nån som köpt grafikkort på netonnet ?

Permalänk
Medlem

nån som köpt grafikkort på netonnet ?

Hej köpt ett 970 på netonnet i butik, måste man skicka efter för att få sin division kod eller fick ni den i butik?
de frågar efter bland annat ordernummer vilket jag inte har något eftersom jag köpte i butik

Permalänk
Medlem
Skrivet av agitax:

Hej köpt ett 970 på netonnet i butik, måste man skicka efter för att få sin division kod eller fick ni den i butik?
de frågar efter bland annat ordernummer vilket jag inte har något eftersom jag köpte i butik

Få spelet The Division utan extra kostnad
Spelet medföljer utan extra kostnad vid köp av utvalda grafikkort. För att ta del av erbjudandet behöver du maila: spelpakopet@netonnet.se innehållande namn, adress, ordernummer och produktens artikelnummer. Därefter får du en kupongkod som skall användas på: https://redeem.nvidia.com/ för att hämta spelet.

Erbjudandet är begränsat och gäller köp gjorda från och med 2016-02-17 till och med 2016-03-21 eller så långt lagret räcker.

Det ska stå ett ordernummer på ditt kvitto med
Själv mailade jag bara och skrev ner allt som stod på mitt kvitto och det var inga problem

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

@hakd: ok ska skriva ner det som står på kvittot och skicka in

Permalänk
Medlem
Skrivet av agitax:

Hej köpt ett 970 på netonnet i butik, måste man skicka efter för att få sin division kod eller fick ni den i butik?
de frågar efter bland annat ordernummer vilket jag inte har något eftersom jag köpte i butik

tja,

Ditt ordernummer ska du kunna hitta på ditt kvitto i form av kvittonummer, testa att skicka det till netonnet.

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk
Medlem

@agitax: Maila dom, och skicka med en bild på kvittot det gjorde jag.

Visa signatur

_ _
l Define R7 Compact Noctua l Asus Rog Strix Z490-F l Intel Core i7 10700K l Asus 4070ti l HyperX 2x16GB DDR4 3600MHz l Samsung SSD 970Evo M2 l Corsair RM850X l Windows 11 l 32" Odyssey G7 l

Permalänk
Medlem

@borkok: tack bra svar