Ge bort spelnycklar! (Läs trådreglerna först!)

Permalänk

Startopia var borta redan, bara så ni vet...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Selmalagerlöf:

om du inte vill att bottar skall ta cd-keysen direkt så funkar inte "X" = qwipdjjqwid, tog mig inte ens 10 sekunder att modifiera en bot som fixar detta. Mitt tips är att be folk skicka ett pm.

Jaaahaaaa, det är till dig alla nycklarna går..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Selmalagerlöf:

om du inte vill att bottar skall ta cd-keysen direkt så funkar inte "X" = qwipdjjqwid, tog mig inte ens 10 sekunder att modifiera en bot som fixar detta. Mitt tips är att be folk skicka ett pm.

Helt ärligt så orkar jag inte med alla PM när man gör så. Då får en bot ta dem isf. Inte för att jag tror att vi är speciellt drabbade av det här utan folk har oftast inte hyfs att tacka bara. Inte i detta fallet dock, bra jobbat.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Helt ärligt så orkar jag inte med alla PM när man gör så. Då får en bot ta dem isf. Inte för att jag tror att vi är speciellt drabbade av det här utan folk har oftast inte hyfs att tacka bara. Inte i detta fallet dock, bra jobbat.

Jag förstår att du kanske inte orkar hantera PM även om det är att föredra för enstaka nycklar. Dock så är problemet med bottar ett faktum så tillvida att uppskattningsvis hälften av alla nycklar som lägges upp okodat försvinner. En stor andel av Swecarna tackar för sig så om det är få tack är troligen nycklarna tagna av bottar.

Jag startade en tråd gällande detta då jag insåg vilket problem det egentligen är: http://www.sweclockers.com/forum/8-ovrigt-om-datorspel/1335744-diskussion-om-ge-bort-spelnycklar-traden/

Visa signatur

Kör Linux - Yes! We are the 2 percent! And growing... Föreslå inte ens något Windows-exklusivt om jag inte specifikt frågar efter något till Win.
2600K - 18GB RAM - 1TB HDD - 64GB SSD - GTX 650 Ti Boost
Minnesvärda trådar: 1, 2

Permalänk
Medlem

Har följande nycklar att skänka bort. PM är det som gäller och nycklarna kommer gå till personer som har varit medlemmar på Sweclockers i minst ett år. Får du inget svar på PM så betyder det att nyckeln du bad om redan är borta. Varje person är välkommen att be om en nyckel till ETT spel. PM med "Jag kan ta en nyckel till X, X eller X" kommer ignoreras. Vet du med dig att du redan har knipit fem nycklar denna månad så kanske du kan avstå från dessa och låta någon annan få chansen.

Är du bara ute efter att fylla på Steam-biblioteket med titlar som du aldrig kommer spela så får du gärna strunta i att försöka få någon av nycklarna. Folk som klickar på varenda länk och provar varenda nyckel bara för att de vill ha fler spel i biblioteket är ett rent hån mot de som skänker bort nycklar. Låt någon som faktiskt vill spela spelen få nycklarna istället!

1 x Supreme Commander 2 TAGEN
1 x Lara Croft and the Guardian of Light TAGEN
1 x Kane & Lynch Collection TAGEN

Edit: Alla tagna, mycket nöje önskas de tre trevliga personer som knep dem

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Jag får tacka Jonny_Myran för K&L Collection

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Tackar så mycket för Lara Croft!

Visa signatur

FDD R4 (Windowed Black edition) | Asus Z87-A | i5 4670K
2x8GB RAM @1600Mhz | R9 280X Toxic 3GB " | 840 EVO 250GB SSD | 1TB HDD
Corsair CX750M | Phanteks PH-TC14PE
Win 8.1 PRO

Permalänk
Medlem

Och jag tackar för supreme commander 2!😀

Visa signatur

Case: Phanteks Enthoo Luxe PSU: EVGA SuperNova G2 750W MoBo: ASUS X99 Deluxe CPU: Intel Core i7 5820K RAM: Crucial Ballistix Sport 32GB DDR4 2400 Mhz GPU: 2x MSI GTX970 Gaming 4GB Cooling: Noctua NH-D15 SSD: Samsung 950 pro 512GB & Samsung 850 EVO 250GB

Permalänk
Medlem

Har följande spel över:

Knights of the Old Republic Tagen

Knights of the Old Republic 2 Tagen

Total War Rome 2 - Caesar in Gaul DLC, OBS! DLC kräver basspelet. Tagen

Viking Battle for Asgard Tagen

Hitman Absolution Tagen

Deus Ex Human Revolution Tagen

Tomb Raider (2013) Tagen

Lara Croft and the Guardian of Light Tagen

The Sims 3 basspel samt följande dlc/expansions: Tagen
High End Loft Stuff Tagen
Late Night Tagen
Date Night Tagen

Skicka PM om något är intressant. Endast ett spel per person. Dock är Sims 3 + DLC ett paket. Försöker att svara alla men ofta blir det väldigt mycket pm, så om du inte får svar så räkna med att nyckeln redan är tagen.

