Vik foliehatt med Eset och Inet – Vinn 5 000 kronor i presentkort och mycket mer!

Permalänk
Medlem

Foliehat m90 ver 2.0
Elektromagnetisk (em) skyddsutrustning för urban, vildmarks och postapokalyptiskt bruk

Skyddet är anpassad för bred skydd inom EM-spektrat, inklusive skydd mot UV ljus.
Inkluderat är en överlevnadskit som inkluderar fasttejpat inbyggd lampa samt strob med IR filter, en bunt paracord buntad under rou... scannern samt en extra förvarings utrymme för annat smått. En extra fickkniv är monterad under skärmen.
extra tillbehör är headset för scannern samt ballistiska solglasögon.

Med en gammal router custombyggd multiband scanner med inbyggd USB 2.0 hubb så kan både mänskliga och utomjordiska vågor avlyssnas, samtidigt som farliga dolda hjärntvättningssignaler filtreras bort.

Som ni ser så är den lite sliten så får nog bygga en ver 3.0 snart

Visa signatur

CPU: Intel i7 4790k Moderkort: MSI gaming 7 z97
RAM: Gskill Tridentx 2x8GB Grafikkort: Nvidia MSI GTX 970
Nätagg: EVGA 750W Supernova G2 Chassi: Phanteks enthoo luxe
Storage: 1x Corsair SSD GS 128GB, 1x WD red pro 3TB

Permalänk
Medlem

Foliefedoran, när man vill vara skyddad och stilig(?) samtidigt.

Visa signatur

Desktop: | Win10 | InWin 303 | ASUS TUF X570 | AMD Ryzen 5 3600 | Noctua NH-U12S (PP) | Intel 600p 256GB | Gigabyte GTX 670 | 32GB DDR4 2400Mhz | Corsair RM650x | 3x 1080 Screens |
Datacenter: | 1x Physical | 1x Virtual |
Laptop: | 2x |

Dell Certified Technician

Permalänk
Medlem

Första försöket, förutom att den går sönder typ när man rör den

Permalänk
Medlem

Feel like a sir

Skydd mot avlyssning med stil!

.
.
.
.
.
.

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV ATX GLASS | EVGA SuperNOVA 750 G3, 750 W | MSI Z390 MPG GAMING EDGE AC | G.Skill Trident Z RGB 3200 MHz DDR4 16 GB | Samsung 970 EVO 250 GB M.2 | Samsung 860 EVO 1 TB | Intel Core i7-9700K @ 5 GHz | be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC @ 2100 / 7000 MHz

Permalänk
Medlem

Ptja, skägget var ju redan där så det var en självklarhet att vika Lincoln-hatten!

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Medlem

Här är mitt försök att göra en fedora av folie och tejp.
Jag följde dessa instruktioner men dem visade sig fungera bättre med tyg än folie. Här är i alla fall resultatet.

Visa signatur

5900X and RTX3090

Permalänk

Hehe snyggt! Ska se om jag kan vika hän och dän en snygg hatt. Återkommer!

Permalänk
Medlem

Album med flera Bilder: http://imgur.com/a/IEfGb#xnjqllP
Här är min fantastiska anti-mindcontrol hjälm. Den är utrustad med både partikelfilter för att föhindra inhalering av giftiga gaser, samt en syrgasbehållare som låter användaren andas friskt syre var han än befinner sig. Hjälmen är dessutom redo att användas i strid då den är utrustad med pansar, yttersta lagret på hjälmen är byggt av specialanpassad aluminiumfolie som stöter bort "mindcontrol"-vågor och förhindrar att andra kan läsa dina tankar. Visiret är byggt med en "heads-up display" för att låta användaren lätt kunna identifiera mål och samla information.
Inspirerad av olika Star Wars hjälmar, Skyrim armor samt viss dykarutrustning.

