Dragon Age 3: Inquisition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arnzeal:

Köper man ett spel för flera hundra kronor för att stödja ett företag förväntar man sig att dem tackar en genom att leverera det spel dem lovar som faktiskt går att spela. Annars är det lika bra att dem skjuter upp spelet ännu mer, men det är mer pengar i kassan dem vill ha och därför släpper dem spelen innan den är klar.

Vi på Sweclockers har för det mesta datorer över 10k, top of the line. Man förväntar ju sig att spel som körs på sådana system åtminstone ska fungera från release, men icke icke sa nicke. Och det är betydligt mer än 90% som har problem, annars skulle det inte vara så mycket "fuss about it" på internet och även här på Sweclockers.

Sitter man med en dator för 10k och hänger på sweclockers då borde man även vara kompetent nog att felsöka problemen som kan bli och använda sig av google. Att det är mer problem med spel idag jämfört med tidigare är inte speciellt konstigt då spelen innehåller VANSINNIGT mycket mer kod än äldre enklare spel. Ju mer kod desto större chans att något inte fungerar. Allt snack om att "fungera från release" är så mycket bullshit att de e löjligt.

Det är inte möjligt att testa alla sorters hårdvaru och mjukvarukonfigurationer innan release, det KOMMER finnas buggar vid launch. Kommer aldrig någonsin släppas ett spel som är buggfritt på release. Det kan variera hur mycket problem som finns beroende på hur länge spelet har testats, men som det ser ut idag så skriker folk om hur dålig release det är så fort de har minsta lilla problem.

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arnzeal:

Köper man ett spel för flera hundra kronor för att stödja ett företag förväntar man sig att dem tackar en genom att leverera det spel dem lovar som faktiskt går att spela. Annars är det lika bra att dem skjuter upp spelet ännu mer, men det är mer pengar i kassan dem vill ha och därför släpper dem spelen innan den är klar.

Vi på Sweclockers har för det mesta datorer över 10k, top of the line. Man förväntar ju sig att spel som körs på sådana system åtminstone ska fungera från release, men icke icke sa nicke. Och det är betydligt mer än 90% som har problem, annars skulle det inte vara så mycket "fuss about it" på internet och även här på Sweclockers.

Förnekar inte att det finns problem med spelet men det behövs inte särskilt många med problem procentuellt sätt för att det ska se ut som en katastrof på forum på internet. Är likadant med allt nytt som släpps. Sen verkar ju det som att den nya patchen ställt till det en del. Men säga att det var ospelbart innan tycker jag är en rejäl överdrift.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av WoG:

Löjligt. Är det något som har ändrats så är det hur mogna spelarna är. Spel kan inte släppas "färdiga". Enda gången ett spel "släpps" färdig är om de haft miljontals spelare under alpha-beta tider under många månader (dota/minecraft), men då kan man inte heller säga att spelet "släpps" när det går upp till retail. Skillnaden är att förr i tiden levde man med lite småproblem i spelen utan att bry sig, var det något som var ordentligt fel så patchades det precis som idag.

Den stora skillnaden är attityden att alla ska vara griniga som småungar på varje företag och hävda att spelet är helt ospelbart när det fungerar utmärkt för 90% av alla andra.

Jag spelade från day 1 med mantle crossfire och det har fungerat klockrent, OTROLIGT bra optimering från dag ett. Spelet använder min rigg mer än många andra spel som fått 10-tals patcher.

Som skrivits tidigare: Det handlar om vad utvecklarna säger ska levereras - men inte levereras.
I DA:I:s fall så är spelet väl optimerat. Jag skrev heller inte att DA:I var dåligt optimerat (i rak motsats till katastrofala AC: Unity).
Istället handlade det om att man upprepade gånger framhävt PC-exklusiva funktioner som helt eller delvis saknats vid release - men som nu kommer efter uppror från communityt.

Antingen levererar man det man lovar vid release, eller så lanserar man inte spelet alls. Utvecklarna ska akta sig för att testa kundernas tålamod. Innan Internets genombrott kunde man komma undan med det, men nu är det svårare att dölja.

Skrivet av WoG:

Den stora skillnaden är attityden att alla ska vara griniga som småungar på varje företag och hävda att spelet är helt ospelbart när det fungerar utmärkt för 90% av alla andra.

