Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Paddanx:

Kunde varit värre... du kunde ha haft en stor olycka med bilen, där du hamnat på sjukhus med brutna ben eller värre... kanske så pass att du inte kan jobba mer resten av ditt liv.

Så... du kan iaf köra bilen en månad, samt du är frisk nog att leta nytt jobb

Men jag förstår din: "wtf happend".

Livet får gå vidare, det finns ju en morgondag också.

Permalänk
Medlem

Blyghet kombinerat med att vara kär är inget vidare.

Jag har under den senaste tiden förbättrat mitt liv på många sätt.
Det finns inte mycket jag ärligt kan klaga på. Jag har känt mig helt fantastisk de senaste månaderna.

MEN...
Jag blev nyligen störtkär i en arbetskamrat.
Som tur är, då jag är blyg, var hon relativt snabb med att starta konversation med mig. Vi har pratat lite smått några gånger hittills.
Hon verkar dock vara en riktig "people person", så jag vet inte om hon är genuint intresserad av mig eller bara gör det för att vara snäll/artig.
Hon är också 4 år äldre än mig. Jag vet inte om hon är "ledig", eller har någon annan, men hon bor i alla fall själv.
Trots att vi arbetar på samma ställe är vi i samma byggnad 0 eller ~45 minuter varje dag (jag har rast och hon är upptagen med arbete under den tiden, i princip).
Jag har jättesvårt för att starta en konversation med en enskild person när andra är närvarande, såvida jag inte känner personen i fråga rätt bra redan. Det är säkert automatiskt 10x svårare i och med att jag också är intresserad av henne.

Allt jag tänker på nu är henne. Det känns som om nästan allt annat jag gör i livet är utfyllnad.
Jag räknar bara dagarna till det att jag får se henne igen.
Hon verkar bara jobba varannan vecka, så det gör det hela ännu jobbigare.
Jag leker med tanken på att fråga ut henne på en dejt, trots att vi bara pratat med varandra ett fåtal gånger.
I och med att vi har så olika arbetstider/uppgifter borde det gå att undvika att man får någon jobbig stäming i fall hon inte är intresserad, men samtidigt vet om vad jag känner.
Samtidigt är jag rädd för att skrämma henne, trots att jag har svårt att tro att det är möjligt, om jag går rakt på sak i stället för att ta det långsamt (lär handla om x antal månader i sådana fall).

Låter detta hälsosamt för min del?

Det är så fantastiskt att vara kär, men samtidigt inte.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av v1lle:

Blyghet kombinerat med att vara kär är inget vidare.

Jag har under den senaste tiden förbättrat mitt liv på många sätt.
Det finns inte mycket jag ärligt kan klaga på. Jag har känt mig helt fantastisk de senaste månaderna.

MEN...
Jag blev nyligen störtkär i en arbetskamrat.
Som tur är, då jag är blyg, var hon relativt snabb med att starta konversation med mig. Vi har pratat lite smått några gånger hittills.
Hon verkar dock vara en riktig "people person", så jag vet inte om hon är genuint intresserad av mig eller bara gör det för att vara snäll/artig.
Hon är också 4 år äldre än mig. Jag vet inte om hon är "ledig", eller har någon annan, men hon bor i alla fall själv.
Trots att vi arbetar på samma ställe är vi i samma byggnad 0 eller ~45 minuter varje dag (jag har rast och hon är upptagen med arbete under den tiden, i princip).
Jag har jättesvårt för att starta en konversation med en enskild person när andra är närvarande, såvida jag inte känner personen i fråga rätt bra redan. Det är säkert automatiskt 10x svårare i och med att jag också är intresserad av henne.

Allt jag tänker på nu är henne. Det känns som om nästan allt annat jag gör i livet är utfyllnad.
Jag räknar bara dagarna till det att jag får se henne igen.
Hon verkar bara jobba varannan vecka, så det gör det hela ännu jobbigare.
Jag leker med tanken på att fråga ut henne på en dejt, trots att vi bara pratat med varandra ett fåtal gånger.
I och med att vi har så olika arbetstider/uppgifter borde det gå att undvika att man får någon jobbig stäming i fall hon inte är intresserad, men samtidigt vet om vad jag känner.
Samtidigt är jag rädd för att skrämma henne, trots att jag har svårt att tro att det är möjligt, om jag går rakt på sak i stället för att ta det långsamt (lär handla om x antal månader i sådana fall).