Visa signatur

Gaming rig! - Intel i7 6700k @ 4.5GHz | Asus Rog Maximus VIII Hero | MSI GTX 980 Gaming 4Gb | Corsair Vengeance 16Gb DDR4 2400MHz | EVGA SuperNova G2 750W | Cooler Master Nepton 240M | Fractal Design Define R5 | 2x 24" BenQ XL2410T| Razer Kraken Pro | Razer BlackWidow Ultimate | Razer Deathadder Chroma | Razer Goliathus Control

Permalänk
Medlem

Blommig Falukorv
http://imgur.com/XRQQ2Rk

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|-|MotherboardMSI Z97-S02 INET EDITION ATX|-|GPU MSI GeForce GTX 760 Gaming OC 4GB|-|CPU Intel Core i7-4770 Processor|-|Case Corsair Carbide SPEC-01|-|CPU Cooler be quiet! Dark Rock 3|-|PSUEVGA 500W Power Supply|-|HDD Toshiba Desktop Internal Hard Drive - 2TB

Permalänk
Medlem

Känner du en konstant oro för det okända? Med all rätt! Vare sig det är mindcontrol, aliens, CERN eller skräcken för att den snygga bruden ska höra vad du tänker bakom henne i kön så är detta paketet för dig.

Perfekt för den lilla familjen, lätt att köpa till hatt vid tillökning och ansluts enkelt till den trådlösa/strömlösa hubben (vem vågar lita på att koppla in sig på elnätet?)! När hubben är aktiverad kommer samtliga inkopplade enheter att varnas vid försök till angrepp genom att flaxa galet i antennerna (PrayingMantis™-funktionen).

Köp nu och kom ihåg: TrustNo1.

Bonusmaterial;
Monteringsanvisning för katt:

Dold text

(Får be till gudarna att inte bildkvalitén bedöms, ser även att inte namnet kom med på nån bild)

La till spoilertag
Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

I takt med att NSA:s makt tilltar behövs det mer skydd i vardagen mot avlyssning och hjärntumörer. Antennen på toppen skickar ut små vibrationer i nacken såfort en okrypterad signal flyger genom kroppen och skyddsglasögonen hjälper bland annat mot uv strålning, radio signaler och metallspån, glasögonen är gjorda av en special legering som är magnetisk.

OBS: Att bära vanliga glasögon med metallbågar under är inte att rekommendera.

Permalänk
Medlem

iFoliehatt Pro

Den revolutionerande iFolihatt Pro är den bästa Foliehatten någonsin. Med Folietexsuper ultra teknologi är den allt du någonsin kommer behöva (tills nästa års lansering såklart!) och lite till. Andra foliehattar med avrundade hörn och som är silverfärgade beivras (vi säger inte att vi kommer åtala er, men vi kommer åtala er.)

Hatten må ha färre funkioner än andra foliehattar men vi har en riktigt stilren design vilket alltid är något (less is more o.s.v.) och är dyrast vilket såklart betyder att vi är bäst!

Till hatten rekomenderar vi även "Slag 2.0 Premium" högtalare för komplett fattigdom och skulder tills du är 70!

-Cycol Arbeten, VD vid Äpple AB

p.s. Varför har ingen faktiskt registrerat ett bolag i det namnet? Och ber om ursäkt till berörda fruktfanboys som tagit illa vid min bittra humor!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Klumpeduns:

Faktiskt inte.

Nod32 känner jag dock igen.

Då så, NOD32 är skapat av ESET

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Avstängd

Vad tror ni Eset vill få ut av denna tävling?

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem
Skrivet av robalm:

Vad tror ni Eset vill få ut av denna tävling?

Skratt

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Icte:

Nopp, pr..

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem
Skrivet av robalm:

Vad tror ni Eset vill få ut av denna tävling?

De kartlägger foliehattarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aaaaaaaaaa:

De kartlägger foliehattarna.

National Security Agency (NSA) => Eset

Eset är ett anagram hämtat ur NSA.

Måste för övrigt vara den roligaste tävlingen jag sett på swec. Tummen upp.

Permalänk
Medlem

Awesome

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer

Permalänk
Medlem

Vinnande bidrag!

Såg denna tävling, och jag såg bara framför mig, Shredder ifrån gammla TMNT i sin gnälliga röst på engelska; "I don't want to conquer Dimension X, I want to conquer earth!" [And I want ice-cream too!] ... Det där sista må jag ha hittat på själv... Men det passar in! XD

Så, med det, så började jag pyssla - och, jag blev mer nöjd än vad jag först trodde jag skulle bli!
Specielt med att göra detta kl 5 på morgonen!

