Permalänk
Medlem

Evga GTX 980Ti NYA

Hejsan !

Jag hjälper min fru sälja ett par NYA Evga GTX 980ti, varför hon säljer dem är hennes sak!

Kvitto etc finns givetvis och dem är inhandlade på Komplett.

Styckpris: 5500kr alt. bud
Par pris: 10000kr alt. bud

Affär mellan fyra ögon HELST!

RESERVERAR MIG FÖR ATT SÄLJA TILL VEM VI VILL OCH ÄVEN ATT DRA TILLBAKA ANNONSEN.

Länk till kortet :

https://www.komplett.se/product/845663/datorutrustning/grafik...

Mvh
Emil

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Belarion:

Hejsan !

Jag hjälper min fru sälja ett par NYA Evga GTX 980ti, varför hon säljer dem är hennes sak!

Kvitto etc finns givetvis och dem är inhandlade på Komplett.

Styckpris: 5500kr alt. bud
Par pris: 10000kr alt. bud

Affär mellan fyra ögon HELST!

RESERVERAR MIG FÖR ATT SÄLJA TILL VEM VI VILL OCH ÄVEN ATT DRA TILLBAKA ANNONSEN.

Länk till kortet :

https://www.komplett.se/product/845663/datorutrustning/grafik...

Mvh
Emil

Läs hela annonsen här

Väldigt dåligt sales-pitch "Fråga inte varför vi vill bli av med flera GPU i topsegmentet". Är dom skadade eller har dom gett upphov till konstigt beteende / underprestation?

Permalänk
Medlem

Haha, sant. Men eftersom han skriver nya antar jag dom är inplastade och aldrig testade?

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Belarion:

Hejsan !

Jag hjälper min fru sälja ett par NYA Evga GTX 980ti, varför hon säljer dem är hennes sak!

Kvitto etc finns givetvis och dem är inhandlade på Komplett.

Styckpris: 5500kr alt. bud
Par pris: 10000kr alt. bud

Affär mellan fyra ögon HELST!

RESERVERAR MIG FÖR ATT SÄLJA TILL VEM VI VILL OCH ÄVEN ATT DRA TILLBAKA ANNONSEN.

Länk till kortet :

https://www.komplett.se/product/845663/datorutrustning/grafik...

Mvh
Emil

Läs hela annonsen här

Är eventuellt intresserad, men håller med föregående...är det något fel på dem eller varför ska de säljas?

Permalänk
Medlem

Dem är nya i kartong, anledningen till varför vi skrev sådär är för att hon lade även ut en annons på blocket och där började folk kritisera henne för att sälja nya produkter ist för att returnera dem, så därav skrev jag som jag skrev och därav vill hon själv inte lägga upp annonsen.

FÖRTYDLIGANDE:

Korten är ALDRIG öppnade och KVITTO etc finns.

Permalänk

Jag budar 5000:- frakt för ett av dem:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belarion:

Dem är nya i kartong, anledningen till varför vi skrev sådär är för att hon lade även ut en annons på blocket och där började folk kritisera henne för att sälja nya produkter ist för att returnera dem, så därav skrev jag som jag skrev och därav vill hon själv inte lägga upp annonsen.

FÖRTYDLIGANDE:

Korten är ALDRIG öppnade och KVITTO etc finns.

Får man fråga varför ni inte gör det? Ingen kritik men lär ju bli betydligt mer pengar i fickan

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belarion:

Korten är ALDRIG öppnade och KVITTO etc finns.

Det tror jag de flesta räknar med att de inte är, men hur ligger det till med själva förpackningen?

Visa signatur

Asus Prime X570-Pro | AMD Ryzen 7 3700X | MSI GTX 1070 Armor 8GB | Corsair XMS3 2x8GB
Sansung 830 128GB + Intel 240gb | Nätagg Seasonic Focus+ Power 750w 120mm/Modulär/SLI |

Permalänk

8500:- för båda inkl. frakt

Permalänk

#15876014

Är det samma kort? eller har ni handlat 4x 980Ti sc+ inom loppet av "Nya"

Mvh

Permalänk
Medlem

De i tråden är mina

Detta är fruns nya obrutna kort.

Permalänk
Medlem

Har bud på båda korten för 10 000kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Finns dem kvar?

Permalänk
Medlem

Budet ligger på 10 000kr just nu, inte stängt budgivningen än.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Budet ligger nu på 10.500kr ink frakt, stänger tråden 00:00 och skickar korten imorgon till den som vinner alt träffas vid tillfälle.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Avslutad budgivning köparen meddelad tack för visat intresse alla!

Permalänk
Medlem

när är dom inköpta? för reggar man evga grafikkort på deras hemsida så får man ytterligare 2 års garanti så totalt 5 års garanti, men man har bara en månad på sig att regga dom från det att kortet är köpt, efter det så går det ej regga dom.

Visa signatur

i7 6700K | be quiet! Pure Rock | Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 | HyperX Fury Black DDR4 2133MHz CL14 32 GB | Evga GTX 1080 Classified | Corsair SSD 120GB | Seagate SSHD 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W | ASUS ROG SWIFT PG278Q G-Sync 144hz | Fractal Design Define R5 Black | HyperX Cloud 2 | Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent| Arozzi Torretta Gaming Chair Black | Windows 10 Pro x64 | Laptop Acer Aspire E5-771G | PS4 |