Göra text spegelvänd

Permalänk

Göra text spegelvänd

Hej,
jag undrar om det går att göra så att texten blir spegelvänd. Tänker speciellt att jag vill ha 33 så att andra 3an blir spegelvänd, har sett det på bilder och blir så sjukt snyggt. Om någon kan göra en omvänd 3a o klistra in så jag kan kopiera (text), så skulle jag vara evigt tacksam.

Permalänk
Skrivet av villhahjalp:

Hej,
jag undrar om det går att göra så att texten blir spegelvänd. Tänker speciellt att jag vill ha 33 så att andra 3an blir spegelvänd, har sett det på bilder och blir så sjukt snyggt. Om någon kan göra en omvänd 3a o klistra in så jag kan kopiera (text), så skulle jag vara evigt tacksam.

Menar du epsilon? ε annars om du har windows prova leta i teckenuppsättning så finns det lite av varje där...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av villhahjalp:

Hej,
jag undrar om det går att göra så att texten blir spegelvänd. Tänker speciellt att jag vill ha 33 så att andra 3an blir spegelvänd, har sett det på bilder och blir så sjukt snyggt. Om någon kan göra en omvänd 3a o klistra in så jag kan kopiera (text), så skulle jag vara evigt tacksam.

http://www.upsidedowntext.com/

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk

Kan inte tacka er tillräckligt! Otroligt tack!