Låter detta hälsosamt för min del?

Det är så fantastiskt att vara kär, men samtidigt inte.

Hade i princip lika gärna kunnat vara jag för ett år sedan som skrev det här...
Jag är egentligen inte rätt person att ge några råd i sådana här frågor, men jag skulle ändå säga att vänta inte för länge.
Det gjorde jag med en tjej jag var kär i (vi var båda säsongsanställda) vi jobbade tillsammans rätt så ofta och pratade mycket. Jag lyckades ändå inte "bjuda ut" henne under tiden vi jobbade utan skickade ett sms efter att vi slutat. Men det var också för att jag ville undvika konstig stämning då vi jobbade nära varandra hela tiden.

Visa signatur

Spelburken: Intel Core i5 3570k @ 4,4 Ghz, HD7870 Crossfire, 8GB RAM, Skärmar: 3x Dell U2312HM Eyefinity
Asus Zenbook UX32VD, Nexus 6P
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av v1lle:

Blyghet kombinerat med att vara kär är inget vidare.

Jag har under den senaste tiden förbättrat mitt liv på många sätt.
Det finns inte mycket jag ärligt kan klaga på. Jag har känt mig helt fantastisk de senaste månaderna.

MEN...
Jag blev nyligen störtkär i en arbetskamrat.
Som tur är, då jag är blyg, var hon relativt snabb med att starta konversation med mig. Vi har pratat lite smått några gånger hittills.
Hon verkar dock vara en riktig "people person", så jag vet inte om hon är genuint intresserad av mig eller bara gör det för att vara snäll/artig.
Hon är också 4 år äldre än mig. Jag vet inte om hon är "ledig", eller har någon annan, men hon bor i alla fall själv.
Trots att vi arbetar på samma ställe är vi i samma byggnad 0 eller ~45 minuter varje dag (jag har rast och hon är upptagen med arbete under den tiden, i princip).
Jag har jättesvårt för att starta en konversation med en enskild person när andra är närvarande, såvida jag inte känner personen i fråga rätt bra redan. Det är säkert automatiskt 10x svårare i och med att jag också är intresserad av henne.

Allt jag tänker på nu är henne. Det känns som om nästan allt annat jag gör i livet är utfyllnad.
Jag räknar bara dagarna till det att jag får se henne igen.
Hon verkar bara jobba varannan vecka, så det gör det hela ännu jobbigare.
Jag leker med tanken på att fråga ut henne på en dejt, trots att vi bara pratat med varandra ett fåtal gånger.
I och med att vi har så olika arbetstider/uppgifter borde det gå att undvika att man får någon jobbig stäming i fall hon inte är intresserad, men samtidigt vet om vad jag känner.
Samtidigt är jag rädd för att skrämma henne, trots att jag har svårt att tro att det är möjligt, om jag går rakt på sak i stället för att ta det långsamt (lär handla om x antal månader i sådana fall).

Låter detta hälsosamt för min del?

Det är så fantastiskt att vara kär, men samtidigt inte.

Ouch. Inte lätt... och jag vet vad du menar med blyg (tyvärr).

Största (och egentligen enda) problemet är ju vad som sker om det blir något, och sen tar slut... inte kul att behöva jobba med någon man precis gjort slut med heller, men du verkar ha tänkt lite på det, vilket är bra.

Dock säger jag... vad har du att förlora?

Alt 1. Du gör/säger inget och inget sker... du förlorar, och sitter och tänker... vad om jag hade.
Alt 2. Du säger något och hon är inte intresserad... du kan börja komma över det, då du vet.
Alt 3. Du säger något och hon är intresserad.. du vinner
Så värsta som kan ske är... att du förlorar.

Så, även om det är svårt, även om det är jobbigt, försökt sansa skallen en dag och planera hur du ska kunna få några minuter på att prata med henne ostört. Be henne om hjälp/råd med något, eller byt lunch schema med en kollega, what ever, bara hitta en lösning. En som inte vore blyg hade ju flugit in där med blommor o allt, utan att tänka, vilket inte alltid är lösningen heller. Fördelen med att vara blyg är att du har chansen att tänka...

Och helt ärligt... oavsett vad du säger (om du inte är direkt otrevlig iaf), så kommer hon att svara ja om hon är intresserad... så du kan inte direkt göra fel, även om du är nervös.

Permalänk
Medlem
Skrivet av v1lle:

Blyghet kombinerat med att vara kär är inget vidare.