Jag kan hålla med om att många är överdrivet känsliga för saker som kan anses vara petitesser, samtidigt som det i många fall förs fram mer än berättigad kritik.
Sedan sprids ju idag kritik och klagomål lättare än förr p.g.a. sociala medier m.m., så folk satt nog och grinade förr också, bara att det inte spreds lika lätt.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najk:

Som skrivits tidigare: Det handlar om vad utvecklarna säger ska levereras - men inte levereras.
I DA:I:s fall så är spelet väl optimerat (i rak motsats till katastrofala AC: Unity), men istället handlade det om att man skrutit om PC-exklusiva funktioner som helt eller delvis saknats vid release - men som nu kommer efter uppror från communityt.

Håller såklart helt med på denna punkten. Har man lovat att leverera något speciellt så ska man såklart hålla det, men jag syftade på allt tjat om buggar å dåligt optimerat spel *"OSPELBART SPEL"* - etc.

Klart man ska påpeka om de lovat unika specialpunkter, men att klaga på grafiken eller dyl i DAI är att skjuta sig själv i foten. Grafiken är så underbar att man bara kunde drömma om denna grafiken för några år sedan, nu är den här.

Det känns ofta som att man spelar i en benchmark, så underbart vackert är det.

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

Spelet fungerade utan kraschar innan patchen, nu fryser det och går inte spela, vilken underbar patch. Går det att återställa till hur det var innan på något sätt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av WoG:

Sitter man med en dator för 10k och hänger på sweclockers då borde man även vara kompetent nog att felsöka problemen som kan bli och använda sig av google. Att det är mer problem med spel idag jämfört med tidigare är inte speciellt konstigt då spelen innehåller VANSINNIGT mycket mer kod än äldre enklare spel. Ju mer kod desto större chans att något inte fungerar. Allt snack om att "fungera från release" är så mycket bullshit att de e löjligt.

Det är inte möjligt att testa alla sorters hårdvaru och mjukvarukonfigurationer innan release, det KOMMER finnas buggar vid launch. Kommer aldrig någonsin släppas ett spel som är buggfritt på release. Det kan variera hur mycket problem som finns beroende på hur länge spelet har testats, men som det ser ut idag så skriker folk om hur dålig release det är så fort de har minsta lilla problem.

Skrivet av Jaxione:

Förnekar inte att det finns problem med spelet men det behövs inte särskilt många med problem procentuellt sätt för att det ska se ut som en katastrof på forum på internet. Är likadant med allt nytt som släpps. Sen verkar ju det som att den nya patchen ställt till det en del. Men säga att det var ospelbart innan tycker jag är en rejäl överdrift.

Mvh J

Valuta för pengarna, det är allt jag begär av ett spel när utvecklarna utlovar något. Jag har ingenting emot någon bug att characters till exempel fastnar i ett hörn och sedan teleportar sig till dig vilket kan anses fult eller att NPC's blockar vägen för en. Gå runt för fan liksom.

Grejen är att mitt spel krashar varje 10 min eller när en loading screen dyker upp. Det anser jag är "OSPELBART". Om ni var i mitt läge och fortfarande ska tjata om att ospelbart är en överdrift så fine by me.

Alla "tramsfixar" som finns på Google har inte hjälpt ett dugg i mitt fall. Installera om spelet, starta som admin, bara massa trams. Den en fixen som fungerade kom från Bioware själva efter patchen som bland annat Mastema postade.

Att inte heller testa patchen innan dem släpper den 3 veckor sedan release är ju bedrövligt då en ännu större målgrupp har påverkats negativt av denna patch. Folk som det gick bra för innan har nu problem.

Visa signatur

Chassi: Be Quiet! Silent Glass 802 | Moderkort: ROG STRIX X670E-E Gaming | CPU: AMD Ryzen 9 7950X3D | CPU Kylning: Arctic Liquid Freezer II 420 | GPU: MSI RTX 4090 SUPRIM X | PSU: MSI MEG AI1300P 1300W | RAM: G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo | Lagring: Kingston FURY Renegade Gen4 2TB | Skärm: Dell 32" G3223Q 4K IPS 144hz| Headset: Philips Fidelio X2 HR + Sennheiser GSX 1200 PRO AMP | Tangentbord: Corsair K95 RGB Platinum Speed | Mus: Razer Deathadder Elite V3

Permalänk
Medlem

Lirat 25 timmar nu, inte en enda krasch. Hur kommer det sig att mitt spel är så stabilt jämfört med andra?

