Cisco Accesspunkter Bortskänkes

Permalänk
Medlem

Cisco Accesspunkter Bortskänkes

Finns i Slagsta, skickas ej!
Hämtas på plats hos mig.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Behöver man någon programvara /licens /abonnemang hos Cisco för att kunna använda dem?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem

Från vad jag frågat runt ska de inte behövas. Kan dock inte garantera det då jag inte själv är erfaren på Cisco produkter.

Permalänk
Medlem

Vet du vad det är för modell på dom?

Permalänk
Medlem

Tar dem gärna till ett volontärprojekt. Håller på med lite diverse IT-hjälp i projektet. De här skulle fungerar till vår kursverksamhet. Skickar PM.

Permalänk
Medlem

Detta ser ut att vara 1142er och om den inte är flashad med "standalone" mjukvara utan kör lightweight så behöver den en Cisco Controller.

Mjukvaran är dessutom svår att få tag i.

Visa signatur

7700k | ASUS Z270 ROG MAXIMUS IX HERO | 32GB 3000mhz Corsair Vengeance LED | 2x Samsung 960 EVO 500GB |
ASUS 3070 Ti TUF | Define R5 | 3x ASUS MG278Q 144hz | Logitech G903 | Corsair K70 RGB MK.2| Sennheiser Game Zero

Server | 3770k @ 4.5 GHZ | ASUS Sabertooth Z77 | 32GB 1600mhz Corsair DOMINATOR PLATINUM | Samsung 840 Pro 256GB | Samsung 840 EVO 250GB | Fractal Design Define R2 |

Permalänk
Medlem

Inte svårare än att be mig så skickar jag standalone mjukvara. Då funkar dom utmärkt utan en controller.

Visa signatur

Networking geek, #28735

Permalänk
Medlem
Skrivet av hanek212:

Tar dem gärna till ett volontärprojekt. Håller på med lite diverse IT-hjälp i projektet. De här skulle fungerar till vår kursverksamhet. Skickar PM.

Du har fått svar på ditt PM

Permalänk
Medlem

hej! har du extra nätadapter att sälja?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GUzuper:

hej! har du extra nätadapter att sälja?

Nej tyvärr inte