Jag tror att väldigt många känner igen sig i din beskrivning. Jag gör det definitivt. Under hela min gymnasieperiod var jag rejält kär i en tjej i klassen, men med blyghet sen barnsben och rädslan för att stamma när jag pratade så såg jag ingen möjlighet att närma mig henne. Det blev istället nästan tre år av ångest och stirrande och dumma påhitt som att försöka hamna på samma buss till skolan som henne. Till slut hamnade vi på samma säte i en buss på väg hem från skolan och jag lyckades fråga om hon ville följa med på bio. Hon svarade nej och jag insåg då hur mycket energi jag slösat på att undvika den enkla frågan.

Nu när jag är lite äldre (30+) så har jag insett att jag inte är personen som med enkelhet kan ragga på någon, det är bara inte för mig. Sedan dess har jag skaffat flickvänner genom sociala sammanhang på nätet istället. Jag känner inte längre någon ångest över alla de gånger man varit på krogen och fatalt misslyckats med att ta den minsta kontakt med någon, medans kompisar gått hem med någon var och varannan helg.

Rådet till dig blir då att försöka bryta den olyckliga kärleken så fort som möjligt genom att helt enkelt ta mod till dig och fråga om hon vill umgås utanför jobbet (kan vara hur "casual" som helst, till och med "mina polare ska se nya filmen X, vill du hänga på?"). Avböjer hon då så vet du åtminstone var ni står. Sedan är det viktigt att kunna acceptera sina begränsingar och inse att du inte är misslyckad på något sätt för att du har svårt att bjuda ut någon du är kär i. Det är när allt kommer omkring ganska naturligt.

Lycka till!

Permalänk
Medlem

Tack för era svar. Det betyder mycket för mig!
Jag ska försöka snacka med henne under nästa vecka.

Jag ska ägna helgen bland annat åt att återuppta min löpträning, så att jag förhoppningsvis har min motivation och självkänsla på topp till det viktiga ögonblicket.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

Min flickvän berättade nyligen för mig att hon är polyamorös. Hon vill alltså ha flera förhållanden samtidigt. Till råga på allt kom det även fram att hon är kär i en klasskamrat till oss (vi träffades i skolan). Hon vet om att jag är så monogam man kan vara och kommer aldrig att göra något utanför förhållandet. Tyvärr vem hon inte om hon kommer kunna nöja sig med det för alltid även om hon har valt mig för tillfället. Jag är några år äldre och har under de två åren vi varit tillsammans alltid varit tydlig med att jag är ute efter något långsiktigt. Vi tar studenten i vår och har sagt att vi ska hålla ihop till dess så får vi se hur det känns då. Jag har aldrig skrivit i den här tråden förut men ni som skriver verkar vara trevliga. Om ni har någon tanke eller fråga så tas den gärna emot!

Visa signatur

Case: Lian Li PC-O11 Dynamic - Motherboard: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI - CPU: AMD Ryzen 5 3600 - GPU: Gainward GeForce RTX 3080 Phantom 10G - RAM: G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL18 Trident Z Neo - PSU: Corsair RM750X - SSD: Kingston A2000 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murvar:

Min flickvän berättade nyligen för mig att hon är polyamorös. Hon vill alltså ha flera förhållanden samtidigt. Till råga på allt kom det även fram att hon är kär i en klasskamrat till oss (vi träffades i skolan). Hon vet om att jag är så monogam man kan vara och kommer aldrig att göra något utanför förhållandet. Tyvärr vem hon inte om hon kommer kunna nöja sig med det för alltid även om hon har valt mig för tillfället. Jag är några år äldre och har under de två åren vi varit tillsammans alltid varit tydlig med att jag är ute efter något långsiktigt. Vi tar studenten i vår och har sagt att vi ska hålla ihop till dess så får vi se hur det känns då. Jag har aldrig skrivit i den här tråden förut men ni som skriver verkar vara trevliga. Om ni har någon tanke eller fråga så tas den gärna emot!

"Det suger att vara ensam, men det är värre att vara med någon man inte känner är rätt."
Så skulle jag säga...

Det mest konstiga jag ser när jag läser detta är att när jag gick i gymnasiet så var det killarna som ville jaga 10 tjejer (och hoppa förhållanden) och tjejerna ville ha trogna förhållanden, verkar som en del har skett på dessa år. Oavsett...