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Det är lite löjligt ändå, efter lvl 15 så kan du köra Vivienne som tank med Knight Enchanter, och du är i stort sett helt odödligt.
Har tagit 5 drakar nu, och nästan varje gång så blir mitt team "Whipe" och jag själv står kvar och drar ner draken utan problem.
LITE NERF!

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arnzeal:

Valuta för pengarna, det är allt jag begär av ett spel när utvecklarna utlovar något. Jag har ingenting emot någon bug att characters till exempel fastnar i ett hörn och sedan teleportar sig till dig vilket kan anses fult eller att NPC's blockar vägen för en. Gå runt för fan liksom.

Grejen är att mitt spel krashar varje 10 min eller när en loading screen dyker upp. Det anser jag är "OSPELBART". Om ni var i mitt läge och fortfarande ska tjata om att ospelbart är en överdrift så fine by me.

Alla "tramsfixar" som finns på Google har inte hjälpt ett dugg i mitt fall. Installera om spelet, starta som admin, bara massa trams. Den en fixen som fungerade kom från Bioware själva efter patchen som bland annat Mastema postade.

Att inte heller testa patchen innan dem släpper den 3 veckor sedan release är ju bedrövligt då en ännu större målgrupp har påverkats negativt av denna patch. Folk som det gick bra för innan har nu problem.

Jag hade också problem med konstanta crash to desktops. Men mitt problem försvann i stort sett helt när jag bytte till windowed mode fullscreen efter ett tips här. Ingen lösning, men iaf en workaround till dom löser problemet.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Jag hade också problem med konstanta crash to desktops. Men mitt problem försvann i stort sett helt när jag bytte till windowed mode fullscreen efter ett tips här. Ingen lösning, men iaf en workaround till dom löser problemet.

Mvh J

Har också testat det, men då får jag bara hälften av den FPS jag kör med i fullscreen. Inget för mig alltså, väntar på en patch som fixar krasher men tydligen gör Bioware det bara värre

Visa signatur

Chassi: Be Quiet! Silent Glass 802 | Moderkort: ROG STRIX X670E-E Gaming | CPU: AMD Ryzen 9 7950X3D | CPU Kylning: Arctic Liquid Freezer II 420 | GPU: MSI RTX 4090 SUPRIM X | PSU: MSI MEG AI1300P 1300W | RAM: G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo | Lagring: Kingston FURY Renegade Gen4 2TB | Skärm: Dell 32" G3223Q 4K IPS 144hz| Headset: Philips Fidelio X2 HR + Sennheiser GSX 1200 PRO AMP | Tangentbord: Corsair K95 RGB Platinum Speed | Mus: Razer Deathadder Elite V3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arnzeal:

Har också testat det, men då får jag bara hälften av den FPS jag kör med i fullscreen. Inget för mig alltså, väntar på en patch som fixar krasher men tydligen gör Bioware det bara värre

Shit va märkligt, min fps ändras inte alls när jag byter från fullscreen till windowed.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Efter patchen igår funkar spelet!! Innan fick jag crash to windows en gång i timmen.. Även med 55h speltid lol..... Nu är spelet på max förutom shadows på high, traselation på high och effects på low 35 i fps som minimum med min dator är inte illa... Före patchen hackade det som fan och bara strul... Är nöjd nu =P

Visa signatur

Lightsaber - Black armour - and balls!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arnzeal:

Vi på Sweclockers har för det mesta datorer över 10k, top of the line. Man förväntar ju sig att spel som körs på sådana system åtminstone ska fungera från release, men icke icke sa nicke. Och det är betydligt mer än 90% som har problem, annars skulle det inte vara så mycket "fuss about it" på internet och även här på Sweclockers.

Jag har kört över 100 timmar utan en enda krash eller annat liknande problem. Ett flertal sessioner har varit långa också. Jag överklockar dock inte för tillfället.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ronz:

Lirat 25 timmar nu, inte en enda krasch. Hur kommer det sig att mitt spel är så stabilt jämfört med andra?

Skrivet av Buio:

Jag har kört över 100 timmar utan en enda krash eller annat liknande problem. Ett flertal sessioner har varit långa också. Jag överklockar dock inte för tillfället.

Haft en krasch på ~150 timmar här.