Sådär då var allt borta för den här gången.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem

Tack för Hitman Absolution.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

Stort tack för Tomb Raider!

Permalänk
Medlem

Tack för Viking Battle for Asgard.

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för Human Revolution! <3

Visa signatur

|MSI Mpower z77| i5 3570k @ 4,2 Ghz | Hyper 212 evo | 8 GB Corsair Vengeance LP | Sapphire Radeon HD 7870 Ghz OC edition och Asus Radeon HD 7870 Ghz 2 GB | Corsair Neutron 120 GB SSD | Seagate barracuda 1 tb | Silverpower 650 W modular | CM Storm Scout 2

Permalänk
Medlem

skänker följande spelen :

Burnout Paradise: The Ultimate Box - TAGEN

Crysis 2 Maximum Edition - TAGEN

Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising - TAGEN

Populous - TAGEN

Supreme Commander 2 - TAGEN

Lara Croft and the Guardian of Light - TAGEN

Startopia - TAGEN

Kane & Lynch Collection - TAGEN

Murdered: Soul Suspect - TAGEN

citera/PMa mig med spelet du vill så får du nyckeln i PM

Permalänk
Medlem

Tack för startopia @nassej
😁

Visa signatur

Case: Phanteks Enthoo Luxe PSU: EVGA SuperNova G2 750W MoBo: ASUS X99 Deluxe CPU: Intel Core i7 5820K RAM: Crucial Ballistix Sport 32GB DDR4 2400 Mhz GPU: 2x MSI GTX970 Gaming 4GB Cooling: Noctua NH-D15 SSD: Samsung 950 pro 512GB & Samsung 850 EVO 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av nassej:

skänker följande spelen :

Burnout Paradise: The Ultimate Box

Crysis 2 Maximum Edition

Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising

Populous

Supreme Commander 2

Lara Croft and the Guardian of Light

Startopia

Kane & Lynch Collection

Murdered: Soul Suspect

citera/PMa mig med spelet du vill så får du nyckeln i PM

Crysis 2 Maximum Edition skulle vara kul ^^

Visa signatur

CPU: i7 14700K MOBO: ASUS ROG Strix Z790-A Gaming WIFI II
GPU: 1080TI Aero RAM: 64GB Corsair Dominator platinum 5600MHz
SSD: Samsung 990 PRO M.2 1TB + WD Black SN850X 4TB
Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic PSU: Seasonic Prime GX 1300W
Kylning: Custom loop, 3x360 rads

Permalänk
Skrivet av erieri02:

Crysis 2 Maximum Edition skulle vara kul ^^

Den är redan tagen! (Inte av mig)

Permalänk
Avstängd

Tack så mycket Nassej för Murdered: Soul Suspect!

Permalänk
Medlem

Tack för Supreme Commander 2

Permalänk

Tack för Kane & Lynch Collection!

Permalänk
Medlem
Skrivet av thompson:

The Sims 3 basspel samt följande dlc/expansions: Tagen
High End Loft Stuff Tagen
Late Night Tagen
Date Night Tagen

Mmmmm, Tackar, tackar. Det kommer hålla honan upptagen med att bygga virtuella bon, så hinner jag läsa min email... Ja, jag spelar så klart inte sims. *visslar och försöker se oskyldig ut* Jaja. Det är kanske inte BARA för hennes skull då...

B!

Edit
Nu framstår jag som hagalen, och girig... Men:

Skrivet av nassej:

Tack. Varför vara gud åt en familj, när man kan vara gud åt ett helt folk. Det här ger mig något att spela oavsett hur mycket hybris jag har den aktuella dagen.
/Edit

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thompson:

Total War Rome 2 - Caesar in Gaul DLC, OBS! DLC kräver basspelet. Tagen

Tack så mycket!

Permalänk
Medlem

Jag prövar den här gången att använda mig av SG* för att ge bort ett gäng spel. Detta för att det inte bara ska bli "först till kvarn". Länkarna postas endast här och till några vänner, så för er chans att vinna så sprid inte länkarna hejvilt

Jag har även maskat länkarna lite. De 5 första stjärnorna ska vara namnet på Valves spelplattform/distributionstjänst Det är också dit nycklarna går!

Vinnaren slumpas fram av sidan under söndagskvällen!

LEGO Lord of the Rings
http://www.*****gifts.com/giveaway/1bL4n/lego-the-lord-of-the...