Fråga dig själv, är detta en person du vill vara med? För om du fortfarande känner så, då är det upp till henne att välja.
För om inte båda satsar på förhållandet, helhjärtat, så leder det inte till något mer än lek i sängen... Det är inget fel med "lek i sängen", men på vad du skriver så låter det som du vill ha mer än det.

Det tar ofta några år att helt lära känna en person, och det är först då man vet om det kommer fungera långsiktigt. Om du vill ha ett troget, moget och långvarigt förhållande så tror jag inte du kommer ha problem att hitta kvinnor som vill det, då det är vad många av dem förr eller senare vill, när de inser att biologiska klockan tickar. Och det är inte kul att sitta med familj och barn, när en partner jagar andra förhållanden direkt, så att reda ut det innan är nog nödvändigt... Och ärligt, det finns många dåliga skäl att sära på ett förhållande, men detta är definitivt inte ett av dem, då det kan sätta käppar i hjulet på hela grunden till det.

Så du får väl prata med henne och förklara att ni måste göra ett val här. Antingen satsar ni på förhållandet, tillsammans och framåt. Eller så kanske det är bäst att bryta det snarast möjligt, även om det kan ske på vänliga grunder.

PS. Notera en sak. Ingen av oss här är relationsexperter, så om du vill ha "expert råd" vänd dig till en. Vi kan bara dela med oss av hur vi sett och upplevt förhållanden i vårt liv, och våra livserfarenheter. DS.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av v1lle:

Tack för era svar. Det betyder mycket för mig!
Jag ska försöka snacka med henne under nästa vecka.

Jag ska ägna helgen bland annat åt att återuppta min löpträning, så att jag förhoppningsvis har min motivation och självkänsla på topp till det viktiga ögonblicket.

Skickades från m.sweclockers.com

Bara fråga annars kommer du att ångra dig! Hellre ta ett nej och att hon är upptagen än att missa ett ja och ni kan få ett liv tillsammans.
Tro mig jag var i samma sits och jag tog chansen och fick JA! Idag är vi förlovade dessutom.

Permalänk
Inaktiv

Ni som pratar om att vara kär i en tjej, ni har då aldrig sett en riktig kraftfull dator någon gång?

Mitt råd är att passa er för att ragga på personer som ni ej kan undvika om det går åt skogen, att ragga på en arbetskamrat kan vara lite problematisk med hur det går senare. Passa däremot på att provflörta med personer som ni aldrig kommer träffa och det gör inget att det går åt skogen.

Annars är jag för en gångs skull glad. Strul på jobbet som vanligt, jag besökte en kund som hade en svindyr pryl som jag ej kunde få en funktion att fungera på. De som hade tillverkat prylen var där 2st från sverige och 2st från tyskland och jag spöade dem allihopa, både rent teknisk och att vi kom fram till att felet låg hos dem.. Ni som har sett Kvarteret Skatan - IT-supporten så var jag motspelaren till Johan Glans för en enda dag i mitt liv, och den där kommentaren med öl, pussa tjejer och sånt, stämde in till 100%

Permalänk
Medlem

@anon183825:

Härligt! Det måste ha känts fantastiskt!

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Inaktiv

-Åhh, städade ihop kollonilotten idag, fet tennisarmbåge.

+ Hittade 40 majskolvar till, 5 zuchinis och 4 pumpor som hade gömt sig
+ 250 rödbetor

+ Middag, rödbetsburgare med cheddar ost, så fett gott!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon183825:

Bara fråga annars kommer du att ångra dig! Hellre ta ett nej och att hon är upptagen än att missa ett ja och ni kan få ett liv tillsammans.
Tro mig jag var i samma sits och jag tog chansen och fick JA! Idag är vi förlovade dessutom.

Så... du är ett prakt exempel på tur i kärlek, otur i livet? (med tanke på din tidigare post)

Helt ärligt, bil + jobb är enklare att hitta än den rätta, så skratta dig själv lycklig
(Vi andra sitter med fungerande bil, och jobb, och är avundsjuka på dig ändå)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av v1lle:

@Black Zero:

Härligt! Det måste ha känts fantastiskt!

Jo det var ett underbart ögonblick, känslorna var besvarade dessutom då det visade sig att hon hade tänkt fråga ut mig men var för blyg.
Jag tänkte att jag inte har något att förlora på det, dels för att jobbet jag hade då var temporärt och på väg att ta slut men skulle hon säga nej skulle vi nog inte ses igen och då skulle det inte bli så pinsamt.