Permalänk
Medlem

Har haft två krascher under ca 85 timmars spelande, två oidentifiera grafikproblem, känns inte så jobbigt med ett helt nytt spel. Inga andra problem, allt rullar på. Var rätt nervös innan jag köpte spelet efter att ha läst alla rapporter... Svårt att säga vad det är som ställer till det för folk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Shit va märkligt, min fps ändras inte alls när jag byter från fullscreen till windowed.

Mvh J

Bara ett grafikkort arbetar i windowed. Kan du ha v-sync på?

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storage Jar:

Bara ett grafikkort arbetar i windowed. Kan du ha v-sync på?

Nepp, har alltid haft av det. Använder MSI Afterburner som fpslimit istället.

Visa signatur

Chassi: Be Quiet! Silent Glass 802 | Moderkort: ROG STRIX X670E-E Gaming | CPU: AMD Ryzen 9 7950X3D | CPU Kylning: Arctic Liquid Freezer II 420 | GPU: MSI RTX 4090 SUPRIM X | PSU: MSI MEG AI1300P 1300W | RAM: G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo | Lagring: Kingston FURY Renegade Gen4 2TB | Skärm: Dell 32" G3223Q 4K IPS 144hz| Headset: Philips Fidelio X2 HR + Sennheiser GSX 1200 PRO AMP | Tangentbord: Corsair K95 RGB Platinum Speed | Mus: Razer Deathadder Elite V3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arnzeal:

Nepp, har alltid haft av det. Använder MSI Afterburner som fpslimit istället.

Jag menar att Jaxione antagligen har v-sync på, eftersom hans fps inte ändras i full/window mode.
Eller så kan det vara något annat som låser fps, som i ditt fall.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem

Hur mycket missar man (främst story) om man skippar DA2? Har kört igenom DA_O men kom aldrig in i DA2 så jag körde bara en liten bit.

Visa signatur

Ne nos sequere nobis secede

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wolfclaw:

Hur mycket missar man (främst story) om man skippar DA2? Har kört igenom DA_O men kom aldrig in i DA2 så jag körde bara en liten bit.

Du kanskje kan ta hjelp av denne wiki der alle quest vil bli listet og så er det så klart en del gameplay/walkthrough på YT for den som bare vil se hodepunktene i DA2. I Dragons Keep vil du jo skape en kort versjon av hendelsene innen du begynner DA I, hvilket du siden kan importere til DA I.

http://dragonage.wikia.com/wiki/Quests_%28Dragon_Age_II%29

Permalänk
Medlem

Hej igen!

Ni hade rätt, måste snurrat till det, har mycket högre fps i Fullscreen än i Windowed. Däremot får jag då konstiga blinkande texturer här och där. Det är pga sånt här jag varit så tveksam till Crossfire/SLI. Känns fortfarande efter alla dessa år som att det fungerar särskilt bra.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk

Någon som har hunnit pröva senaste hotfixen än? Liten uppdatering som kom för att fixa grafikproblemen som kom med patch 2.

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweets589:

Någon som har hunnit pröva senaste hotfixen än? Liten uppdatering som kom för att fixa grafikproblemen som kom med patch 2.

Ja, jag märkte ingen skillnad. Funkar lika bra som innan.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem

det enda problem jag har är drakar som inte vill dö, utan har mage att döda MIG (runt 70 h spel tid allt maxat inte en krash (nvidia 970) kompis som har samma kort hade blåskärmar det löstes med en Clean boot genom att inaktivera allt i msconfig (tjänster och autostart) . (vad som gjorde det problemet vet jag inte )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Merak:

det enda problem jag har är drakar som inte vill dö, utan har mage att döda MIG (runt 70 h spel tid allt maxat inte en krash (nvidia 970) kompis som har samma kort hade blåskärmar det löstes med en Clean boot genom att inaktivera allt i msconfig (tjänster och autostart) . (vad som gjorde det problemet vet jag inte )

Haha samma här. Får inte ihjäl fanskapen

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Skrivet av Ceogar:

Ju mer jag spelar ju mer inser jag hur fördummat detta spelet har blivit jämfört med föregångarna. Ai är helt katastrofal. Detta är bara en skugga av forna Dragon Age. Vilket är väldigt synd för i övriga delar så är spelet brilljant! Tråkigt att de falerar på en sådan liten grej som combat och party tactics....

