[Säljes] Benq XL2720T, Apple Mini DisplayPort to Dual-Link DVI Adapter, Boxee Box

Permalänk

[Säljes] Benq XL2720T, Apple Mini DisplayPort to Dual-Link DVI Adapter, Boxee Box

Hej
Säljer min tidigare gamingskärm. Den är i bra skick, dock så tappade jag foten första dagen när jag skulle sätta fast den på skärmen, så där finns det en spricka (se bild). Skärmen funkar mycket bra, har själv kört lightboost på denna utan problem.
Köpt på NetOnNet 2013-09, kvitto och orginalkartong finns kvar
Specs: 1920x1080, 120HZ, nvidia 3D-VISION, DVI/HDMI/USB m.m.
http://gaming.benq.com/gaming-monitor/xl2720t
Budstart:1000 kr

Har även:

Apple Mini DisplayPort to Dual-Link DVI Adapter
Skyddsplasten sitter kvar så denna är helt oanvänd. Har dock ingen kvitto då jag fått den.
Pris: 100 kr

Boxee Box , köpt här på Marknaden, optiska ljudutgången funkar ej, men jag kör över HDMI och det funkar fint. Orginalkartong, laddare och fjärrkontroll följer med.
Pris: 200 kr

Jag väljer om och vem jag vill sälja till, och hämtas grejerna inte hos mig i Partille /GBG så skickas dom först när jag sett pengar på mitt konto eller via Swish.

Mvh P

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic | i9 9900KS @5GHz | Aorus Master Z390 | Corsair Vengeance Black RGB LED Pro 3200MHz | NZXT Kraken X72 | Gigabyte RTX 3080 OC | Seasonic Prime Ultra Gold 1000w | Intel 660p Series M.2 2280 1TB | Creative Labs X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Asus Swift PG279Q IPS G-Sync | Ducky One 2 SF MX Red RGB | Philips Fidelio X1 | V-MODA BoomPro | Logitech G900 Chaos Spectrum