Online CEO, köpa Buzzard eller Savage?

Permalänk
Medlem

Online CEO, köpa Buzzard eller Savage?

Hej,
Startade ett företag häromdan och skaffade ett kontor. Mycket roligt! Nu håller jag på att spara ihop till en helikopter, men jag är lite osäker på vilken jag ska köpa. Buzzard verkar vara det "självklara" valet, men jag är lite sugen på en Savage. Prestanda- och prisskillnader bekymrar mig inte, utan det är för syns skull jag vill ha den. Men! När man är CEO så kan man ju dels beställa en Buzzard gratis (tror jag?) via firman, och dels beställa en till taket. (vet att man måste ha köpt den först) Går ju att beställa vilken helikopter som helst till taket, men oavsett så kostar det några tusen. Jag har lite dålig överblick över alla dessa alternativ och dess kostnader, och det jag egentligen funderar på är om det kommer bli (förhållandevis) mycket dyrare att använda en Savage istället för en Buzzard? Är det någon skillnad, förutom priset, att beställa helikopter via företaget jämfört med från Pegasus?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk

Buzzard ska du ha om du ska grinda CEO missions.
Smidigare att landa i stan med, kan hämta ut gratis genom CEO menyn osv..

Jag har dock båda och Savage är kul men det är en slö helikopter

Permalänk
Medlem

Blev lite besviken, men när jag upptäckte att jag kan få Buzzard levererad vart som helst via CEO så blev det ganska avgörande! Kanske får bli en Savage om några år!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080