Har man en stark magkänsla, bara kör på!

Skrivet av Paddanx:

Så... du är ett prakt exempel på tur i kärlek, otur i livet? (med tanke på din tidigare post)

Helt ärligt, bil + jobb är enklare att hitta än den rätta, så skratta dig själv lycklig
(Vi andra sitter med fungerande bil, och jobb, och är avundsjuka på dig ändå)

Tur i kärlek har jag då inte alltid haft då jag varit med om både det ena och det andra men 3rd times the charm som man brukar säga och det har hållit i snart två och ett halvt år.
Hade jag inte haft tur med något här i livet hade jag nästan frågat mig själv vad har jag att leva för.

Permalänk
Medlem

Hittade den rätta men hon gifte sig med en annan. Varit singel nu i 10 år. Jag mår bra av de! Köpa datorprylar när jag vill. Ingen att ta hänsyn till. Men jag väntar och ser om hon skiljer sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon173292:

-Åhh, städade ihop kollonilotten idag, fet tennisarmbåge.

+ Hittade 40 majskolvar till, 5 zuchinis och 4 pumpor som hade gömt sig
+ 250 rödbetor

+ Middag, rödbetsburgare med cheddar ost, så fett gott!!

Jag har precis ätit lunch, men det vattnas i munnen när jag läser detta

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

Äntligen hemma after 9 dagar inlagd på sjukhus. Jäklar vad skönt men jag är fortfarande helt jäkla utmattad

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av lord_dubbdäck:

Äntligen hemma after 9 dagar inlagd på sjukhus. Jäklar vad skönt men jag är fortfarande helt jäkla utmattad

Skönt att komma hem var det något planerat besök hos sjukvården? Med dagens sjukvård så låter 9 dagar som någon rejält allvarligt. Då man hör folk få åka hem direkt.

En annan sitter här med mängder av uppgifter som man bör göra och ej hinner med, samtidigt som jag absolut inte har gjort ett skit idag. Nå nu är det lördagskväll, så hur lätt tror ni det är för mig att ragga hem en tjej från puben för ett engångs applikationsutveckling? Så när hon vaknar på morgonen bredvid mig nästa dag upptäcker hon, å nej fan har jag utvecklat en app åt honom av alla killar?

Permalänk
SpelClockers

Någon med erat allra första förhållande? Och funderat ifall det skulle finnas någon bättre? Varit ihop 9 år, snart 10 år med min sambo, var 16 när vi blev ihop.. Jag älskar min sambo otroligt mycket och skulle bli förkrossad ifall han lämnade mig...

Men är gräset grönare verkligen på andra sidan staketet? =/

EDIT:

Och snälla, inga hatkommentarer nu...

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Skönt att komma hem var det något planerat besök hos sjukvården? Med dagens sjukvård så låter 9 dagar som någon rejält allvarligt. Då man hör folk få åka hem direkt.

Jo det är ganska allvarligt tyvärr. Jag är egentligen inte utskriven ännu, jag har permis. Så jag ska dit på måndag igen. Det ser ut som att jag drabbats autoimmun tarmsjukdom där immunförsvaret attackerar min egen tjocktarm. När jag väl kom in till akuten så hade jag gått och harvat LÄNGE(månader) hos vårdcentralen som bara förhalade och förhalade. Så jag var riktigt illa däran. Undernärd, vätskebrist, reaktiv artrit(ont i leder, muskler) så att jag knappt kunde röra mig, kunde knappt äta, osv. Jag har vart sjukskriven från jobbet i 6 eller 7 veckor nu tror jag och jag kommer nog bli hemma minst nån månad till så att jag får återhämta mig nu när jag äntligen börjat medicinera och så sakteliga mår bättre. Totalt sen det här började har jag tappat ca 20kg i vikt, varav det mesta de senaste veckorna.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kristallkrona:

Någon med erat allra första förhållande? Och funderat ifall det skulle finnas någon bättre? Varit ihop 9 år, snart 10 år med min sambo, var 16 när vi blev ihop.. Jag älskar min sambo otroligt mycket och skulle bli förkrossad ifall han lämnade mig...

Men är gräset grönare verkligen på andra sidan staketet? =/

EDIT:

Och snälla, inga hatkommentarer nu...

Jag har varit ihop med min första "riktiga"(hade några korta förhållanden innan) flickvän i 7 år den 5:e November. Hon är den som känner mig bäst utav alla personer på den här jorden och vi pratar om precis allting. Jag skulle aldrig någonsin vilja ha någon annan och jag har sån jäkla tur att hon känner likadant för mig.

