Oöppnad Cooler Master Hyper 212 Evo

Permalänk
Medlem

Oöppnad Cooler Master Hyper 212 Evo

Hej!

Säljer nu en Cooler Master Hyper 212 Evo (CPU-kylare) som var tänkt att användas till ett projekt som aldrig blev av. Kylaren brukar ofta nämnas som ett av de mest prisvärda alternativen. Jag säljer en i oöppnad förpackning. Bud lämnas med fördel i tråden.

Mer info om kylaren kan hittas på:
Prisjakt

Jag kan tänka mig att skicka kylaren men det går även lika bra att hämta upp! Swish är klart enklast, men ställer upp på andra betalningsalternativ med (inom rimliga gränser). Köpare står för frakt.

Jag väljer själv vem jag säljer till och till vilket pris. Får jag inget bud som jag finner rimligt så behåller jag kylaren. Jag har tidigare enbart goda referenser från affärer gjorda på Sweclockers.

Kan även vara intresserad av byte (en billig ssd typ 64 gb eller gärna större såklart)

Med bästa hälsning
Alex

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Finns det AM4 kit till?

Permalänk
Medlem

Nej inget AM4-fäste

Permalänk
Medlem

@ClubT:
budar 149 kr.
har du vägarna förbi jönköpings trakterna?
mvh

Visa signatur

i7 6700K | be quiet! Pure Rock | Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 | HyperX Fury Black DDR4 2133MHz CL14 32 GB | Evga GTX 1080 Classified | Corsair SSD 120GB | Seagate SSHD 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W | ASUS ROG SWIFT PG278Q G-Sync 144hz | Fractal Design Define R5 Black | HyperX Cloud 2 | Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent| Arozzi Torretta Gaming Chair Black | Windows 10 Pro x64 | Laptop Acer Aspire E5-771G | PS4 |

Permalänk
Medlem

@Reverze tack för budet! Jag har tyvärr inte vägarna förbi söderut den närmsta tiden. Annars reser jag en del i jobbet så det är helt rätt att fråga

Mvh

Permalänk
Medlem

@ClubT:
Ok ☺Vad kostar frakten?

Visa signatur

i7 6700K | be quiet! Pure Rock | Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 | HyperX Fury Black DDR4 2133MHz CL14 32 GB | Evga GTX 1080 Classified | Corsair SSD 120GB | Seagate SSHD 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W | ASUS ROG SWIFT PG278Q G-Sync 144hz | Fractal Design Define R5 Black | HyperX Cloud 2 | Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent| Arozzi Torretta Gaming Chair Black | Windows 10 Pro x64 | Laptop Acer Aspire E5-771G | PS4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reverze:

@ClubT:
Ok ☺Vad kostar frakten?

Jag har inte en aning. Den är ju lite otymplig, men om vi säger 49:- så täcker jag upp för om det kostar mer? Då menar jag såklart att skicka som vanlig post. ☺️

Permalänk
Medlem

@ClubT:
Finns Am2+ fästet?

Visa signatur

i7 6700K | be quiet! Pure Rock | Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 | HyperX Fury Black DDR4 2133MHz CL14 32 GB | Evga GTX 1080 Classified | Corsair SSD 120GB | Seagate SSHD 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W | ASUS ROG SWIFT PG278Q G-Sync 144hz | Fractal Design Define R5 Black | HyperX Cloud 2 | Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent| Arozzi Torretta Gaming Chair Black | Windows 10 Pro x64 | Laptop Acer Aspire E5-771G | PS4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reverze:

@ClubT:
Finns Am2+ fästet?

Den är oöppnad och så vitt jag vet är AM2 precis likadan som AM2+.

Permalänk
Medlem

@ClubT:
Det kanske den är de vet jag ej men tittar man på prisjakt så ska både am2 och am2+ vara med.
Men jag tar den då ☺
Skicka ett pm med swishnr så swishar jag och skickar adress med mera 👍

Visa signatur

i7 6700K | be quiet! Pure Rock | Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 | HyperX Fury Black DDR4 2133MHz CL14 32 GB | Evga GTX 1080 Classified | Corsair SSD 120GB | Seagate SSHD 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W | ASUS ROG SWIFT PG278Q G-Sync 144hz | Fractal Design Define R5 Black | HyperX Cloud 2 | Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent| Arozzi Torretta Gaming Chair Black | Windows 10 Pro x64 | Laptop Acer Aspire E5-771G | PS4 |