Permalänk

Rensning

Hej!

Då var det dax att sälja lite grejor.

MSI H97 GAMING 3
Pris: 800:- eller Bud
Info: Inköpt den 31/1 2016 och användes i 3 månader tills jag byte ut den emot en MSI Z97 GAMING 7. Alla tillbehör, orginallåda och IO-plate följer med. Mer info HÄR Kvitto info*

NZXT DOKO
Pris: 400:- eller Bud
Info: Fick med den när jag köpte nytt chassi, ska vara otroligt smidig att ha om man vill kunna använda sin dator i ett annat rum, dok så bor ja i en 1a så jag har inget behov utav den. Mer info HÄR Kvitto info*

NZXT Kraken X31
Pris: 600:- eller Bud
Info: Inköpt den 31/1 2016 och användes i 3 månader tills jag byte ut den emot en custom loop. Fungerar till Intel och AMD och jag har alla tillbehör kvar. Mer info HÄR Kvitto Info*

MSI 870-G54 Socket AM3, 870, ATX
Pris: 100:- eller Bud
Info: Säljes helst tillsammans med tillhörande processor. Tillhörande manualer och orginalådan finns. Kvitto Info**

AMD Phenom2 X2 Black Edition, Socket AM3
Pris: 300:- eller Bud
Info: Säljes helst tillsammans med tillhörande Motherbord. Stockkylare följer med. Kvitto Info**

A-Data Gaming, DDR3 4GB (2BGx2), 1600Mhz
Pris: 50:- eller Bud
Info: Fungerar vid senaste användningen. Bild finns. Kvitto Info**

Gigabyte HD5770 1GB GDDR5
Pris: 150:- eller Bud
Info: Fungerar vid senaste användningen. Ett blad på fläkten har gått sönder sen jag tog ut den ur chassit. (Kan testa den om det önskas) Kvitto Info**

NZXT Phantom SvartATX
Pris: 500:- eller Bud
Info: Prisbelönt chassi med inbyggd fläckkontroller. Har några små repor. 4st NZXT fläktar följer. Mer info HÄR om specs m.m. Kan skickas. Kvitto infro**

DVD-RW Samsung 22x DL SATA
Pris: 100:- eller Bud
Info: Fungerar vid senaste användningen. Bild finns. Kvitto Info**

Cooler Master MegaFlow 200 Blue
Pris: 50:- eller Bud
Info: Har suttit med Sugru så det finns lite sådant kvar som går att pilla bort (det värsta är borttaget). Bild finns. Kvitto info**

En gammal DVD R/RW ifrån NEC
Pris: 50:- eller Bud
Info: Var länge sedan jag använde den, men den funkade. Sladdar följer med och bilder finns. Kvitto finns ej

Kvitto Info
* Kvitto finns
** Inget kvitto då det var min pappa som beställde detta ifrån Inet 2011, och han mins inte lösenord eller något i den stilen.

Köpparen står för eventuell frakt, dok så prioriteras upphämtning vid samma bud. Betalning sker i förskott när varan ska skickas, eller vid upphämtningen via Swish eller banköverföring. Kommer åka till Göteborg via Kristinehamn den 30/5, så jag kan ta med mig saker då, dok så vill jag ha ersättning för resan som kommer vara en rimlig summa för transporten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

/TallerThanYou

Permalänk
Medlem

Phenom2 X2 Black Edition, har den någon sifferbeteckning månntro?

Visa signatur

http://www.kindredspirits.nu - skön goth utan förbehåll

Permalänk

@pandemon: AMD Phenom 2X 555, 3,2Ghz, Dual Core, 7MB, 80W, Socket AM3, Black Edition. (det är den infon som jag har på papper, så jag hoppas sifferbeteckning är med)

Visa signatur

/TallerThanYou

Permalänk
Medlem

Gigabyte HD5770
NZXT Phantom SvartATX

600 + frakt? (Swish)

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk

MSI 870-G54 Socket AM3, 870, ATX

100kr + frakt

Permalänk
Skrivet av ElectricPulze:

Gigabyte HD5770
NZXT Phantom SvartATX

600 + frakt? (Swish)

Skrivet av Fumkbulle:

MSI 870-G54 Socket AM3, 870, ATX

100kr + frakt

Båda är noterade och jag ha fått bud på A-DATA på 100:- via PM

Visa signatur

/TallerThanYou

Permalänk

NZXT Kraken X31

Lägger ett bud på 400 + frakt!

Mvh,
Rudervall

Visa signatur

FD Define R5, i5 6600K @ 4.5 GHz, R9 Fury Strix DCIII

Permalänk

Är intresserad av moderkort, minne och cpu. Finns de kvar? Jag bor i Falun så jag kan hämta.

Permalänk
Medlem

nzxt phantom

lägger bud på 350kr på chassit. bor i falun så kan hämta

mvh

Visa signatur

Dator: Chassi: Corsair c70. CPU: AMD 8320. GPU: Gigabyte gtx 680 2gb. PSU: seasonic 650w . Moderkort: Asrock EXTREME4 970.

Permalänk

@Geschan: 400:- och du kan hämta chassit imorgon.

Visa signatur

/TallerThanYou

Permalänk
Medlem
Skrivet av TallerThanYou:

@Geschan: 400:- och du kan hämta chassit imorgon.

@TallerThanYou Det får gå. Vart och när kan jag hämta det?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: Chassi: Corsair c70. CPU: AMD 8320. GPU: Gigabyte gtx 680 2gb. PSU: seasonic 650w . Moderkort: Asrock EXTREME4 970.

Permalänk

@Geschan: Skickar PM

Visa signatur

/TallerThanYou