LEGO Harry Potter Year 1-4
http://www.*****gifts.com/giveaway/LX8dI/lego-harry-potter-ye...

Star Wars™: Dark Forces
http://www.*****gifts.com/giveaway/PcKug/star-wars-dark-force...

Star Wars™ Jedi Knight Dark Forces II
http://www.*****gifts.com/giveaway/HWEbw/star-wars-jedi-knigh...

Star Wars™ Jedi Knight™: Jedi Academy™
http://www.*****gifts.com/giveaway/ogrHj/star-wars-jedi-knigh...

Star Wars™ Jedi Knight™ II: Jedi Outcast™
http://www.*****gifts.com/giveaway/8MBaH/star-wars-jedi-knigh...

Star Wars™ Knights of the Old Republic™ II: The Sith Lords™
http://www.*****gifts.com/giveaway/jEcan/star-wars-knights-of...

Lycka till

* Om ni har några frågor om själva SG så skrik till så ska jag försöka svara. Jag har inget med sidan att göra förutom att jag har varit medlem där i 2 år. Jag har gett bort 118 spel/dlcs och vunnit 93. För mig har det inte varit några problem. Värt att notera är att sidan har en minimigräns gällande värdet på spelen man har (som inte kommer från bundles osv) för att registrera ett konto. Ta en titt i FAQen om du vill veta mer om det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Annero:

Jag prövar den här gången att använda mig av SG* för att ge bort ett gäng spel. Detta för att det inte bara ska bli "först till kvarn". Länkarna postas endast här och till några vänner, så för er chans att vinna så sprid inte länkarna hejvilt

Jag fick inte vara med.

Citat:

Account could not be verified with 13 games, valued at $94.95. Required value, $100.00. Please wait another 9 minutes before trying again.

Nåja, jag har ingen tur i alla fall, så här vinns det säkert inget. Lycka till alla andra.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

Jag fick inte vara med.

Nåja, jag har ingen tur i alla fall, så här vinns det säkert inget. Lycka till alla andra.
B!

Samma här, vad är det där för knepig regel? Gynnar mest de som har stora spelbibliotek.

Uppskattar dock Anneros initiativ.

Visa signatur

Kör Linux - Yes! We are the 2 percent! And growing... Föreslå inte ens något Windows-exklusivt om jag inte specifikt frågar efter något till Win.
2600K - 18GB RAM - 1TB HDD - 64GB SSD - GTX 650 Ti Boost
Minnesvärda trådar: 1, 2

Permalänk
Medlem

Det är vad det är. Sjyst att han ger bort spel, att det finns en begränsning i systemet han valt är inte riktigt hans fel. Antagligen visste han inte ens om det.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Om någon sitter med spelet Kung Fu Strike The Warrior's Rise men saknar DLCn "Master Level" så PM:a mig så skickar jag över en nyckel.

Har tyvärr bara en nyckel så först till kvarn som gäller!

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Tiggeri är inte tillåtet, läs första inlägget innan ni postar.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Har 1st Hitman: Absolution nyckel över, ni får skicka PM eller citera för att undvika bottarna, först till kvarn - TAGEN

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Annero:

Jag prövar den här gången att använda mig av SG* för att ge bort ett gäng spel. Detta för att det inte bara ska bli "först till kvarn". Länkarna postas endast här och till några vänner, så för er chans att vinna så sprid inte länkarna hejvilt

Jag har även maskat länkarna lite. De 5 första stjärnorna ska vara namnet på Valves spelplattform/distributionstjänst Det är också dit nycklarna går!

Vinnaren slumpas fram av sidan under söndagskvällen!

LEGO Harry Potter Year 1-4
http://www.*****gifts.com/giveaway/LX8dI/lego-harry-potter-ye...

Tackar ödmjukast för Lego Harry Potter som jag lyckades vinna! Känns bäst att hålla mig på en positiv given/tagen - ratio, så här kommer en nyckel jag skaffat på mig vid någon bundle för länge sedan men som inte intresserat mig!

BIT.TRIP Presents... Runner2: Future Legend of Rhythm Alien - A4D4*-4F9AY-J*KLC

De två stjärnorna är båda samma siffra, och denna siffra är derivatan f'(x) av funktionen f(x)=8x, då x=3,5. Inlöses på Steam.

Edit: Tagen, svaret var 8 och värdet på x var helt irrelevant då det var en rät linje! Ha kul med spelet du som fick det!

Visa signatur

| Intel Core i5-4670K @ 3.4Ghz (Stock) | Asus Radeon R9 280 | Asus B85m-G | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x4GB 1600Mhz CL9 | Cooler Master B600W | Seagate Barracuda 1TB 7200RPM 64MB | Corsair Carbide 200r | AOC E2470Swhe 23.6" + LG L204WT 20.1" |