Har sänkt svårighetsgraden nu bara för att concentrera mig på storyn istället då det inte är det minsta rewarding att spela på svårare. Fighterna är kaos och dessa jäkla potions ( Seriöst? Kunde de iinte kommit på något bättre? ) är ett evigt irritationsmoment.

Innan känndes det mer som man kämpade med sina kamrater, nu känns det som man har ett par lobotimerade town drunks med sig.
För er som kanske inte har spelat tidigare spel så såg det ut såhär:
http://www.quartertothree.com/fp/wp-content/uploads/2011/03/D...

http://static1.gamespot.com/uploads/original/1503/15036700/27...

Dragon age inquisition förtjänar så mycket bättre...

Instämmer med detta...fast AI är icket helt kasst i heller, för när man skiftar char och det finns mobs i närheten så rusar melee chars iväg och attackerar och ranged står på plats och spammar spells/pilar etc

Fråga (Till alla): Jag fick Varric med sin Bianca i mitt party, och undrar om det är vanligt?

Ska in och lira mera men intrycket hittills är att det är ett AAA-lir, men måste lira mera för att döma bättre... (Kanske inte värt priset om man nu inte är ett Dragon Age Fan som jag är? Dock så verkar man få mycket för stålarna)

Spelet slår inte Path of Exile i mitt tycke iaf. Såå en klar andra plats än så länge (Utav de spel jag spelat de senaste åren) [Ursäktar mig för kass grammatik]

//Dog

Visa signatur

[HELIX] <> CPU: Intel Core i5 4690K <> CPU-Cooler: Noctua NH-D15 [2x140mm] <> MB: Gigabyte G1.SNIPER Z97 <> RAM: 16GB 1866MHz Kingston HyperX Beast <> GPU: MSI GTX 970 4G GAMING <> SSD: Intel 520 120GB <> HDD: WD Green 1TB+2TB /Samsung SP 640GB /Seagate ST 160GB <> PSU: EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold Mod. <> Case: FD Arc Midi R2 [3x140mm/4x120mm] <> Monitor: DELL U2412M <> HT: ONKYO TX-NR656 <> TANNOY MX-M 7.1<> HP: JBL Synchros S500 <> Keyboard: CM Storm QF TK MX-B <> Mouse: MX-518 + ICEMAT <> DVD: Samsung SE-208GB [Ext.] <> IC: 100/10 <> OS: Win7

Permalänk
Medlem

grymt spel

Visa signatur

Det vet Du

Permalänk
Skrivet av Dogshitjoint:

Fråga (Till alla): Jag fick Varric med sin Bianca i mitt party, och undrar om det är vanligt?

//Dog

Bianca är det enda vapen Varric kan ha, man kan uppgradera det för mer damage osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dogshitjoint:

Instämmer med detta...fast AI är icket helt kasst i heller, för när man skiftar char och det finns mobs i närheten så rusar melee chars iväg och attackerar och ranged står på plats och spammar spells/pilar etc

Fråga (Till alla): Jag fick Varric med sin Bianca i mitt party, och undrar om det är vanligt?

Ska in och lira mera men intrycket hittills är att det är ett AAA-lir, men måste lira mera för att döma bättre... (Kanske inte värt priset om man nu inte är ett Dragon Age Fan som jag är? Dock så verkar man få mycket för stålarna)

Spelet slår inte Path of Exile i mitt tycke iaf. Såå en klar andra plats än så länge (Utav de spel jag spelat de senaste åren) [Ursäktar mig för kass grammatik]

//Dog

Hur kan du jämföra DAI med Path of Exile, det är ju över huvud taget inte lika på något sätt? Nej förresten, man har ihjäl något i båda två. Men om vi ändå skall jämföra spel i olika janger så tycker jag Ice Climber på mitt Nintendo fullkomligt krossar Path of Exile!

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pessimismo:

Bianca är det enda vapen Varric kan ha, man kan uppgradera det för mer damage osv.

Man skulle kunna köra varric med daggers om man vill, men annars så är bianca ett bra vapen du lär bara hitta schematics eller uppgradering till det.

Annars kommer man alltid få Varric och solas i tutorial uppgraget, annars för att inte spoila för mycket så kommer man få tillgång till en till mage och archer i val royex staden vilket är mellan level 4-7 vilket ställer om sig till din level, du behöver bara tillräckligt med inqusition power för att låsa upp det.