Visst har vi haft tider där förhållandet har skakat i grunderna, men vi har alltid kommit ur det på rätt sida och efter såna duster så känns det alltid som att man lärt känna varandra ännu bättre och älskar varandra ännu mer. Det är alltid lätt att älska det vackra hos någon, men kan man även älska det fula så har man en bra grund att stå på och det är något jag tycker att man ska ta vara på.

Jag ska inte ljuga och säga att jag aldrig någonsin tjuvkikat på en annan tjej och tänkt "...visst vore det spännande". Men jag skulle aldrig ta det förbi förbjudna fantasier stadiet för jag värderar tryggheten med min sambo mer än något annat.

I slutändan handlar det väl om varför du har varit tillsammans med din partner i 9 år, är det för att du älskar honom eller för att du är rädd för att vara ensam? Eftersom du skriver att du älskar honom så tror jag inte att du behöver söka efter grönare gräs. Ibland kan man självklart behöva en nytändning i sitt förhållande när man varit tillsammans så länge, och det bästa man kan göra är att faktiskt prata med sin partner för att se vart man har varandra lite nu och då. Det finns mycket man göra för att tända upp gnistan och få livet tillsammans mer spännande igen

Det är otroligt ovanligt att man hittar någon som man vill spendera så mycket tid (i mitt fall, resten av mitt liv) med.

Ursäkta för ett lite svamligt och kanske orelevant svar för dig. Jag kände bara att jag ville svara på det här och skriva av mig lite för min egen skull också.

Lycka till!

Visa signatur

9900K @ 5,0ghz | Gaming X Trio 2080 Super | 16gb ram 3200mhz CL14

Permalänk
Medlem

@lord_dubbdäck: Trist. Crohn's eller UC?

Permalänk
Medlem
Skrivet av oatp1b1:

@lord_dubbdäck: Trist. Crohn's eller UC?

Tur i oturen så säger diagnosen just nu UK. Och jag tror det stannar på det även fast jag inte fått provsvar på vävnadsproven ännu.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

Letar inte sympati men här sitter jag, i min dejts lägenhet.. dricker whiskey på soffan.. medan hon ligger utslagen på benzo på min födelsedag.. bäddat ner henne i sängen o mår dåligt och har ångest inte minst för grälet som starta pga. hon var missnöjd med
maten hon försökte laga..

Japp. Life.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Uncoachable

Permalänk

Inget problem jag riktigt lider av men som är lite störande.
Problemet är att tjejerna som är intresserade av mig är inte min typ av tjejer och de jag är intresserade av är inte intresserade av mig. Någon som har en förklaring?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL R2 Titanium
Grafikkort: palit 1070 Jetstream
Nätaggregat: Silver Power SP-SS500 500W
CPU: Intel Core i7-2700K Processor 3500 MHZ
Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacon-Matte:

Inget problem jag riktigt lider av men som är lite störande.
Problemet är att tjejerna som är intresserade av mig är inte min typ av tjejer och de jag är intresserade av är inte intresserade av mig. Någon som har en förklaring?

Man vill alltid ha det man inte kan få.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Uncoachable

Permalänk

@FaatIII:
Haha jo de nog vara så

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL R2 Titanium
Grafikkort: palit 1070 Jetstream
Nätaggregat: Silver Power SP-SS500 500W
CPU: Intel Core i7-2700K Processor 3500 MHZ
Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Medlem

@FaatIII: Grattis på födelsedagen. (Även om det låter som den inte slutade som du ville)

Visa signatur

^_^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lithos:

@FaatIII: Grattis på födelsedagen. (Även om det låter som den inte slutade som du ville)

Tack.

Allt jag önskade var en trevlig middag och tv-tittande till läggdags.. istället.. blev det som det blev.

Kommer antagligen inte kännas helt hundra imorgon, speciellt om någon slutar höra av sig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Uncoachable

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldritzh:

@Wishie: Jobbar som IT Konsult just nu, sitter med mycket 1st och 2nd line samt lite Incident Manager arbete här och där.

Sålde mig för billigt efter att varit arbetslös en längre tid. Så sitter med en galet dålig lön, och är många kollegor som är missnöjda med företaget sedan tidigare vad jag hört. Så är dags att ta mig vidare.

Får man fråga vad "galet dålig lön" är för något =/?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"