kortspelet)
The Elder Scrolls VI

Exakt samma här, men annan prio-ordning:

  1. The Elder Scrolls VI

  2. The Witcher 4/prequel/??? (men inte kortspelet)

  3. Cyberpunk 2077

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

1. Ori and the Will of the Wisps
2. Elder Scrolls VI
3. Assassins Creed Odyssey
4. Red Dead Redemption 2
5. Cyberpunk 2077

Saker som jag skulle vilja ha men inte vet om det kommer är väl Trine 4, Crysis 4, Bioshock-uppföljare och ett Diablo 4.

...och sen lite mer drömskt in i framtiden GTA 6 för att Rockstar är typ undefeated med att fullkomligt chocka på detaljerna, jag tycker att varje GTA-release har har varit så sjukt mycket större, bättre, mer invecklad och coolare än man ens kunde tänka sig så det ska bli kul att se vad de gör efter 5:an där ribban hamnade ganska högt.

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk
Medlem

The Last Of Us part 2
Battlefield V
Borderlands

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Avstängd

Ett Valve VR spel som de utlovat

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Age of Wonders: Planetfall
Cyberpunk 2077
Last Of Us 2

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Egentligen är det bara Cyberpunk 2077 som jag går och längtar efter på PC-sidan (så mycket längre bort än så är inte ens värt att tänka på just nu). Det känns lite lustigt att jag varit uteslutande PC-spelare under ett långt tag men just nu är det mest konsolspel som sticker ut som intressanta i den närmaste tidsrymden.

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

GTA VI

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Avstängd

The Elder Scrolls VI: Redfall

Visa signatur

🖥Phanteks Enthoo Evolv iTX . Phanteks AMP 650W. AMD R5 3600X. msi B450I GAMING PLUS AC. 32gB HyperX Fury RGB 3200MHz. msi RX 5700 XT GAMING. 1TB Kingston A2000.
AOC G2460FQ. Logitech G903. Logitech G840 XL. Logitech G513. Logitech PRO Gaming Headset. Luxorparts Headphone Stand. LG BP50NB40.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Far Cry 6
Age of Empires IV

På nostalgisidan:
Wonder Boy
Operation Wolf Virtual Reality

Dock: efter att ha tittat på några videos av de senare så tror jag att jag ställer lite högre krav idag än vad som var fallet på 80-talet

Skulle också säga Monster boy (Wonder boy), och så Forza 4 och nya Sonic racing.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av iBigs:

Overkill's The Walking Dead - Så bra som Payday 2 har varit ska det bli intressant att se om Starbreeze kan leverera på detta stora IP.
Tropico 6 - Vore skoj att se att multiplayer fungerar den här gången. Hittills har det varit skräp
Red Dead Redemption 2 - Om och när det släpps på PC

Ser också fram emot Overkill's the Walking dead.
Återstår att se om cyberpunk blir lika "bra" som Watch dogs också...

Permalänk
Medlem

Cyberpunk, Dying Light 2 och Biomutant verkar bli bra

Men svårt nu för tiden, har varit många spel som jag sett fram emot som gjort mig sjukt besviken. Bland annat FarCry5, det är ju utomordentligt tråkigt, om än tekniskt sett extremt välgjort, samma sak med Destiny 2, och BF1...blev tråkigt sjukt snabbt.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fettboll:

Ser också fram emot Overkill's the Walking dead.
Återstår att se om cyberpunk blir lika "bra" som Watch dogs också...

Watch Dogs är mitt favorit spel genom alla tider. Älskar det så mycket. The hype for Watch Dogs 3 is real boys!

Permalänk
Inaktiv

1:Red dead redemption. Orsak släpps så snart
2: Nintendo switch "Zelda nr 2"
3: GTA 6

Finns inga mer kända spel som jag tänker slösa tid på. Däremot kan det självklart komma spel som jag ej känner till.

Watchdog som nämns ovanför. Körde igenom hela ettan, köpte 2an direkt. Men jag har aldrig tid att spela det.
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag väntar på att Valve släpper sina tre VR-spel tillsammans med Knuckles-handkontrollerna (och allra helst att det dyker upp något nytt VR-headset samtidigt). Kommer vara totalt jävla blaze (som ungdomarna säger 2019, ni läste det här först).

Permalänk
Medlem

Dying Light 2, Generation Zero och Cyberpunk är nog de spel jag tycker verkar mest intressanta just nu.

Permalänk
Medlem

Kådd black ops 4

Permalänk
Medlem

Något alldeles helt nytt som inte heter 8 eller är en remake med andra skinns på något vi redan spelat för 10 år sedan eller så.

Permalänk
Medlem

Life is Strange 2 och GTFO är nog de två jag längtar mest efter. Sedan vill jag också spela exempelvis Cyberpunk och Metro Exodus såklart, men skulle gärna vilja uppgradera GPU innan det, och vem vet när man som Student får råd med det, har inte spelat The Witcher 3 än mest p.g.a. det.