Den främre kameran på mobilen...dålig bild !

Permalänk
Medlem

Den främre kameran på mobilen...dålig bild !

Hej
Man ser dagligen att folk tar självporträtt med sin mobil. ofta med ett teleskop-Förlängare
Men eftersom dom kollar på skärmen, så blir det ju den lilla ynkliga kameran som man fotar med.
Den "riktiga" kameran som har linsen på baksidan av mobilen är ju mycket bättre.
Några kommentarer

Visa signatur

Hawk

Permalänk
Medlem

?

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem

Därför är front-kameran jätteviktig idag, iallafall om du frågar asiatiska tjejer, då det är den feature de använder 95% av tiden.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Hawk:

Hej
Man ser dagligen att folk tar självporträtt med sin mobil. ofta med ett teleskop-Förlängare
Men eftersom dom kollar på skärmen, så blir det ju den lilla ynkliga kameran som man fotar med.
Den "riktiga" kameran som har linsen på baksidan av mobilen är ju mycket bättre.
Några kommentarer

Allt det här vet vi redan, jag förstår inte riktigt din poäng?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Andreaz1:
Strunt samma, jag bara undrade.

Visa signatur

Hawk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawk:

@Andreaz1:
Strunt samma, jag bara undrade.

Vad var det du undrade? Du hade ingen fråga i din post.
Och sen hur bra frontkameran är beror ju på telefon, min frontkamera t.ex har 8MP i 2448*3264 upplösning och tar riktigt bra bilder (för att vara en mobilkamera).
Använder personligen inte den funktionen då jag inte gillar selfies, men ville ju testa hur bra kameran var ändå.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

@TiasE:
Inte jag heller

Visa signatur

Hawk

Permalänk
Avstängd

@Hawk: du kanske har en gammal mobil, men min "selfie" kamera är bra

Permalänk
Keeper of Traditions

Veckans flumtråd?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Veckans flumtråd?

Eller en liten pojke som lånat pappas konto? oavsett vad så kan tråden tas bort då den inte fyller nån funktion;)