Om jag inte vinner, så hoppas jag fan ändå att detta lyser upp måndagen för alla er tappra själar där ute... Och kom ihåg:
Heroes in a half shell
Turtle power!

Damn you, Turtles! Damn you!

Axelskydden kommer fullt utrustade med hans signatur "Strimlare"

Lite småkul hur, i efterhand, det ser någorlunda ut som en Samurai hjälm i designen!

Permalänk

Med hämtad inspiration från Northrop Grumman B-2 Spirit och Visbyklass, så skyddar inte denna masken endast mot oönskad övervakning i form av strålar och dylikt, utan ger dig även möjlighet att ta dig runt i staden med minimal risk för att bli spårad eller hittad med radar. Dess kantiga kontur kommer utan problem att skicka strålarna vidare till första bästa person i närheten som inte har vett nog att skydda sig själv.

Som en bonus, så pasar den till alla typer av klädsel. Bröllop, student, eller bara en dag på kontoret så kommer denna passa till din klädsel utanatt skära sig mot de övriga plaggen.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Jiiniasu:

men vill inte vara med på bild

Ditt foliehattsbidrag behöver alltså en foliehatt.

Väldigt fin hatt även om den som du säger strider mot tävlingens regler.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Denna aerodynamiska hatt är utformad för skydd & fart! Den skyddar mot farlig strålning utan att påverka din prestanda!

Visa signatur

Stationär: InWin 301c | Msi Z97i ACK | i7-4770k@4,5 | Sapphire Rx 5700 Xt Pulse | Corsair Vengeance 16gb | Samsung 850 Evo | Seasonic Focus platinum
Bärbar/släpbar: Asus G75

Permalänk
Skrivet av MrNubcake:

Jetbränsle kan dock smälta foliehattar

Det är därför jag kör med frigolit under som extra skydd, typ cykelhjälm..

Permalänk
Avstängd

När börjar man spela in F 4 tinfoil-filmen? Kostymmakare finns det tydligen gott om i landet och inspiration finns i filmen

Visa signatur

Allting är gratis. Bara höja skatten.
http://imgur.com/gallery/hhD3J
I zenit av Roms storhetstid mutades romarna att rösta på senatorer i utbyte mot mutor
https://www.youtube.com/watch?v=gJ2tPMIh6u0

Permalänk
Medlem

Jag bjuder på en Robin Hood-hatt. Han var en beskyddare av de fattiga. Jag som är en fattig student tyckte att det var en utmärkt idé att använda samma design som Robin Hood för att skydda mig mot hjärntvättande strålning.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av iguanodon:

Det är därför jag kör med frigolit under som extra skydd, typ cykelhjälm..

Jetbränsle är väl inte så mysigt i fel sammanhang överhuvudtaget men om det blandas med frigoliten har du nog något liknande napalm på skallen.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

En barockinspirerad hatt som stärker självförtroendet på den person som bär den. Gävlebocken är den som ger kraft och håller dåliga kommentarer borta.

Permalänk
Medlem

They Are Watching Us!

I won't:
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Write it, cut it, paste it, save it,
Load it, check it, quick - rewrite it,
Plug it, play it, burn it, rip it,
Drag and drop it, zip - unzip it,
Lock it, fill it, call it, find it,
View it, code it, jam - unlock it,
Surf it, scroll it, pause it, click it,
Cross it, crack it, switch - update it,
Name it, rate it, tune it, print it,
Scan it, send it, fax - rename it,
Touch it, bring it, pay it, watch it,
Turn it, leave it, start - format it

Fungerar även bra som solglasögon på sommaren.

url trasig
Permalänk

Komplett antivirus-hatt! Glasögonen döljer adware och detekterar trojaner, mustaschen maskerar användarens identitet för alla sorters spyware och antennen känner av signalerna från botar, virus och maskar och oskadliggör dem med störningssignaler. Säkrare än så här blir man inte!